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Beats Biblionetz - Texte

Magic Paper

Sketch-Understanding Research
Randy Davis
Zu finden in: Computer - September 2007, Volume 40, Number 9 (Seite 34 bis 41), 2007 local web 
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iconZusammenfassungen

Computer - September 2007, Volume 40, Number 9Sketch-understanding systems let users interact with computers by drawing naturally, offering a freedom not available with traditional CAD systems.
Von Klappentext in der Zeitschrift Computer - September 2007, Volume 40, Number 9 (2007) im Text Magic Paper
Computer - September 2007, Volume 40, Number 9"Magic Paper: Sketch-Understanding Research" by Randy Davis describes how sketch understanding systems let users draw more naturally and with a freedom not available with CAD systems so that they can create informal figures as a way of thinking or working through a problem.
Von Jane Prey, Alf Weaver in der Zeitschrift Computer - September 2007, Volume 40, Number 9 (2007) im Text Tablet PC Technology
Computer - September 2007, Volume 40, Number 9Sketching is ubiquitous: We draw as a way of thinking, solving problems, and communicating in a wide variety of fields, for both design and analysis. Unfortunately in today’s technology, sketches are dead—they’re either graphite on slices of dead trees, or, if captured on a PDA or tablet computer, simply pixels of digitized ink. The Sketch Understanding Group at MIT has been working toward a kind of “magic paper”—that is, a surface that’s as natural and easy to draw on as paper, yet that understands what you draw.
Von Klappentext in der Zeitschrift Computer - September 2007, Volume 40, Number 9 (2007) im Text Magic Paper

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Beat hat Dieser Zeitschriftenartikel während seiner Zeit am Institut für Medien und Schule (IMS) ins Biblionetz aufgenommen. Er hat Dieser Zeitschriftenartikel einmalig erfasst und bisher nicht mehr bearbeitet. Beat besitzt weder ein physisches noch ein digitales Exemplar. Aufgrund der wenigen Einträge im Biblionetz scheint er es nicht wirklich gelesen zu haben. Es gibt bisher auch nur wenige Objekte im Biblionetz, die dieses Werk zitieren.

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