Personen mit Pra
Name |
Ist AutorIn von |
wird erwähnt in |
---|---|---|
A. Prabhu |
Interactive remote instruction (1996) ![]() ![]() | |
Adolf Präbst |
Computerunterstützter Unterricht mit konventioneller Software (1989) ![]() ![]() | |
Ariana Pradal |
Ein Laptop pro Kind (2007) ![]() ![]() | Siehe Ein Laptop pro Kind (2007) ![]() ![]() |
Vedant Pradeep |
The Role of Gestures in Learning Computer Sciences (2018) (erschienen in SIGCSE 2018) | |
Lars Prädel |
Hochschule als außerschulischer Lernort für Schülerinnen und Schüler (2017) ![]() ![]() | Siehe Hochschule als außerschulischer Lernort für Schülerinnen und Schüler (2017) ![]() ![]() |
Sergio Prades |
Constructing Mobile Technology-Enabled Environments for an Integrated Learning Approach (2009) ![]() ![]() | |
Leela Kansakar Pradhan |
Thematic Working Group 2 - Special Needs: Addressing Challenges and Opportunities Using IT (2023) ![]() | Siehe Thematic Working Group 2 - Special Needs: Addressing Challenges and Opportunities Using IT (2023) ![]() |
Anna-Katharina Praetorius |
INSULA 2.0 (2023) ![]() ![]() Unterrichtsqualität aus Sicht der quantitativen und qualitativen Unterrichtsforschung (2021) ![]() ![]() What reduces the adverse development of motivation at the beginning of secondary education (2022) ![]() ![]() | |
Vaughan Prain |
Science, Drama and the Aesthetic (2021) ![]() ![]() | |
Siddharth Prakash |
Zeitlich optimierter Ersatz eines Notebooks unter ökologischen Gesichtspunkten (2012) ![]() ![]() | Siehe Zeitlich optimierter Ersatz eines Notebooks unter ökologischen Gesichtspunkten (2012) ![]() ![]() |
Philip Pramer |
Der CO2-Fußabdruck wurde von Ölkonzernen großgemacht – ist er deshalb schlecht? (2022) ![]() ![]() | Siehe Der CO2-Fußabdruck wurde von Ölkonzernen großgemacht – ist er deshalb schlecht? (2022) ![]() ![]() |
Maaike Prangsma |
Designing Argumentation Tools for Collaborative Learning (2003) | Siehe Designing Argumentation Tools for Collaborative Learning (2003) |
Rein Prank |
Using Computerised Exercises on Mathematical Logic (1991) (erschienen in Informatik: Wege zur Vielfalt beim Lehren und Lernen) | |
Heribert Prantl |
Der Terrorist als Gesetzgeber (2007) ![]() ![]() | Siehe Der Terrorist als Gesetzgeber (2007) ![]() ![]() |
Jayesh Prasad |
Beyond stereotypes of IT professionals (2006) ![]() ![]() | Siehe Beyond stereotypes of IT professionals (2006) ![]() ![]() |
Prajish Prasad |
How do Graduating Students Evaluate Software Design Diagrams? (2020) ![]() ![]() Developing Students' Cognitive Processes Required for Software Design Verification (2018) ![]() ![]() | |
Sushil K. Prasad |
NSF/IEEE-TCPP curriculum initiative on parallel and distributed computing (2011) ![]() ![]() NSF/IEEE-TCPP curriculum initiative on parallel and distributed computing (2014) (erschienen in SIGCSE 2014) NSF/IEEE-TCPP Curriculum Initiative on Parallel and Distributed Computing (2018) ![]() ![]() | |
Tejasvini Prasad |
A classroom outsourcing experience for software engineering learning (2007) (erschienen in ITiCSE 2007) | |
Viktor K. Prasanna |
NSF/IEEE-TCPP curriculum initiative on parallel and distributed computing (2011) ![]() ![]() | |
Pattarawan Prasarnphanich |
Explaining the Sustainability of Digital Ecosystems based on the Wiki Model Through Critical-Mass Theory (2011) ![]() ![]() | Siehe Explaining the Sustainability of Digital Ecosystems based on the Wiki Model Through Critical-Mass Theory (2011) ![]() ![]() |
Tobias Praschak |
Plaudern im Cyberspace (2007) | Siehe Plaudern im Cyberspace (2007) |
Peter Praschl |
Grosse Schwester, sprich mit mir (2015) ![]() ![]() | Siehe Grosse Schwester, sprich mit mir (2015) ![]() ![]() |
Doreen Prasse | Siehe Doreen Prasse | Siehe Doreen Prasse |
John B. Prater |
Undergraduate Research Experiences in Parallel Processing (1991) (erschienen in Computer Science Education 1/1991) | |
James Prather |
The Robots Are Coming (2022) ![]() ![]() On Novices' Interaction with Compiler Error Messages (2017) ![]() ![]() Metacognitive Difficulties Faced by Novice Programmers in Automated Assessment Tools (2018) ![]() ![]() What Do We Think We Think We Are Doing? (2020) ![]() ![]() First Things First (2019) ![]() ![]() Unexpected Tokens (2019) ![]() ![]() | |
Paola Prätorius |
Grafik im Anfangsunterricht (2004) (erschienen in LOG IN 127/2004) Virtuelle Ameisenwelt (2004) (erschienen in LOG IN 131/132/2004) Virtuelle Ameisenwelt (2004) ![]() | |
Craig M. Pratt |
DYNALAB (1995) ![]() ![]() | |
Keryn Pratt |
Designing Blended, Flexible, and Personalized Learning (2018) ![]() ![]() | Siehe Designing Blended, Flexible, and Personalized Learning (2018) ![]() ![]() |
Terrence W. Pratt |
Upgrading CS1 (1990) ![]() ![]() | |
Thomas Praus |
Zum Beitrag von Weblogs zur Konstitution einer Organisationsidentität (2007) ![]() ![]() | Siehe Zum Beitrag von Weblogs zur Konstitution einer Organisationsidentität (2007) ![]() ![]() |
Nicole Prause |
Scholars’ open debate paper on the World Health Organization ICD-11 Gaming Disorder proposal ![]() ![]() | Siehe Scholars’ open debate paper on the World Health Organization ICD-11 Gaming Disorder proposal ![]() ![]() |
Falls Ihnen diese Seite gefallen hat
Webtechnisches
HTML-File: 10.02.2025
(c) beat.doebe.li 1996-2025 Dies ist eine Seite aus Beats Biblionetz (https://beat.doebe.li/bibliothek/)