Freedom to Learn ProgramMichigan 2004-2005 Evaluation Report
Deborah L. Lowther, Steven M. Ross, J. Daniel Strahl, Fethi A. Inan, Demetra Pollard
,
|
Diese Seite wurde seit 1 Jahr inhaltlich nicht mehr aktualisiert.
Unter Umständen ist sie nicht mehr aktuell.
Zusammenfassungen
This report summarizes the 2004-2005 evaluation study of the Michigan Freedom to Learn (FTL) program. The primary intervention of the program consisted of providing laptop computers for middle school students in participating schools and providing extensive professional development opportunities for FTL teachers, Lead Teachers, Super Coaches and administrators. A key component of FTL was a rigorous and comprehensive evaluation study designed to gauge the impacts of the program relative to its primary goals.
Von Fethi A. Inan, Deborah L. Lowther, Demetra Pollard, Steven M. Ross, J. Daniel Strahl im Buch Freedom to Learn Program (2005) This report summarizes the 2004-2005 evaluation study results of the Michigan Freedom to Learn (FTL) program. The purpose of the evaluation was threefold:
Von Fethi A. Inan, Deborah L. Lowther, Demetra Pollard, Steven M. Ross, J. Daniel Strahl im Buch Freedom to Learn Program (2005) - (a) to use rigorous research to assess the effects of FTL in raising student achievement as a function of students becoming more proficient and engaged in using technology as a tool for learning,
- (b) to provide formative evaluation data to the participant schools to serve as a basis for improvement planning and as documentation of their accomplishments to demonstrate progress; and
- (c) to provide cumulative evidence of the implementation progress and outcomes of the participant schools.
Dieses Buch erwähnt ...
Begriffe KB IB clear | Ein Notebook pro StudentIn (ENpS) , Notebooklaptop , Notebooks an Schulennotebooks in schools , USA , Wireless Computing an Schulen , WLAN / Wireless LANWireless LAN |
Dieses Buch erwähnt vermutlich nicht ...
Nicht erwähnte Begriffe | One-to-One-Computing |
Tagcloud
Zitationsgraph
Zitationsgraph (Beta-Test mit vis.js)
2 Erwähnungen
- One Laptop per Child Birmingham - Case Study of a Radical Experiment (Mark Warschauer, Shelia R. Cotten, Morgan Ames) (2012)
- One-to-One Computing and Student Achievement in Ohio High Schools (Nancy L. Williams, Karen H. Larwin) (2016)
Co-zitierte Bücher
Volltext dieses Dokuments
Freedom to Learn Program: Gesamtes Buch als Volltext (: , 491 kByte; : Link unterbrochen? Letzte Überprüfung: 2020-11-28 Letzte erfolgreiche Überprüfung: 2014-04-11) |
Anderswo suchen
Beat und dieses Buch
Beat war Co-Leiter des ICT-Kompetenzzentrums TOP während er dieses Buch ins Biblionetz aufgenommen hat. Die bisher letzte Bearbeitung erfolgte während seiner Zeit am Institut für Medien und Schule. Beat besitzt weder ein physisches noch ein digitales Exemplar. Aufgrund der wenigen Einträge im Biblionetz scheint er es nicht wirklich gelesen zu haben. Es gibt bisher auch nur wenige Objekte im Biblionetz, die dieses Werk zitieren.