Computer Science Education 2/2013
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Kapitel
- Games, computer science, and education (Seite 85 - 86) (Peter Drake) (2013)
- From boring to scoring - a collaborative serious game for learning and practicing mathematical logic for computer science education (Seite 87 - 111) (Andreas Schäfer, Jan Holz, Thiemo Leonhardt, Ulrik Schroeder, Philipp Brauner, Martina Ziefle) (2013)
- Dragonfly - strengthening programming skills by building a game engine from scratch (Seite 112 - 137) (Mark Claypool) (2013)
- Mobile game development - improving student engagement and motivation in introductory computing courses (Seite 138 - 157) (Stan Kurkovsky) (2013)
- Demographics of undergraduates studying games in the United States - a comparison of computer science students and the general population (Seite 158 - 185) (Monica M. McGill, Amber Settle, Adrienne Decker) (2013)
- Classroom Live - a software-assisted gamification tool (Seite 186 - 206) (Adrian A. de Freitas, Michelle M. de Freitas) (2013)
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Nicht erwähnte Begriffe | Informatik-Didaktik, Informatik-Unterricht (Fachinformatik), Informatikunterricht in der Schule, LehrerIn, Lehrplan 21, Schule, Universität, Unterricht |
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1 Erwähnungen
- Koli Calling 2013 - 13th Koli Calling International Conference on Computing Education Research, Koli Calling '13, Koli, Finland, November 14-17, 2013 (Mikko-Jussi Laakso, Simon) (2013)
- Alternate reality games for computer science education (Lasse Hakulinen) (2013)
Volltext dieses Dokuments
Demographics of undergraduates studying games in the United States: Artikel als Volltext (: , 774 kByte; : 2020-11-28) | |
Games, computer science, and education: Artikel als Volltext (: , 92 kByte; : 2020-11-28) | |
Mobile game development: Artikel als Volltext (: , 181 kByte; : 2020-11-28) | |
From boring to scoring - a collaborative serious game for learning and practicing mathematical logic for computer science education: Artikel als Volltext (: , 507 kByte; : 2020-11-28) | |
Classroom Live: Artikel als Volltext (: , 529 kByte; : 2020-11-28) | |
Dragonfly: Artikel als Volltext (: , 378 kByte; : 2020-11-28) |
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Beat und dieses Journal
Beat hat dieses Journal während seiner Zeit am Institut für Medien und Schule (IMS) ins Biblionetz aufgenommen. Beat besitzt weder ein physisches noch ein digitales Exemplar. Es gibt bisher nur wenige Objekte im Biblionetz, die dieses Werk zitieren.