For ARGument’s Sake!The Pros and Cons of Alternate Reality Gaming in Higher Education
Katerina Economides
Zu finden in: Tomorrow's Learning: Involving Everyone. Learning with and about Technologies and Computing (Seite 64 bis 69), 2017
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Zusammenfassungen
This paper explores the potential of Alternate Reality Games, a type of Game-Based Learning experience, within higher education. The discourse opens by explaining the essence of ARGs; it then moves to present the findings from research in this domain, highlighting key benefits and challenges in using ARGs in higher education.
Von Katerina Economides im Konferenz-Band Tomorrow's Learning: Involving Everyone. Learning with and about Technologies and Computing (2017) im Text For ARGument’s Sake! Dieses Kapitel erwähnt ...
Personen KB IB clear | Sande Chen , J. P. Gee , David Michael | |||||||||||||||||||||||||||
Begriffe KB IB clear | game-based learninggame-based learning , Pokémon Go | |||||||||||||||||||||||||||
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For ARGument’s Sake! The Pros and Cons of Alternate Reality Gaming in Higher Education: Artikel als Volltext bei Springerlink (: , 122 kByte; : ) |
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Beat und dieses Kapitel
Beat hat Dieses Kapitel während seiner Zeit am Institut für Medien und Schule (IMS) ins Biblionetz aufgenommen. Beat besitzt kein physisches, aber ein digitales Exemplar. Eine digitale Version ist auf dem Internet verfügbar (s.o.). Aufgrund der wenigen Einträge im Biblionetz scheint er es nicht wirklich gelesen zu haben. Es gibt bisher auch nur wenige Objekte im Biblionetz, die dieses Werk zitieren.