Playful Teaching, Learning GamesNew Tool for Digital Classrooms
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Zusammenfassungen

Today playing computer games is routine activity for children of all ages. Many have agreed that interactive computer games enhance concentration, promote thinking, increase motivation and encourage socialisation. Educators found their way in introducing game-based learning in science education to entice the students in teaching difficult concepts. Simulation games provide authentic learning experience and virtual world excites the students to learn new phenomena and enliven their inquisitive mind. This book presents recent studies in game-based learning and reports continuing attempts to use games as new tool in the classrooms.
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![]() Nicht erwähnte Begriffe | Digitalisierung, LehrerIn, Schule, Unterricht |
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Volltext dieses Dokuments
Bibliographisches 
Titel | Format | Bez. | Aufl. | Jahr | ISBN | ||||||
Playful Teaching, Learning Games | E | - | - | 0 | 9460914594 | ![]() |
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Playful Teaching, Learning Games | E | - | - | 0 | 9460914586 | ![]() |
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Beat und dieses Buch
Beat hat dieses Buch während seiner Zeit am Institut für Medien und Schule (IMS) ins Biblionetz aufgenommen. Beat besitzt kein physisches, aber ein digitales Exemplar. (das er aber aus Urheberrechtsgründen nicht einfach weitergeben darf). Es gibt bisher nur wenige Objekte im Biblionetz, die dieses Werk zitieren.