Visual Power Networking
Patricia Wolf, Peter Troxler, Abdul Samad Kazi

Zusammenfassungen


Visual Power Networking requires typically just under an hour of time and guarantees that every delegate would meet at least three other delegates with similar or complementary interests and expertise.
Visual Power Networking creates a buzz amongst the audience. It leaves delegates in an energetic and open state of mind. They are positively activated, easily interested in new topics and they engage readily in some handson activities.
Visual Power Networking establishes connections between delegates that can be further built upon in break out groups and other smallgroup activity during the conference.
Finally, Visual Power Networking creates links between delegates that have the potential to last longer than the conference itself, because they are not randomly generated but purposefully created based on the understanding of every single delegate’s interests and needs.
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Beat und dieser Text
Beat hat Dieser Text während seiner Zeit am Institut für Medien und Schule (IMS) ins Biblionetz aufgenommen. Er hat Dieser Text einmalig erfasst und bisher nicht mehr bearbeitet. Beat besitzt weder ein physisches noch ein digitales Exemplar. Aufgrund der wenigen Einträge im Biblionetz scheint er es nicht wirklich gelesen zu haben. Es gibt bisher auch nur wenige Objekte im Biblionetz, die dieses Werk zitieren.