Computer Science Education 3/2005
Diese Seite wurde seit 1 Jahr inhaltlich nicht mehr aktualisiert.
Unter Umständen ist sie nicht mehr aktuell.
Kapitel
- Special issue on doctoral research in computer science education (Seite 163 - 163) (Sue Fitzgerald, Mark Guzdial) (2005)
- What resources do CS1 students use and how do they use them? (Seite 165 - 182) (Lori Postner, Reed Stevens) (2005)
- Teaching the tacit knowledge of programming to noviceswith natural language tutoring (Seite 183 - 201) (H. Chad Lane, Kurt VanLehn) (2005)
- A long-term investigation of the comprehension of OOP concepts by novices (Seite 203 - 221) (Noa Ragonis, Mordechai Ben-Ari) (2005)
- Identifying predictors of success for an objects-first CS1 (Seite 223 - 243) (Philip R. Ventura Jr.) (2005)
Dieses Journal erwähnt ...
Personen KB IB clear | B. S. Bloom | ||||||||||||||||||
Texte |
|
Zitationsgraph
4 Erwähnungen
- Visual Program Simulation in Introductory Programming Education (Juha Sorva) (2012)
- Proceedings of the 12th Workshop on Primary and Secondary Computing Education, WiPSCE 2017, Nijmegen, The Netherlands, November 8-10, 2017 (Erik Barendsen, Peter Hubwieser) (2017)
- Computing Teachers' Perspectives on Threshold Concepts - Functions and Procedural Abstraction (Maria Kallia, Sue Sentance) (2017)
- Koli Calling 2018 - Proceedings of the 18th Koli Calling International Conference on Computing Education Research, Koli, Finland, November 22-25, 2018 (Mike Joy, Petri Ihantola) (2018)
- Statistical Frequency-Analysis of Misconceptions In Object-Oriented-Programming - Regularized PCR Models for Frequency Analysis across OOP Concepts and related Factors (Riko Kelter, Matthias Kramer, Torsten Brinda) (2018)
- Informatics in Schools: Fundamentals of Computer Science and Software Engineering (Sergei Pozdniakov, Valentina Dagienė) (2018)
- A Diagnostic Tool for Assessing Students’ Perceptions and Misconceptions Regards the Current Object “this” (Ragonis Noa, Shmallo Ronit)
Volltext dieses Dokuments
Special issue on doctoral research in computer science education: Artikel als Volltext (: , 28 kByte; : 2020-11-28) | |
What resources do CS1 students use and how do they use them?: Artikel als Volltext (: , 106 kByte; : 2020-11-28) | |
Teaching the tacit knowledge of programming to noviceswith natural language tutoring: Artikel als Volltext (: , 725 kByte; : 2020-11-28) | |
A long-term investigation of the comprehension of OOP concepts by novices: Artikel als Volltext (: , 339 kByte; : 2020-11-28) | |
Identifying predictors of success for an objects-first CS1: Artikel als Volltext (: , 160 kByte; : 2020-11-28) |
Anderswo suchen
Beat und dieses Journal
Beat hat dieses Journal während seiner Zeit am Institut für Medien und Schule (IMS) ins Biblionetz aufgenommen. Beat besitzt weder ein physisches noch ein digitales Exemplar. Aufgrund der wenigen Einträge im Biblionetz scheint er es nicht wirklich gelesen zu haben. Es gibt bisher auch nur wenige Objekte im Biblionetz, die dieses Werk zitieren.