/ en / Traditional / help

Beats Biblionetz - Personen

Barbara J. Ericson

Dies ist keine offizielle Homepage von Barbara J. Ericson, E-Mails an Barbara J. Ericson sind hier nicht möglich!
This is not an official homepage of Barbara J. Ericson and it is not possible to contact Barbara J. Ericson here!

iconBücher von Barbara J. Ericson Hier finden Sie alle Bücher der gewählten Person, die im Biblionetz vorhanden sind.

Buchcover

Introduction to Computing and Programming in Python

4th Edition

(Mark Guzdial, Barbara J. Ericson) (2016) local 

icon31 Texte von Barbara J. Ericson Hier finden Sie Texte der gewählten Person, die nicht in den oben aufgelisteten Büchern zu finden sind.

Jahr Volltext Abrufe Text Texttyp
2005 local web  A model for improving secondary CS education (Barbara J. Ericson, Mark Guzdial, Maureen Biggers)
erschienen in SIGCSE 2005 (Seite 332 - 336)
Konferenz-Paper
2007 local web  Improving secondary CS education - progress and problems (Barbara J. Ericson, Mark Guzdial, Maureen Biggers)
erschienen in SIGCSE 2007 (Seite 298 - 301)
Konferenz-Paper
2009 local web  «Georgia computes!» - improving the computing education pipeline (Amy Bruckman, Maureen Biggers, Barbara J. Ericson, Tom McKlin, Jill P. Dimond, Betsy James DiSalvo, Mike Hewner, Lijun Ni, Sarita Yardi)
erschienen in SIGCSE 2009 (Seite 86 - 90)
Konferenz-Paper
2010 local web  1, 3, 4, 2, 6, 1, 4, 2, 6, 6, 6, 1 Variations on a theme - role of media in motivating computing education (Mark Guzdial, David Ranum, Bradley N. Miller, Beth Simon, Barbara J. Ericson, Samuel A. Rebelsky, Janet Davis, Deepak Kumar, Douglas S. Blank)
erschienen in SIGCSE 2010 (Seite 66 - 67)
Konferenz-Paper
2012 local web  1, 1, 7, 1, 2, 2, 4, 2, 5, 8, 6, 3 A statewide survey on computing education pathways and influences - factors in broadening participation in computing (Mark Guzdial, Barbara J. Ericson, Tom McKlin, Shelly Engelman)
erschienen in ICER 2012 (Seite 143 - 150)
Konferenz-Paper
2012 local web  Effective and sustainable computing summer camps (Barbara J. Ericson, Tom McKlin)
erschienen in SIGCSE 2012 (Seite 289 - 294)
Konferenz-Paper
2012 local web  Rediscovering the passion, beauty, joy, and awe - making computing fun again, part 5 (Daniel D. Garcia, Barbara J. Ericson, Joanna Goode, Colleen M. Lewis)
erschienen in SIGCSE 2012 (Seite 577 - 578)
Konferenz-Paper
2012 local web  Teaching outside the text (Renee Ciezki, Robert Glen Martin, Barbara J. Ericson, Lester L. Wainwright)
erschienen in SIGCSE 2012 (Seite 399 - 400)
Konferenz-Paper
2013 How to plan and run computing summer camps for 4th-12th grade students (abstract only) (Barbara J. Ericson, Christopher Michaud, Nannette P. Napier, Krishnendu Roy)
erschienen in SIGCSE 2013 (Seite 762 - 762)
Konferenz-Paper
2014 local web  4, 7, 1, 5, 2, 2, 2, 2, 1, 5, 6, 4 Adaptive parsons problems with discourse rules (Barbara J. Ericson)
erschienen in ICER 2014 (Seite 145 - 146)
Konferenz-Paper
2014 Preparing secondary computer science teachers through an iterative development process (Barbara J. Ericson, Mark Guzdial, Tom McKlin)
erschienen in WiPSCE 2014 (Seite 116 - 119)
Konferenz-Paper
2014 local web  Project rise up 4 CS - increasing the number of black students who pass advanced placement CS A (Barbara J. Ericson, Shelly Engelman, Tom McKlin, Ja'Quan Taylor)
erschienen in SIGCSE 2014 (Seite 439 - 444)
Konferenz-Paper
2014 Projects for computing summer camps for 4th-12th grade students (abstract only) (Barbara J. Ericson, Christopher Michaud, Xin Xu, Krishnendu Roy)
erschienen in SIGCSE 2014 (Seite 748 - 749)
Konferenz-Paper
2015 How to Plan and Run Summer Computing Camps - Logistics (Abstract Only) (Marguerite A. Doman, Barbara J. Ericson, Kristine S. Nagel, Nannette P. Napier, Krishnendu Roy)
erschienen in SIGCSE 2015 (Seite 708 - 708)
Abstract
