Personen mit Sun
Name |
Ist AutorIn von |
wird erwähnt in |
---|---|---|
Alexander Sun |
A Learning Platform for SQL Injection (2019) (erschienen in SIGCSE 2019) | |
Chen Sun |
Demystifying computational thinking (2017) | Siehe Demystifying computational thinking (2017) |
Chongning Sun |
How Mother and Father Support Affect Youths' Interest in Computer Science (2018) (erschienen in ICER 2018) How Near Peer Mentoring Affects Middle School Mentees (2018) (erschienen in SIGCSE 2018) | |
Daner Sun |
Implementing mobile learning curricula in a grade level (2014) | Siehe Implementing mobile learning curricula in a grade level (2014) |
Jiangeng Sun |
E-commerce and computer science education (2000) (erschienen in SIGCSE 2000) | |
Joseph S. Sun |
The reflective mentor (2012) (erschienen in SIGCSE 2012) A cascading mentoring pedagogy in a CS service learning course to broaden participation and perceptions (2013) (erschienen in SIGCSE 2013) | |
Maoyuan Sun |
OpenDSA (2012) (erschienen in SIGCSE 2012) | |
Yi Sun |
Web labs for the Standard Template Library and the Java generic library in a CS2 course (1999) (erschienen in SIGCSE 1999) | |
Laura Suna |
Mediale MigrantenWahr (2011) | Siehe Mediale MigrantenWahr (2011) |
David Sundaram |
Wikis to support collaborative web spaces to promote youth well-being (2009) (erschienen in WikiSym 2009) | |
Stephan Sünderkamp |
Einsatz von multimedialen Lernsystemen im Informatikunterricht (1997) (erschienen in Informatik und Lernen in der Informationsgesellschaft) | |
Raj Sunderraman |
Performance Impact of Computer Science Course Load and Transfer Status (2018) (erschienen in SIGCSE 2018) | |
Shyaam Sundhar |
Overwriting Hard Drive Data (2008) | Siehe Overwriting Hard Drive Data (2008) |
Lovisa Sundin |
Data Science Education (2019) (erschienen in ITiCSE 2019) Easing Learners into Data Science via Visualization of Concepts and Computations (2018) (erschienen in ICER 2018) Investigating the Utility of Graphics in Teaching Data Wrangling (2020) (erschienen in ICER 2020) Experience Report (2019) (erschienen in ITiCSE 2019) | |
John D. Sundquist |
Multidisciplinary Group Composition in the STEAM Classroom (2019) | Siehe Multidisciplinary Group Composition in the STEAM Classroom (2019) |
Kelvin Sung |
Game-themed programming assignments (2008) (erschienen in SIGCSE 2008) A Collaborative Course for Learning How to Teach Summer Java Coding Camps (2018) (erschienen in SIGCSE 2018) | |
Heinz Sünker |
Handbuch Kindheit, Technik und das DigitaleWahr (2021) | Siehe Handbuch Kindheit, Technik und das DigitaleWahr (2021) |
Cinamon Sunrise Bailey |
Camp or College? (2019) (erschienen in SIGCSE 2019) | |
Cass R. Sunstein | Siehe Cass R. Sunstein | Siehe Cass R. Sunstein |
Juha Suoranta |
WikiworldWahr (2010) | Siehe WikiworldWahr (2010) |
Sanna Suoranta |
Towards a Common Instrument for Measuring Prior Programming Knowledge (2019) (erschienen in ITiCSE 2019) | |
Pietro Supino |
Medienkompetenz fördern (2018) | Siehe Medienkompetenz fördern (2018) |
Remo Suppi |
Parallel systems development in education (1996) (erschienen in ITiCSE 1996) | |
Sami Surakka |
What subjects and skills are important for software developers? Need Assessment of Computer Science and Engineering Graduates (2005) (erschienen in Computer Science Education 2/2005) Plaggie (2006) (erschienen in Koli Calling 2006) Most common courses of specializations in artificial intelligence, computer systems, and theory (2006) (erschienen in Koli Calling 2006) | |
Kaspar Surber |
Lernt löten! Und die Schaltkreise verstehen (2013) | Siehe Lernt löten! Und die Schaltkreise verstehen (2013) |
Ken Surendran |
Client sponsored projects in software engineering courses (2003) (erschienen in SIGCSE 2003) | |
Durga Suresh |
Sustainable Methods for Impactful Service Learning in Computer Science (2017) (erschienen in SIGCSE 2017) | |
Niranjan Suri |
Robots in the AI Classroom (1996) (erschienen in Computer Science Education 2/1996) |
|
James Surowiecki |
Die Weisheit der VielenWahr (2004) | Siehe Die Weisheit der VielenWahr (2004) |
Monica Surrency |
Still Relevant? Gagné’s Nine Events of Instruction in the Online World (2018) | Siehe Still Relevant? Gagné’s Nine Events of Instruction in the Online World (2018) |
Ursula Sury |
Wardriving zu RECHT? (2005) Zwei neue Regelwerke: DSA und DMA (2023) | |
Teresa Susana Mendes Pereira |
Data Science Education (2019) (erschienen in ITiCSE 2019) | |
Christian Süß |
Entwicklung und Nutzung von Teachware (2000) | Siehe Entwicklung und Nutzung von Teachware (2000) |
Daniel Süss | Siehe Daniel Süss | Siehe Daniel Süss |
Maria Süß |
Webbasiertes Lernen in Unternehmen - Entscheider/innen, Zielgruppen, Lernformen und Erfolgsfaktoren (2011) | Siehe Webbasiertes Lernen in Unternehmen - Entscheider/innen, Zielgruppen, Lernformen und Erfolgsfaktoren (2011) |
Felix Süßenbach |
Informatik-Monitor 2023/24Wahr (2023) | Siehe Informatik-Monitor 2023/24Wahr (2023) |
Jessica Süßenbach |
Die Verschränkung der Themen Medienbildung, Digitalisierung und Inklusion im Rahmen der Lehrpersonenbildung: Perspektiven des Projekts ‹Bildung im Kontext digitaler Medien unter Berücksichtigung von Inklusion› (BIDI) (2023) Inszenierungsmöglichkeiten eines mediengestützten Sportunterrichts (2020) | |
Daniel Susskind |
The Future of the ProfessionsWahr (2016) | Siehe The Future of the ProfessionsWahr (2016) |
Richard Susskind |
The Future of the ProfessionsWahr (2016) | Siehe The Future of the ProfessionsWahr (2016) |
Alan Sussman |
NSF/IEEE-TCPP curriculum initiative on parallel and distributed computing (2011) (erschienen in SIGCSE 2011) NSF/IEEE-TCPP curriculum initiative on parallel and distributed computing (2014) (erschienen in SIGCSE 2014) |
Falls Ihnen diese Seite gefallen hat
Webtechnisches
HTML-File: 20.04.2024
(c) beat.doebe.li 1996-2024 Dies ist eine Seite aus Beats Biblionetz (https://beat.doebe.li/bibliothek/)
Beats Biblionetz ist Teilnehmer des Partnerprogramms von Amazon Europe S.à.r.l.