Defining Proficiency Levels of High School Students in Computer Science by an Empirical Task Analysis Results of the MoKoM ProjectZu finden in: ISSEP 2015 (Seite 45 bis 56), 2015
|
|
Diese Seite wurde seit 6 Jahren inhaltlich nicht mehr aktualisiert.
Unter Umständen ist sie nicht mehr aktuell.
Zusammenfassungen
In the last few years an interdisciplinary team of researchers in the fields of organizational psychology and didactics of informatics have worked together to develop an empirical sound competence structure model, a measurement instrument and a competence level model. This is considered a relevant step for the reliable assessment of competences and the development of competence based curricula to foster the recent outcome orientation of the German educational system.
Von Jonas Neugebauer, Johannes Magenheim, Laura Ohrndorf, Niclas Schaper, Sigrid E. Schubert im Konferenz-Band ISSEP 2015 (2015) im Text Defining Proficiency Levels of High School Students in Computer Science by an Empirical Task Analysis Results of the MoKoM Project Dieses Konferenz-Paper erwähnt ...
Tagcloud
Anderswo finden
Volltext dieses Dokuments
Defining Proficiency Levels of High School Students in Computer Science by an Empirical Task Analysis Results of the MoKoM Project: Artikel als Volltext bei Springerlink (: , 213 kByte; : 2020-11-28) |
Anderswo suchen
Beat und dieses Konferenz-Paper
Beat hat Dieses Konferenz-Paper während seiner Zeit am Institut für Medien und Schule (IMS) ins Biblionetz aufgenommen. Beat besitzt kein physisches, aber ein digitales Exemplar. Eine digitale Version ist auf dem Internet verfügbar (s.o.). Aufgrund der wenigen Einträge im Biblionetz scheint er es nicht wirklich gelesen zu haben. Es gibt bisher auch nur wenige Objekte im Biblionetz, die dieses Werk zitieren.