Personen mit Fab
Name |
Ist AutorIn von |
wird erwähnt in |
---|---|---|
Melanie Fabel-Lamla |
Digitalisierungsbezogene Kompetenzen fördern (2022) ![]() ![]() | Siehe Digitalisierungsbezogene Kompetenzen fördern (2022) ![]() ![]() |
Hylke H. Faber |
Observing Abstraction in Young Children Solving Algorithmic Tasks (2019) ![]() ![]() | Siehe Observing Abstraction in Young Children Solving Algorithmic Tasks (2019) ![]() ![]() |
Thomas Faber |
IT-Sicherheit im Schulunterricht (2006) ![]() | Siehe IT-Sicherheit im Schulunterricht (2006) ![]() |
Carlo Fabian |
Evaluation (2009) ![]() | Siehe Evaluation (2009) ![]() |
Khristin Fabian |
Bridging the Digital Skills Gap (2019) ![]() ![]() | |
Bettina Fabos |
Wrong turn on the information superhighway (2004) ![]() | Siehe Wrong turn on the information superhighway (2004) ![]() |
Blanche Fabri |
Der Gold-Standard für OER-Materialien (2021) ![]() ![]() | Siehe Der Gold-Standard für OER-Materialien (2021) ![]() ![]() |
Sara I. Fabrikant |
Public Health Interventions, Epidemic Growth, and Regional Variation of the 1918 Influenza Pandemic Outbreak in a Swiss Canton and Its Greater Regions (2021) ![]() ![]() | Siehe Public Health Interventions, Epidemic Growth, and Regional Variation of the 1918 Influenza Pandemic Outbreak in a Swiss Canton and Its Greater Regions (2021) ![]() ![]() |
Sabine Fabriz |
Wie lernen Lehramtsstudierende mit digitalen Whiteboards zu lehren? (2013) (erschienen in Interaktive Whiteboards in Hochschule und Schule) | |
Betty Rose Facer |
The Impact of Academic Podcasting on Students’ Learning Outcomes (2009) ![]() ![]() | |
Keri Facer | Siehe Keri Facer | Siehe Keri Facer |
Gesellschaft für Fachdidaktik |
Fachliche Bildung in der digitalen Welt (2018) ![]() ![]() | Siehe Fachliche Bildung in der digitalen Welt (2018) ![]() ![]() |
FHNW Fachhochschule Nordwestschweiz | ||
Gabriele Fackler |
Die Bildsprache der Homepages (2001) ![]() ![]() | Siehe Die Bildsprache der Homepages (2001) ![]() ![]() |
Yuliya Fadeeva |
Bücher im Open Access (2020) ![]() ![]() | Siehe Bücher im Open Access (2020) ![]() ![]() |
Charles Fadel | Siehe Charles Fadel | Siehe Charles Fadel |
Robert Fadel |
Assessment Overview of One Laptop per Child Projects (2010) ![]() ![]() | Siehe Assessment Overview of One Laptop per Child Projects (2010) ![]() ![]() |
Eric Faden |
A Fair(y) Use Tale ![]() ![]() | Siehe A Fair(y) Use Tale ![]() ![]() |
Cameron L. Fadjo |
A comprehensive software engineering education program for grades 6 to 12 in NYC public schools (abstract only) (2013) (erschienen in SIGCSE 2013) Research, Resources and Communities (2015) ![]() ![]() EngageCSEdu: CS1 and CS2 Materials for Engaging and Retaining Undergraduate CS Students (2015) EngageCSEdu (2015) | |
Marco Faella |
Assigning trust to Wikipedia content (2008) ![]() | |
Heide Faeskorn-Woyke |
A Decision Tree Approach for the Classification of Mistakes of Students Learning SQL, a case study about SELECT statements (2020) ![]() ![]() Erfahrungen mit dem kooperativen E-Learning-Datenbankportal edb (2013) ![]() ![]() | |
Wade A. Fagen |
Measuring increased engagement using tablet PCs in a code review class (2013) ![]() ![]() | |
Jason Fager |
Creating significant learning experiences in introductory artificial intelligence (2007) ![]() ![]() | |
Janne Fagerlund |
