Handbook of Research on Integrating Computer Science and Computational Thinking in K-12 Education |
![]() |

Zusammenfassungen

The Handbook of Research on Integrating Computer Science and Computational Thinking in K-12 Education is a collection of innovative research on the methods and applications of computer science curriculum development within primary and secondary education. While highlighting topics including pedagogical implications, comprehensive techniques, and teacher preparation models, this book is ideally designed for teachers, IT consultants, curriculum developers, instructional designers, educational software developers, higher education faculty, administrators, policymakers, researchers, and graduate students.
Dieses Buch erwähnt ...
![]() Personen KB IB clear | Pedro Domingos , Elon Musk | ||||||||||||||||||
![]() Begriffe KB IB clear | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ||||||||||||||||||
![]() Bücher |
|
Dieses Buch erwähnt vermutlich nicht ... 
![]() Nicht erwähnte Begriffe | Digitalisierung, Lernen, Schule, Unterricht |
Tagcloud
Zitationsgraph (Beta-Test mit vis.js)
Volltext dieses Dokuments
![]() | Handbook of Research on Integrating Computer Science and Computational Thinking in K-12 Education: Gesamtes Buch als Volltext (![]() ![]() |
Anderswo suchen 
Beat und dieses Buch
Beat hat dieses Buch während seiner Zeit am Institut für Medien und Schule (IMS) ins Biblionetz aufgenommen. Beat besitzt kein physisches, aber ein digitales Exemplar. (das er aber aus Urheberrechtsgründen nicht einfach weitergeben darf). Es gibt bisher nur wenige Objekte im Biblionetz, die dieses Werk zitieren.