Noa RagonisDies ist keine offizielle Homepage von Noa Ragonis, E-Mails an Noa Ragonis sind hier nicht möglich! |
![](i/wi.png)
2 Bücher von Noa Ragonis ![Hier finden Sie alle Bücher der gewählten Person, die im Biblionetz vorhanden sind. Hier finden Sie alle Bücher der gewählten Person, die im Biblionetz vorhanden sind.](i/h.gif)
![Konferenz-Proceedings](i/i92.png)
ITiCSE 2015 Working Group Reports
Proceedings of the 2015 ITiCSE Working Group Reports, ITICSE-WGR 2015, Vilnius, Lithuania, July 4-8, 2015
(Noa Ragonis, Päivi Kinnunen) (2015)![local](i/loc.gif)
![web](i/web.gif)
10 Texte von Noa Ragonis ![Hier finden Sie Texte der gewählten Person, die nicht in den oben aufgelisteten Büchern zu finden sind. Hier finden Sie Texte der gewählten Person, die nicht in den oben aufgelisteten Büchern zu finden sind.](i/h.gif)
Jahr | Volltext | Abrufe | Text | Texttyp |
---|---|---|---|---|
2005 | ![]() ![]() |
A long-term investigation of the comprehension of OOP concepts by novices (Noa Ragonis, Mordechai Ben-Ari) erschienen in Computer Science Education 3/2005 (Seite 203 - 221) | Journal-Artikel | |
2005 | ![]() ![]() |
On understanding the statics and dynamics of object-oriented programs (Noa Ragonis, Mordechai Ben-Ari) erschienen in SIGCSE 2005 (Seite 226 - 230) | Konferenz-Paper | |
2008 | Tutoring model for promoting teaching skills of computer science prospective teachers (Noa Ragonis, Orit Hazzan) erschienen in ITiCSE 2008 (Seite 276 - 280) | Konferenz-Paper | ||
2008 | Disciplinary-Pedagogical Teacher Preparation for Pre-service Computer Science Teachers - Rational and Implementation (Noa Ragonis, Orit Hazzan) erschienen in Informatics Education - Supporting Computational Thinking (Seite 253 - 264) | Konferenz-Paper | ||
2009 | ![]() ![]() |
Preparation of high school computer science teachers - the Israeli perspective (Judith Gal-Ezer, Orit Hazzan, Noa Ragonis) erschienen in SIGCSE 2009 (Seite 269 - 270) | Konferenz-Paper | |
2010 | Linking different programming paradigms - thoughts about instructional design (Noa Ragonis, Bruria Haberman) erschienen in ITiCSE 2010 (Seite 310 - 310) | Konferenz-Paper | ||
2011 | ![]() ![]() |
A study on attitudes and emphases in computer science teacher preparation (Noa Ragonis, Orit Hazzan, Judith Gal-Ezer) erschienen in SIGCSE 2011 (Seite 559 - 564) | Konferenz-Paper | |
2011 | Preservice Computer Science Teacher Training within the Professional Development School (PDS) Collaboration Framework (Noa Ragonis, Anat Oster-Levinz) erschienen in Informatics in Schools (Seite 106 - 116) ![]() | Konferenz-Paper | ||
2014 | ![]() ![]() |
STEM teaching as an additional profession for scientists and engineers - the case of computer science education (Orit Hazzan, Noa Ragonis) erschienen in SIGCSE 2014 (Seite 181 - 186) | Konferenz-Paper | |
2017 | ![]() ![]() |
On the (Mis) Understanding of the «this» Reference (Noa Ragonis, Ronit Shmallo) erschienen in SIGCSE 2017 (Seite 489 - 494) | Konferenz-Paper |
Bemerkungen von Noa Ragonis
Von Noa Ragonis gibt es im Biblionetz Bemerkungen zu:
Zeitleiste
CoautorInnen
Mordechai Ben-Ari, Judith Gal-Ezer, Bruria Haberman, Orit Hazzan, Päivi Kinnunen, Tami Lapidot, Anat Oster-Levinz, Ronit Shmallo
Zitationsnetz ![Dies ist eine graphische Darstellung von im Biblionetz erfassten Zitationen und Co-Autorschaften. Dies ist eine graphische Darstellung von im Biblionetz erfassten Zitationen und Co-Autorschaften.](i/h.gif)
Begriffswolke von Noa Ragonis
Zitationsgraph
18 Erwähnungen ![Dies ist eine nach Erscheinungsjahr geordnete Liste aller im Biblionetz vorhandenen Werke, welche die gewählte Person oder ihre Werke erwähnen. Dies ist eine nach Erscheinungsjahr geordnete Liste aller im Biblionetz vorhandenen Werke, welche die gewählte Person oder ihre Werke erwähnen.](i/h.gif)
- ICER 2006 - International Computing Education Research Workshop 2006, ICER '06, Canterbury, UK, September 9-10, 2006 (Richard J. Anderson, Sally Fincher, Mark Guzdial) (2006)
- Guide to Teaching Computer Science (Orit Hazzan, Tami Lapidot, Noa Ragonis) (2011)
- Visual Program Simulation in Introductory Programming Education (Juha Sorva) (2012)
- ACM Transactions on Computing Education (TOCE) - Special Issue on Computing Education in (K-12) Schools - Volume 14 Issue 2, June 2014 (Robert McCartney, Josh Tenenberg) (2014)
- ICER 2015 - Proceedings of the eleventh annual International Conference on International Computing Education Research, ICER 2015, Omaha, NE, USA, August 09 - 13, (Brian Dorn, Judy Sheard, Quintin I. Cutts) (2015)
- Measuring Knowledge of Misconceptions in Computer Science Education (Laura Ohrndorf) (2015)
