Journal of Technology and Teacher Education Volume 16, Number 4 |
Diese Seite wurde seit 1 Jahr inhaltlich nicht mehr aktualisiert.
Unter Umständen ist sie nicht mehr aktuell.
Kapitel
- Differences in Preservice Mathematics Teachers' Reflective Abilities Attributable to Use of a Video Case Curriculum (Shari Stockero)
- Technology, Transfer and Teaching - The Impact of a Single Technology Course on Preservice Teachers’ Computer Attitudes and Ability (Seite 385 - 410) (Judy Lambert, Yi Gong, Pru Cuper)
- Exploring the Effectiveness of a Field Experience Program in a Pedagogical Laboratory - The Experience of Teacher Candidates (Seite 411 - 433) (Yuxin Ma, Guolin Lai, Doug Williams, Louise Prejean, Mary Jane Ford)
- Teachers’ Perceptions of the Effectiveness of a Blended Learning Approach for ICT Teacher Training (Seite 461 - 482) (Charalambos Mouzakis)
- Learning to Use PDAs to Enhance Teaching - The Perspectives of Preservice Physical Educators (Seite 483 - 508) (Nate McCaughtry, Suzanna Rocco Dillon)
Dieses Journal erwähnt ...
Dieses Journal erwähnt vermutlich nicht ...
Nicht erwähnte Begriffe | Schule, Unterricht |
Tagcloud
1 Erwähnungen
- Second Handbook of Information Technology in Primary and Secondary Education (Joke Voogt, Gerald Knezek, Rhonda Christensen, Kwok-Wing Lai) (2018)
Volltext dieses Dokuments
Teachers’ Perceptions of the Effectiveness of a Blended Learning Approach for ICT Teacher Training: Artikel als Volltext (: , 132 kByte; : 2021-03-21) | |
Technology, Transfer and Teaching: Artikel als Volltext (: , 108 kByte; : 2021-03-21) | |
Learning to Use PDAs to Enhance Teaching: Artikel als Volltext (: , 79 kByte; : 2021-03-21) |
Anderswo suchen
Beat und dieses Journal
Beat hat dieses Journal während seiner Zeit am Institut für Medien und Schule (IMS) ins Biblionetz aufgenommen. Beat besitzt weder ein physisches noch ein digitales Exemplar. Es gibt bisher nur wenige Objekte im Biblionetz, die dieses Werk zitieren.