2015 local web  6, 3, 9, 1, 5, 7, 3, 4, 2, 5, 8, 3 Analysis of Interactive Features Designed to Enhance Learning in an Ebook (Barbara J. Ericson, Mark Guzdial, Briana B. Morrison)
erschienen in ICER 2015 (Seite 169 - 178)
Konferenz-Paper
2015 local web  5, 2, 1, 3, 1, 1, 2, 1, 7, 10, 4, 1 Adaptive Parsons Problems with Discourse Rules (Barbara J. Ericson)
erschienen in ICER 2015 (Seite 259 - 260)
Konferenz-Paper
2015 local web  2, 5, 10, 2, 2, 1, 5, 6, 4, 5, 9, 3 Usability and Usage of Interactive Features in an Online Ebook for CS Teachers (Barbara J. Ericson, Steven Moore, Briana B. Morrison, Mark Guzdial)
erschienen in Proceedings of the Workshop in Primary and Secondary Computing Education, WiPSCE 2015, London, United Kingdom, November 9-11, 2015 (Seite 111 - 120)
Konferenz-Paper
2015 Partnering to Promote State-by-State Computing Education Reform - (Abstract Only) (W. Richards Adrion, Mark Guzdial, Barbara J. Ericson)
erschienen in SIGCSE 2015 (Seite 700 - 700)
Abstract
2016 6, 1, 1, 5, 2, 5, 4, 2, 6, 8, 2, 1 Identifying Design Principles for CS Teacher Ebooks through Design-Based Research (Barbara J. Ericson, Kantwon Rogers, Miranda C. Parker, Briana B. Morrison, Mark Guzdial)
erschienen in ICER 2016 (Seite 191 - 200)
Journal-Artikel
2016 local web  Sisters Rise Up 4 CS - Helping Female Students Pass the Advanced Placement Computer Science A Exam (Barbara J. Ericson, Miranda C. Parker, Shelly Engelman)
erschienen in SIGCSE 2016 (Seite 309 - 314)
Konferenz-Paper
2016 local web  Dynamically Adaptive Parsons Problems (Barbara J. Ericson)
erschienen in ICER 2016 (Seite 269 - 270)
Konferenz-Paper
2017 How to Plan and Run Effective Teacher Professional Development (Abstract Only) (Barbara J. Ericson, Rebecca Dovi, Ria Galanos)
erschienen in SIGCSE 2017 (Seite 735 - 735)
Konferenz-Paper
2017 local web  Students and Teachers Use An Online AP CS Principles EBook Differently - Teacher Behavior Consistent with Expert Learners (Miranda C. Parker, Kantwon Rogers, Barbara J. Ericson, Mark Guzdial)
erschienen in ICER 2017 (Seite 101 - 109)
Konferenz-Paper
2017 Using and Customizing Open-Source Runestone Ebooks for Computer Science Classes (Abstract Only) (Bradley N. Miller, Paul Resnick, Barbara J. Ericson)
erschienen in SIGCSE 2017 (Seite 741 - 741)
Konferenz-Paper
2017 local web  Using Tracing and Sketching to Solve Programming Problems - Replicating and Extending an Analysis of What Students Draw (Kathryn Cunningham, Sarah Blanchard, Barbara J. Ericson, Mark Guzdial)
erschienen in ICER 2017 (Seite 164 - 172)
Konferenz-Paper
2017 local web  The Role of CS Departments in The US President's «CS for All» Initiative (Mark Guzdial, Barbara J. Ericson, W. Richards Adrion, Megean Garvin)
erschienen in SIGCSE 2017 (Seite 663 - 664)
Konferenz-Paper
2018 local web  Evaluating the Efficiency and Effectiveness of Adaptive Parsons Problems (Barbara J. Ericson, James D. Foley, Jochen Rick)
erschienen in ICER 2018 (Seite 60 - 68)
Konferenz-Paper
2019 local web  Novice Rationales for Sketching and Tracing, and How They Try to Avoid It (Kathryn Cunningham, Shannon Ke, Mark Guzdial, Barbara J. Ericson)
erschienen in ITiCSE 2019
Konferenz-Paper
2019 local web  Interdisciplinary Computer Science Pre-service TeacherPreparation - Panel (Francesco Maiorana, Gretchen Richards, Chery Lucarelli, Miles Berry, Barbara J. Ericson)
erschienen in ITiCSE 2019
Konferenz-Paper
2019 local web  A Spaced, Interleaved Retrieval Practice Tool that is Motivating and Effective (Iman YeckehZaare, Paul Resnick, Barbara J. Ericson)
erschienen in ICER 2019
Konferenz-Paper
2019 Using and Customizing Open-Source Runestone Ebooks for Computer Science Classes (Barbara J. Ericson, Jaclyn Cohen, Bradley N. Miller)
erschienen in SIGCSE 2019 (Seite 1240 - 1240)
Konferenz-Paper

iconBemerkungen von Barbara J. Ericson

Von Barbara J. Ericson gibt es im Biblionetz Bemerkungen zu:


