Personen mit Dar
Name |
Ist AutorIn von |
wird erwähnt in |
---|---|---|
Sima Darabi |
Entwicklung eines E-Assessments basierend auf sequentiellem Testen für die sechsstufige Zensierung (2019) (erschienen in DELFI 2019) | |
Thanasis Daradoumis |
A Neural Approach for Modeling the Inference of Awareness in Computer-Supported Collaboration (2006) (erschienen in Innovative Approaches for Learning and Knowledge Sharing) Problems and Opportunities of Learning Together in a Virtual Learning Environment (2005) (erschienen in Computer-Supported Collaborative Learning in Higher Education) A Generic Platform for the Systematic Construction of Knowledge-based Collaborative Learning Applications (2008) (erschienen in Architecture Solutions for E-Learning Systems) | |
Brigitte Darchy-Koechlin |
World Yearbook of Education 2015 (2015) | Siehe World Yearbook of Education 2015 (2015) |
Pamela Dargan |
Action Centered Design (1996) | Siehe Action Centered Design (1996) |
Dalton Dario Serey Guerrero |
How Many Abilities Can We Measure in Computational Thinking? (2019) (erschienen in SIGCSE 2019) Analyzing Gamification Impact on a Mastery Learning Introductory Programming Course (2019) (erschienen in SIGCSE 2019) | |
Melissa Dark |
A multi-expertise application-driven class (2007) Toward curricular guidelines for cybersecurity (2014) (erschienen in SIGCSE 2014) | |
Rudolph P. Darken |
Panel session (2004) (erschienen in SIGCSE 2004) | |
Kate Darling |
«Rechte für Roboter könnten sinnvoll sein» (2021) | Siehe «Rechte für Roboter könnten sinnvoll sein» (2021) |
Susan Darling Urban |
Database theory in practice (1996) (erschienen in SIGCSE 1996) Exploring XML for data exchange in the context of an undergraduate database curriculum (2005) (erschienen in SIGCSE 2005) Integrating the practical use of a database product into a theoretical curriculum (1997) (erschienen in SIGCSE 1997) Advanced database concepts for undergraduates (2001) (erschienen in SIGCSE 2001) | |
Linda Darling-Hammond |
Policy Frameworks for New Assessments (2011) (erschienen in Assessment and Teaching of 21st Century Skills) Research Review/Teacher Learning: What Matters? (2009) Using Technology to Support At-Risk Students’ Learning (2014) Advancing Equity Through Educational Technology: Promising Practices for Adoption, Integration, and Use in K-12 (2018) | |
Thomas Darnstädt |
Wem gehören die Gedanken? (2012) | Siehe Wem gehören die Gedanken? (2012) |
Janine Darragh |
Wiki Use in the 21st-Century Literacy Classroom (2011) | Siehe Wiki Use in the 21st-Century Literacy Classroom (2011) |
William Darragh |
Broadening Participation in Computing (2023) | Siehe Broadening Participation in Computing (2023) |
Alireza Darvishy |
Altersgerechte Webseitengestaltung (2012) | Siehe Altersgerechte Webseitengestaltung (2012) |
Charles Darwin | Siehe Charles Darwin | Siehe Charles Darwin |
Nika Daryan |
Revidierbarkeit, ein Muster der Hypersphäre (2017) | Siehe Revidierbarkeit, ein Muster der Hypersphäre (2017) |
Timothy Daryl Stanley |
From Archi Torture to architecture (2007) (erschienen in Computer Science Education 2/2007) | |
Aparna Das |
Cybersecurity for Future Presidents (2017) (erschienen in SIGCSE 2017) | |
Dimitri Das |
Scholars’ open debate paper on the World Health Organization ICD-11 Gaming Disorder proposal | Siehe Scholars’ open debate paper on the World Health Organization ICD-11 Gaming Disorder proposal |
Sajal K. Das |
NSF/IEEE-TCPP curriculum initiative on parallel and distributed computing (2011) (erschienen in SIGCSE 2011) | |
ECO Das Wirtschaftsmagazin |
Das iPad als Hoffnungsträger (2010) | Siehe Das iPad als Hoffnungsträger (2010) |
Monika Daseking |
Digitale Lerntherapie (2022) (erschienen in Eltern - Pädagog*innen - Medienkompetenzen) | |
Cameron Dashti |
Understanding How Work Habits influence Student Performance (2019) (erschienen in ITiCSE 2019) | |
Venu Dasigi |
Information technology curriculum development (2001) (erschienen in SIGCSE 2001) | |
Lorraine Daston |
Eine kurze Geschichte der wissenschaftlichen Aufmerksamkeit (2000) Objectivity (2007) «Bauchgefühl ist nicht Wahrheit» (2017) | |
Salihu Ibrahim Dasuki |
A Computational Approach to Learning Programming Using Visual Programming in a Developing Country University (2017) | Siehe A Computational Approach to Learning Programming Using Visual Programming in a Developing Country University (2017) |
dek Datenethikkommission |
Gutachten der Datenethikkommission (2019) | Siehe Gutachten der Datenethikkommission (2019) |
Schweizerischer Datenschutzbeauftragter |
Leitfaden über Internet- und E-Mail-Überwachung am Arbeitsplatz (2004) Die EU-Datenschutzgrundverordnung und ihre Auswirkungen auf die Schweiz (2018) | |
Brahma Dathan |
Computer forensics programs in higher education (2005) (erschienen in SIGCSE 2005) | |
Anwitaman Datta |
Interdisciplinary Matchmaking (2009) | |
Margret Datz |
Informationskompetenz in der Grundschule (2012) (erschienen in Informationskompetenz im Kindes- und Jugendalter) | |
Christian Datzko |
Informatik für Maturitätsschulen (2023) The Genesis of a Bebras Task (2019) A Multi-dimensional Approach to Categorize Bebras Tasks (2021) |
Falls Ihnen diese Seite gefallen hat
Webtechnisches
HTML-File: 20.11.2024
(c) beat.doebe.li 1996-2024 Dies ist eine Seite aus Beats Biblionetz (https://beat.doebe.li/bibliothek/)