American Psychology and Schools |
![]() |

Zusammenfassungen

Bringing his discussion completely up-to-date, Dr. Sarason includes two extended chapters about the Columbine incident why psychologists offered few conclusions concerning what those killings signified about schools in general and high schools in particular. He also criticizes test developers for their failure to seek and prevent school personnel from interpreting and using tests in ways that negatively affect students. As readers might expect, Dr. Sarason gets right to the heart of the matter in this powerful depiction of all that psychology can but declines to do for our schools.
Dieses Buch erwähnt ...
![]() Personen KB IB clear | Seymour B. Sarason | ||||||||||||||||||
![]() Begriffe KB IB clear | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ||||||||||||||||||
![]() Bücher |
|
Dieses Buch erwähnt vermutlich nicht ... 
![]() Nicht erwähnte Begriffe | LehrerIn, Unterricht |
Zitationsgraph (Beta-Test mit vis.js)
Volltext dieses Dokuments
Bibliographisches 
Beat und dieses Buch
Beat hat dieses Buch während seiner Zeit am Institut für Medien und Schule (IMS) ins Biblionetz aufgenommen. Beat besitzt kein physisches, aber ein digitales Exemplar. (das er aber aus Urheberrechtsgründen nicht einfach weitergeben darf). Aufgrund der wenigen Einträge im Biblionetz scheint er es nicht wirklich gelesen zu haben. Es gibt bisher auch nur wenige Objekte im Biblionetz, die dieses Werk zitieren.