Computer Science Education 4/2011
Diese Seite wurde seit 2 Jahren inhaltlich nicht mehr aktualisiert.
Unter Umständen ist sie nicht mehr aktuell.
Kapitel
- Software modeling in education (Seite 313 - 315) (Martina Seidl, Peter J. Clarke) (2011)
- An investigation of difficulties experienced by students developing unified modelling language (UML) class and sequence diagrams (Seite 317 - 342) (Ven Yu Sien) (2011)
- Are models easier to understand than code? An empirical study on comprehension of entity-relationship (ER) models vs. structured query language (SQL) (Seite 343 - 362) (Pablo Sánchez, Marta E. Zorrilla, Rafael Duque Medina, Alicia Nieto-Reyes) (2011)
- Experiences in teaching a graduate course on model-driven software development (Seite 363 - 387) (2011)
- The MDE Diploma - first international postgraduate specialization in model-driven engineering (Seite 389 - 402) (Jordi Cabot, Massimo Tisi) (2011)
Dieses Journal erwähnt ...
Zitationsgraph (Beta-Test mit vis.js)
1 Erwähnungen
- ICER 2020 - International Computing Education Research Conference, Virtual Event, New Zealand, August 10-12, 2020 (Anthony V. Robins, Adon Moskal, Amy J. Ko, Renée McCauley) (2020)
- How do Graduating Students Evaluate Software Design Diagrams? (Prajish Prasad, Sridhar Iyer) (2020)
Volltext dieses Dokuments
An investigation of difficulties experienced by students developing unified modelling language (UML) class and sequence diagrams: Artikel als Volltext (: , 1522 kByte; : 2020-11-28) | |
Are models easier to understand than code? An empirical study on comprehension of entity-relationship (ER) models vs. structured query language (SQL) : Artikel als Volltext (: , 324 kByte; : 2020-11-28) | |
The MDE Diploma: Artikel als Volltext (: , 178 kByte; : 2020-11-28) | |
Software modeling in education: Artikel als Volltext (: , 57 kByte; : 2020-11-28) |
Anderswo suchen
Beat und dieses Journal
Beat hat dieses Journal während seiner Zeit am Institut für Medien und Schule (IMS) ins Biblionetz aufgenommen. Beat besitzt weder ein physisches noch ein digitales Exemplar. Aufgrund der wenigen Einträge im Biblionetz scheint er es nicht wirklich gelesen zu haben. Es gibt bisher auch nur wenige Objekte im Biblionetz, die dieses Werk zitieren.