Texte
KB IB clear
«Georgia computes!», A model for improving secondary CS education, A Spaced, Interleaved Retrieval Practice Tool that is Motivating and Effective, A statewide survey on computing education pathways and influences, Adaptive parsons problems with discourse rules, Adaptive Parsons Problems with Discourse Rules, Analysis of Interactive Features Designed to Enhance Learning in an Ebook, Dynamically Adaptive Parsons Problems, Effective and sustainable computing summer camps, Evaluating the Efficiency and Effectiveness of Adaptive Parsons Problems, How to plan and run computing summer camps for 4th-12th grade students (abstract only), How to Plan and Run Effective Teacher Professional Development (Abstract Only), How to Plan and Run Summer Computing Camps, Identifying Design Principles for CS Teacher Ebooks through Design-Based Research, Improving secondary CS education, Interdisciplinary Computer Science Pre-service TeacherPreparation, Novice Rationales for Sketching and Tracing, and How They Try to Avoid It, Partnering to Promote State-by-State Computing Education Reform, Project rise up 4 CS, Projects for computing summer camps for 4th-12th grade students (abstract only), Rediscovering the passion, beauty, joy, and awe, Sisters Rise Up 4 CS, Students and Teachers Use An Online AP CS Principles EBook Differently, Teaching outside the text, The Role of CS Departments in The US President's «CS for All» Initiative, Usability and Usage of Interactive Features in an Online Ebook for CS Teachers, Using and Customizing Open-Source Runestone Ebooks for Computer Science Classes, Using and Customizing Open-Source Runestone Ebooks for Computer Science Classes (Abstract Only), Using Tracing and Sketching to Solve Programming Problems, Variations on a theme

iconZeitleiste

iconCoautorInnen

W. Richards Adrion, Miles Berry, Maureen Biggers, Sarah Blanchard, Douglas S. Blank, Amy Bruckman, Renee Ciezki, Jaclyn Cohen, Kathryn Cunningham, Janet Davis, Jill P. Dimond, Marguerite A. Doman, Rebecca Dovi, Shelly Engelman, James D. Foley, Ria Galanos, Daniel D. Garcia, Megean Garvin, Robert Glen Martin, Joanna Goode, Mark Guzdial, Mike Hewner, Betsy James DiSalvo, Shannon Ke, Deepak Kumar, Colleen M. Lewis, Chery Lucarelli, Francesco Maiorana, Tom McKlin, Christopher Michaud, Bradley N. Miller, Steven Moore, Briana B. Morrison, Kristine S. Nagel, Nannette P. Napier, Lijun Ni, Miranda C. Parker, David Ranum, Samuel A. Rebelsky, Paul Resnick, Gretchen Richards, Jochen Rick, Kantwon Rogers, Krishnendu Roy, Beth Simon, Ja'Quan Taylor, Lester L. Wainwright, Xin Xu, Sarita Yardi, Iman YeckehZaare,

iconZitationsnetz  Dies ist eine graphische Darstellung von im Biblionetz erfassten Zitationen und Co-Autorschaften.

Diese Grafik ist nur im SVG-Format verfügbar. Dieses Format wird vom verwendeteten Browser offenbar nicht unterstützt.

Diese Grafik fensterfüllend anzeigen (SVG)

iconBegriffswolke von Barbara J. Ericson

iconZitationsgraph

Diese Grafik ist nur im SVG-Format verfügbar. Dieses Format wird vom verwendeteten Browser offenbar nicht unterstützt.

