/ en / Traditional / help

Beats Biblionetz - Texte

Proposal for Development of Methods to Incorporate Higher-Order Skill in the FAA SMS Certification Program

Richard Vranesh
Zu finden in: EdMedia 2018, 2018
Erste Seite des Textes (PDF-Thumbnail)
Diese Seite wurde seit 4 Jahren inhaltlich nicht mehr aktualisiert. Unter Umständen ist sie nicht mehr aktuell.

iconZusammenfassungen

A training curriculum is usually developed as a result of the acquisition of a new system, the adaptation of an existing curriculum to a new discipline, or the conversion to enhanced courseware. An entire robust new curriculum, rather than a new course, is required because the curriculum either serves a number of diverse audiences or a single course cannot cover all of the complex dimensions of the new system in a single introductory offering. What gets developed, then, is a curriculum with multiple modules or layers. This is the case when the skill level of the new system has changed as a result of adding a cognitive component or components or a prerequisite skill has been added as a requirement for using the new component (whether it be for use in performing calculations or system maintenance).
Competencies required to operate, maintain, or manage the operation of a new system requirement can be discovered in a number of different ways. The research was conducted for the Federal Aviation Administration Office of Aviation Safety to develop an Aviation safety certification program for the FAA Safety Management System (SMS) to identify certified aviation safety professionals.
Von Richard Vranesh im Konferenz-Band EdMedia 2018 (2018) im Text Proposal for Development of Methods to Incorporate Higher-Order Skill in the FAA SMS Certification Program

iconVolltext dieses Dokuments

iconAnderswo suchen  Auch im Biblionetz finden Sie nicht alles. Aus diesem Grund bietet das Biblionetz bereits ausgefüllte Suchformulare für verschiedene Suchdienste an. Biblionetztreffer werden dabei ausgeschlossen.

iconBeat und dieses Konferenz-Paper

Beat hat Dieses Konferenz-Paper während seiner Zeit am Institut für Medien und Schule (IMS) ins Biblionetz aufgenommen. Er hat Dieses Konferenz-Paper einmalig erfasst und bisher nicht mehr bearbeitet. Beat besitzt kein physisches, aber ein digitales Exemplar. Eine digitale Version ist auf dem Internet verfügbar (s.o.). Aufgrund der wenigen Einträge im Biblionetz scheint er es nicht wirklich gelesen zu haben. Es gibt bisher auch nur wenige Objekte im Biblionetz, die dieses Werk zitieren.

iconBiblionetz-History Dies ist eine graphische Darstellung, wann wie viele Verweise von und zu diesem Objekt ins Biblionetz eingetragen wurden und wie oft die Seite abgerufen wurde.