International Handbook of Research on Teachers' Beliefs |
![]() |

Zusammenfassungen

This book fills a necessary gap by identifying the importance of research on teacher beliefs and providing a comprehensive overview of the topic. It provides novices and experts alike a single volume with which to understand a complex research landscape. Including a review of the historical foundations of the field, this book identifies current research trends, and summarizes the current knowledge base regarding teachers’ specific beliefs about content, instruction, students, and learning. For ist innumerable applications within the field, this handbook is a necessity for anyone interested in educational research.
Dieses Buch erwähnt ...
![]() Personen KB IB clear | Albert Bandura | ||||||||||||||||||
![]() Begriffe KB IB clear | kulturelles Kapital
, ![]() ![]() ![]() ![]() | ||||||||||||||||||
![]() Bücher |
|
Dieses Buch erwähnt vermutlich nicht ... 
![]() Nicht erwähnte Begriffe | Bildung, Kinder, Schule, Unterricht |
Tagcloud
Zitationsgraph (Beta-Test mit vis.js)
Volltext dieses Dokuments
![]() | International Handbook of Research on Teachers' Beliefs: Gesamtes Buch als Volltext (![]() ![]() |
Bibliographisches 
Titel | Format | Bez. | Aufl. | Jahr | ISBN | ||||||
International Handbook of Research on Teachers' Beliefs | E | - | - | 0 | 0415539226 | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Beat und dieses Buch
Beat hat dieses Buch während seiner Zeit am Institut für Medien und Schule (IMS) ins Biblionetz aufgenommen. Beat besitzt kein physisches, aber ein digitales Exemplar. (das er aber aus Urheberrechtsgründen nicht einfach weitergeben darf). Aufgrund der wenigen Einträge im Biblionetz scheint er es nicht wirklich gelesen zu haben. Es gibt bisher auch nur wenige Objekte im Biblionetz, die dieses Werk zitieren.