Finnish primary school students’ conceptions of machine learning (2024) ![]() ![]() Finnish 5th and 6th graders’ misconceptions about artificial intelligence (2024) ![]() ![]() A Study on the Assessment of Introductory Computational Thinking via Scratch Programming in Primary Schools (2018) ![]() ![]() | |
Barry Fagin |
Idempotent Factorizations (2019) ![]() ![]() Teaching RSA (2019) (erschienen in SIGCSE 2019) | |
Barry S. Fagin |
The use of robots in the undergraduate curriculum (2001) ![]() ![]() Measuring the effectiveness of robots in teaching computer science (2003) ![]() ![]() | |
Barbara Fäh |
Weiterentwicklung der Qualifikation von Primarlehrpersonen (2021) ![]() ![]() | Siehe Weiterentwicklung der Qualifikation von Primarlehrpersonen (2021) ![]() ![]() |
Roisin Faherty |
Second Level Computer Science (2018) ![]() ![]() CS Outreach to Inform Secondary School Students' Perceptions of CS (2023) ![]() ![]() A Collaborative Online Micro (2020) (erschienen in ICER 2020) | |
Manuel Fähndrich |
Engage your students by teaching programming using only mobile devices with TouchDevelop (abstract only) (2012) (erschienen in SIGCSE 2012) | |
Felix Fähnrich |
Explain Everything (2017) ![]() | Siehe Explain Everything (2017) ![]() |
Andreas Fahr |
Handbuch Medienwirkungsforschung (2013) | Siehe Handbuch Medienwirkungsforschung (2013) |
Eva R. Fåhræus |
The Web and distance learning (1997) ![]() ![]() | |
Gabi Fahrenkrog |
Der Gold-Standard für OER-Materialien (2021) ![]() ![]() | Siehe Der Gold-Standard für OER-Materialien (2021) ![]() ![]() |
Ulrich Fahrner |
Adaptive Verfahren zur Analyse und Verbesserung realer Lehr-Lern-Systeme (2007) (erschienen in Der Nutzen wird vertagt ...) | |
Désirée Fahrni |
Kompetenzorientierte Beurteilung (2018) ![]() | Siehe Kompetenzorientierte Beurteilung (2018) ![]() |
Nicolas Fahrni |
Medienkompetenz im Schulalltag (2014) ![]() ![]() Scalable Game Design Switzerland (2018) ![]() ![]() Orientierungsrahmen Medien und Informatik im Unterricht (2015) ![]() Quantifying the Corona Effect (2022) ![]() ![]() | |
Yuk Fai Cheong |
Motivation and Academic Help-Seeking in High School Computer Science (2004) ![]() ![]() | |
Eric Fair |
«Die Anweisung lautete: Seid kreativ» (2017) ![]() ![]() | Siehe «Die Anweisung lautete: Seid kreativ» (2017) ![]() ![]() |
Dana Fairbrother |
Integrating pedagogical code reviews into a CS 1 course (2009) ![]() ![]() Does studio-based instruction work in CS 1? (2010) ![]() ![]() The «prototype walkthrough» (2011) ![]() ![]() | |
Stephen Fairclough |
Physiologische Daten müssen vertraulich bleiben! (2017) ![]() ![]() | Siehe Physiologische Daten müssen vertraulich bleiben! (2017) ![]() ![]() |
Alexander V. Fairley |
Accessibility in introductory computer science (2005) ![]() ![]() | |
Dennis J. Faix |
Comparing Physician and Artificial Intelligence Chatbot Responses to Patient Questions Posted to a Public Social Media Forum (2023) ![]() ![]() | Siehe Comparing Physician and Artificial Intelligence Chatbot Responses to Patient Questions Posted to a Public Social Media Forum (2023) ![]() ![]() |
Rafael Fajardo |
Using game creation for teaching computer programming to high school students and teachers (2009) (erschienen in ITiCSE 2009) | |
Semin Faki |
Schutz im Netz: Bund geht neue Wege (2013) ![]() ![]() |
Falls Ihnen diese Seite gefallen hat
Webtechnisches
HTML-File: 10.02.2025
(c) beat.doebe.li 1996-2025 Dies ist eine Seite aus Beats Biblionetz (https://beat.doebe.li/bibliothek/)