Research-Based Implications for Policy and Practice: Outcomes from EduSummIT 2017 – The Fifth International Summit on Information Technology in Education – Part 1Gerald August Knezek, Joke Voogt, Rhonda Christensen, Koos Eichhorn, Henk Sligte, Rowland Baker, Dominik Petko, Miri Shonfeld, Anneke Smits, Dirk Ifenthaler, Mary Webb, Jo Tondeur, Sarah Howard
Zu finden in: EdMedia 2018, 2018
|
|
Diese Seite wurde seit 5 Jahren inhaltlich nicht mehr aktualisiert.
Unter Umständen ist sie nicht mehr aktuell.
Zusammenfassungen
Through five EDUsummITs spanning 2009 – 2017, approximately 100 researchers, practitioners and policy makers from across the globe have gathered to discuss ways to fast track what researchers know about information technology in education, into sound policies and best practices at the local, regional, and national/international level. This symposium focuses on outcomes from four of the nine Thematic Working Groups (TWGs) from EDUSummIT 2017, then seeks audience feedback and input on the findings and ways to best bring the 2017 Call to Action recommendations into implemented reality.
Von Gerald August Knezek, Joke Voogt, Rhonda Christensen, Koos Eichhorn, Henk Sligte, Rowland Baker, Dominik Petko, Miri Shonfeld, Anneke Smits, Dirk Ifenthaler, Mary Webb, Jo Tondeur, Sarah Howard im Konferenz-Band EdMedia 2018 (2018) im Text Research-Based Implications for Policy and Practice: Outcomes from EduSummIT 2017 – The Fifth International Summit on Information Technology in Education – Part 1 Volltext dieses Dokuments
Research-Based Implications for Policy and Practice: Outcomes from EduSummIT 2017 – The Fifth International Summit on Information Technology in Education – Part 1: Volltext als PDF (: , 198 kByte; : 2021-03-21) |
Anderswo suchen
Beat und dieses Konferenz-Paper
Beat hat Dieses Konferenz-Paper während seiner Zeit am Institut für Medien und Schule (IMS) ins Biblionetz aufgenommen. Er hat Dieses Konferenz-Paper einmalig erfasst und bisher nicht mehr bearbeitet. Beat besitzt kein physisches, aber ein digitales Exemplar. Eine digitale Version ist auf dem Internet verfügbar (s.o.). Aufgrund der wenigen Einträge im Biblionetz scheint er es nicht wirklich gelesen zu haben. Es gibt bisher auch nur wenige Objekte im Biblionetz, die dieses Werk zitieren.