/ en / Traditional / help

Beats Biblionetz - Texte

Cultural Aspects and Online Pedagogy: Building International Learning Communities in an Online Educational Leadership Degree Programme

Farida Danmeri, Harue Dozono, Barbara Tajti, Päivi Mayor
Zu finden in: EdMedia 2018, 2018
Erste Seite des Textes (PDF-Thumbnail)
Diese Seite wurde seit 4 Jahren inhaltlich nicht mehr aktualisiert. Unter Umständen ist sie nicht mehr aktuell.

iconZusammenfassungen

Abstract: Educational institutions face complex systemic challenges. Finding innovative, working solutions requires diverse information and creating new collective knowledge across countries, education systems and both public and private sector institutions. Educational leaders need to be change agents with a broad set of competences for managing and leading diverse constantly changing organizations. The Master’s degree programme in Educational Leadership, offered by Tampere University of Applied Sciences, was created to address this need. In the summer 2017 a cohort of 25 experienced education professionals began to study in this collaborative online programme. This paper discusses the cultural and pedagogical challenges and practical solutions that have been discovered when trying to create a strong collaborative learning community in a blended learning programme with participants from Japan, Thailand, Australia, the United Arab Emirates, the United Kingdom, the Republic of Ireland, the Netherlands, Germany, the United States and Finland using authentic collaborative e-learning pedagogy.
Von Farida Danmeri, Harue Dozono, Barbara Tajti, Päivi Mayor im Konferenz-Band EdMedia 2018 (2018) im Text Cultural Aspects and Online Pedagogy: Building International Learning Communities in an Online Educational Leadership Degree Programme

iconVolltext dieses Dokuments

iconAnderswo suchen  Auch im Biblionetz finden Sie nicht alles. Aus diesem Grund bietet das Biblionetz bereits ausgefüllte Suchformulare für verschiedene Suchdienste an. Biblionetztreffer werden dabei ausgeschlossen.

iconBeat und dieses Konferenz-Paper

Beat hat Dieses Konferenz-Paper während seiner Zeit am Institut für Medien und Schule (IMS) ins Biblionetz aufgenommen. Er hat Dieses Konferenz-Paper einmalig erfasst und bisher nicht mehr bearbeitet. Beat besitzt kein physisches, aber ein digitales Exemplar. Eine digitale Version ist auf dem Internet verfügbar (s.o.). Aufgrund der wenigen Einträge im Biblionetz scheint er es nicht wirklich gelesen zu haben. Es gibt bisher auch nur wenige Objekte im Biblionetz, die dieses Werk zitieren.

iconBiblionetz-History Dies ist eine graphische Darstellung, wann wie viele Verweise von und zu diesem Objekt ins Biblionetz eingetragen wurden und wie oft die Seite abgerufen wurde.