t02493
Roboter
programmieren
- ein
Kinderspiel
b00067
Die
Wissenschaften
vom Künstlichen
t02493->b00067
b03435
Karel the
Robot (1981)
t02493->b03435
b00130
Mindstorms
(1982)
t02493->b00130
b01424
Vehicles (1984)
t02493->b01424
b00204
The Design of
Everyday
Things (1988)
t02493->b00204
t02934
Intelligence
without
representation
(1991)
t02493->t02934
b00204->b00067
t02934->b00067
t30815
Computational
Thinking
vermitteln
t30815->t02493
t02012
Ein
spielerischer
Einstieg in
die
Programmierung
mit Java
(2000)
t02012->t02493
t02012->b03435
b00710
Didaktik der
Informatik
(2000)
b00710->t02493
t02512
Programming in
schools - why,
and how?
(2001)
t02512->t02493
t02512->b03435
t02512->b00130
t02512->t02012
t20550
Informatik -
Allgemeinbildung
für die
Informationsgesellschaft
t20550->t02493
t20550->b03435
t20550->b00710
b01400
Theory of
Computation as
a Vehicle for
Teaching
Fundamental
Concepts of
Computer
Science (2003)
b01400->t02493
b01400->b03435
b01400->b00130
b01400->b01424
b01400->t02934
b01400->t02012
b01400->t02512
b01445
Programmieren
mit Kara
(2003)
b01445->t02493
b01445->b03435
b01445->b00130
b02228
Didaktisches
System für
objektorientiertes
Modellieren im
Informatikunterricht
der
Sekundarstufe
II (2004)
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b02228->b00130
b02228->t02012
b02228->b00710
b02611
Die
Nintendo-Generation
lernt
Programmieren
(2006)
b02611->t02493
b02611->t02012
b02611->b00710
b02611->t02512
b02611->b01445
b02611->b02228