Learning Differences and Digital Equity in the ClassroomJutta Treviranus
Zu finden in: Second Handbook of Information Technology in Primary and Secondary Education (Seite 1025 bis 1046), 2018
![]() ![]() |
![]() |

Zusammenfassungen

To meaningfully understand this topic requires an understanding of the complex context, the forces at play, and their relation to students with learning differences. Among the forces at play are policies, regulations, the accessibility movement, technical trends, instructional design strategies, educational publishing, open education resources, pedagogical trends, quality control approaches in education, and governance of formal education. The chapter highlights the benefits to all students of designing the classroom experience for students with learning differences.
Dieses Kapitel erwähnt ...
![]() Personen KB IB clear | Helen Beetham , Margaret L. Hilton , James W. Pellegrino , Jeremy Rifkin , Rhona Sharpe | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() Begriffe KB IB clear | Bildungeducation (Bildung)
, ![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() Bücher |
|
Zitationsgraph
Zitationsgraph (Beta-Test mit vis.js)
Anderswo finden
Volltext dieses Dokuments
![]() | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Anderswo suchen 
Beat und dieses Kapitel
Beat hat Dieses Kapitel während seiner Zeit am Institut für Medien und Schule (IMS) ins Biblionetz aufgenommen. Beat besitzt kein physisches, aber ein digitales Exemplar. Eine digitale Version ist auf dem Internet verfügbar (s.o.). Aufgrund der wenigen Einträge im Biblionetz scheint er es nicht wirklich gelesen zu haben. Es gibt bisher auch nur wenige Objekte im Biblionetz, die dieses Werk zitieren.