- Measuring Knowledge of Misconceptions in Computer Science Education (Laura Ohrndorf) (2015)
- Learner-Centered Design of Computing Education - Research on Computing for Everyone (Mark Guzdial) (2015)
- Koli Calling 2015 - Proceedings of the 15th Koli Calling Conference on Computing Education Research, Koli, Finland, November 19-22, 2015 (Päivi Kinnunen, Judy Sheard) (2015)
- Embedded questions in ebooks on programming - useful for a) summative assessment, b) formative assessment, or c) something else? (Juha Sorva, Teemu Sirkiä) (2015)
- Embedded questions in ebooks on programming - useful for a) summative assessment, b) formative assessment, or c) something else? (Juha Sorva, Teemu Sirkiä) (2015)
- Entwicklung und Validierung eines Instruments zur Messung des Wissens über Fehlvorstellungen in der Informatik (Laura Ohrndorf) (2016)
- Proceedings of the 12th Workshop on Primary and Secondary Computing Education, WiPSCE 2017, Nijmegen, The Netherlands, November 8-10, 2017 (Erik Barendsen, Peter Hubwieser) (2017)
- Computing Teachers' Perspectives on Threshold Concepts - Functions and Procedural Abstraction (Maria Kallia, Sue Sentance) (2017)
- Computing Teachers' Perspectives on Threshold Concepts - Functions and Procedural Abstraction (Maria Kallia, Sue Sentance) (2017)
- Koli Calling 2018 - Proceedings of the 18th Koli Calling International Conference on Computing Education Research, Koli, Finland, November 22-25, 2018 (Mike Joy, Petri Ihantola) (2018)
- Statistical Frequency-Analysis of Misconceptions In Object-Oriented-Programming - Regularized PCR Models for Frequency Analysis across OOP Concepts and related Factors (Riko Kelter, Matthias Kramer, Torsten Brinda) (2018)
- Statistical Frequency-Analysis of Misconceptions In Object-Oriented-Programming - Regularized PCR Models for Frequency Analysis across OOP Concepts and related Factors (Riko Kelter, Matthias Kramer, Torsten Brinda) (2018)
- Informatics in Schools: Fundamentals of Computer Science and Software Engineering (Sergei Pozdniakov, Valentina Dagienė) (2018)
- A Diagnostic Tool for Assessing Students’ Perceptions and Misconceptions Regards the Current Object “this” (Ragonis Noa, Shmallo Ronit)
- Informatics and Computational Thinking - A Teacher Professional Development Proposal Based on Social-Constructivism (Carlo Bellettini, Violetta Lonati, Dario Malchiodi, Mattia Monga, Anna Morpurgo)
- A Diagnostic Tool for Assessing Students’ Perceptions and Misconceptions Regards the Current Object “this” (Ragonis Noa, Shmallo Ronit)
- Medienpädagogik und Didaktik der Informatik - Eine Momentaufnahme disziplinärer Bezüge und schulpraktischer Entwicklungen (2018)
- A Design-Based Research Approach for introducing Algorithmics and Programming to Bavarian Primary Schools - Theoretical Foundation and Didactic Implementation (Katharina Geldreich, Alexandra Simon, Peter Hubwieser)
- A Design-Based Research Approach for introducing Algorithmics and Programming to Bavarian Primary Schools - Theoretical Foundation and Didactic Implementation (Katharina Geldreich, Alexandra Simon, Peter Hubwieser)
- Informatik - Bildung von Lehrkräften in allen Phasen - 19. GI-Fachtagung Informatik und Schule (Ludger Humbert) (2021)
- Reflexionsförderung bei Lehramtsstudierenden durch den Einsatz von videobasierten Aufgaben (Johannes Fischer, Martin Weinert)
- Reflexionsförderung bei Lehramtsstudierenden durch den Einsatz von videobasierten Aufgaben (Johannes Fischer, Martin Weinert)
- Informatics in Schools. A Step Beyond Digital Education - 15th International Conference on Informatics in Schools: Situation, Evolution, and Perspectives, ISSEP 2022, Vienna, Austria, September 26–28, 2022 (Andreas Bollin, Gerald Futschek) (2022)
- Bebras Challenge in a Learning Analytics Enriched Environment - Hungarian and Indian Cases (Zsuzsa Pluhár, Heidi Kaarto, Marika Parviainen, Sonia Garcha, Vipul Shah)
- Bebras Challenge in a Learning Analytics Enriched Environment - Hungarian and Indian Cases (Zsuzsa Pluhár, Heidi Kaarto, Marika Parviainen, Sonia Garcha, Vipul Shah)
- WiPSCE '22 - The 17th Workshop in Primary and Secondary Computing Education, Morschach, Switzerland, 31 October 2022 - 2 November 2022 (Mareen Grillenberger, Marc Berges) (2022)
- Programmieren in der Grundschule - Eine Design-Based-Research-Studie (Katharina Geldreich) (2023)
Volltexte
![]() | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() | Guide to Teaching Computer Science: Gesamtes Buch als Volltext (![]() ![]() |
![]() | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |