WikisThe Educator's Power Tool
|
![]() |

Zusammenfassungen

In Wikis: The Educator's Power Tool, the author shares her vast knowledge to unlock the capabilities of wikis for every educator. Educational wiki use can be categorized into three major types: the library wiki, the reciprocal wiki, and student-produced wiki. This book gives real examples of all three uses, as well as straightforward instructions on how to set up, dress up, and lock down a wiki for optimal practicality, attractiveness, ease of use, and security. Student and content-specific examples are included.

The book describes three types of wikis, each having a different purpose and outcome. Teachers will find uses for each type, and the advantages of wikis as a learning strategy will become evident to them. Based on 21st-century technology standards, the use of integrated technology tools in student learning is a life skill to assure success in a world where teachers prepare students for jobs that do not yet exist. By following the guidelines in this book, teachers will help students organize, synthesize, and evaluate information they can use for problem solving and higher-level thinking, which are elements that form the basis for achievement in tomorrow's fast-paced, high-stress world.
Dieses Buch erwähnt ...
![]() Personen KB IB clear | Joseph T. Chao , Kevin R. Parker | ||||||||||||||||||
![]() Begriffe KB IB clear | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ||||||||||||||||||
![]() Texte |
|
Dieses Buch erwähnt vermutlich nicht ... 
![]() Nicht erwähnte Begriffe | Bildung, Kinder, Schule, Unterricht |
Tagcloud
Zitationsgraph (Beta-Test mit vis.js)
Volltext dieses Dokuments
Bibliographisches 
Beat und dieses Buch
Beat hat dieses Buch während seiner Zeit am Institut für Medien und Schule (IMS) ins Biblionetz aufgenommen. Er hat dieses Buch einmalig erfasst und bisher nicht mehr bearbeitet. Beat besitzt kein physisches, aber ein digitales Exemplar. (das er aber aus Urheberrechtsgründen nicht einfach weitergeben darf). Aufgrund der wenigen Einträge im Biblionetz scheint er es nicht wirklich gelesen zu haben. Es gibt bisher auch nur wenige Objekte im Biblionetz, die dieses Werk zitieren.