Diese Grafik fensterfüllend anzeigen (SVG)

icon30 Erwähnungen  Dies ist eine nach Erscheinungsjahr geordnete Liste aller im Biblionetz vorhandenen Werke, welche die gewählte Person oder ihre Werke erwähnen.

iconVolltexte

Auf dem WWW A model for improving secondary CS education: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 132 kByte; WWW: Link OK 2020-11-28)
Auf dem WWW Teaching outside the text: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 373 kByte; WWW: Link OK 2020-11-28)
Auf dem WWW Project rise up 4 CS: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 457 kByte; WWW: Link OK 2020-11-28)
Auf dem WWW Analysis of Interactive Features Designed to Enhance Learning in an Ebook: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 237 kByte; WWW: Link OK 2020-11-28)
Auf dem WWW Sisters Rise Up 4 CS: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 766 kByte; WWW: Link OK 2020-11-28)
Auf dem WWW Identifying Design Principles for CS Teacher Ebooks through Design-Based Research: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 1018 kByte; WWW: Link OK 2020-11-28)
Auf dem WWW Using Tracing and Sketching to Solve Programming Problems: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 1149 kByte; WWW: Link OK 2020-11-28)
Introduction to Computing and Programming in Python: Gesamtes Buch als Volltext (lokal: PDF, 17437 kByte)
Auf dem WWW Usability and Usage of Interactive Features in an Online Ebook for CS Teachers: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 607 kByte; WWW: Link OK 2021-03-21)
Auf dem WWW Improving secondary CS education: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 208 kByte; WWW: Link OK )
Auf dem WWW A Spaced, Interleaved Retrieval Practice Tool that is Motivating and Effective: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 2189 kByte; WWW: Link OK 2021-03-21)
Auf dem WWW Novice Rationales for Sketching and Tracing, and How They Try to Avoid It: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 1340 kByte; WWW: Link OK 2021-03-21)
Auf dem WWW Interdisciplinary Computer Science Pre-service TeacherPreparation: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 1492 kByte; WWW: Link OK 2021-03-21)
Auf dem WWW "Georgia computes!": Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 684 kByte; WWW: Link tot Link unterbrochen? Letzte Überprüfung: 2020-11-28 Letzte erfolgreiche Überprüfung: 2020-08-28)
Auf dem WWW Variations on a theme: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 401 kByte; WWW: Link tot Link unterbrochen? Letzte Überprüfung: 2020-11-28 Letzte erfolgreiche Überprüfung: 2020-08-11)
Auf dem WWW Effective and sustainable computing summer camps: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 797 kByte; WWW: Link tot Link unterbrochen? Letzte Überprüfung: 2020-11-28 Letzte erfolgreiche Überprüfung: 2020-08-28)
Auf dem WWW Rediscovering the passion, beauty, joy, and awe: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 425 kByte; WWW: Link tot Link unterbrochen? Letzte Überprüfung: 2020-11-28 Letzte erfolgreiche Überprüfung: 2020-10-28)
Auf dem WWW A statewide survey on computing education pathways and influences: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 1278 kByte; WWW: Link tot Link unterbrochen? Letzte Überprüfung: 2020-11-28 Letzte erfolgreiche Überprüfung: 2020-07-28)
Auf dem WWW Adaptive parsons problems with discourse rules: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 383 kByte; WWW: Link tot Link unterbrochen? Letzte Überprüfung: 2020-11-28 Letzte erfolgreiche Überprüfung: 2020-08-11)
Auf dem WWW Adaptive Parsons Problems with Discourse Rules: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 632 kByte; WWW: Link tot Link unterbrochen? Letzte Überprüfung: 2020-11-28 Letzte erfolgreiche Überprüfung: 2020-08-28)
Auf dem WWW Dynamically Adaptive Parsons Problems: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 776 kByte; WWW: Link tot Link unterbrochen? Letzte Überprüfung: 2020-11-28 Letzte erfolgreiche Überprüfung: 2020-08-28)
Auf dem WWW The Role of CS Departments in The US President's "CS for All" Initiative: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 598 kByte; WWW: Link tot Link unterbrochen? Letzte Überprüfung: 2020-11-28 Letzte erfolgreiche Überprüfung: 2020-10-28)
Auf dem WWW Students and Teachers Use An Online AP CS Principles EBook Differently: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 1126 kByte; WWW: Link tot Link unterbrochen? Letzte Überprüfung: 2020-11-28 Letzte erfolgreiche Überprüfung: 2020-06-28)
Auf dem WWW Evaluating the Efficiency and Effectiveness of Adaptive Parsons Problems: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 1561 kByte; WWW: Link tot Link unterbrochen? Letzte Überprüfung: 2020-11-28 Letzte erfolgreiche Überprüfung: 2020-08-11)

iconAnderswo suchen  Auch im Biblionetz finden Sie nicht alles. Aus diesem Grund bietet das Biblionetz bereits ausgefüllte Suchformulare für verschiedene Suchdienste an. Biblionetztreffer werden dabei ausgeschlossen.

iconBiblionetz-History Dies ist eine graphische Darstellung, wann wie viele Verweise von und zu diesem Objekt ins Biblionetz eingetragen wurden und wie oft die Seite abgerufen wurde.