Jan-Willem StrijbosDies ist keine offizielle Homepage von Jan-Willem Strijbos, E-Mails an Jan-Willem Strijbos sind hier nicht möglich! |
Diese Seite wurde seit 1 Jahr inhaltlich nicht mehr aktualisiert.
Unter Umständen ist sie nicht mehr aktuell.
2 Bücher von Jan-Willem Strijbos
What we know about CSCL and implementing it in higher education
(Jan-Willem Strijbos, Paul A. Kirschner, Rob L. Martens) (2004)The Effect of Roles on Computer-Supported Collaborative Learning
(Jan-Willem Strijbos) (2004)Texte von Jan-Willem Strijbos
Jahr | Volltext | Abrufe | Text | Texttyp |
---|---|---|---|---|
2001 | 1, 4, 1, 6, 5, 2, 7, 17, 1, 2, 5, 2 | Group-based learning (Jan-Willem Strijbos, Bernd Martens) erschienen in Euro-CSCL | Konferenz-Paper |
Bemerkungen von Jan-Willem Strijbos
Von Jan-Willem Strijbos gibt es im Biblionetz Bemerkungen zu:
Texte KB IB clear | Content analysis: What are they talking about?, Designing for interaction, Functional versus spontaneous roles during CSCL, General discussion, Group-based learning, The effect of functional roles on group efficiency, The effect of functional roles on perceived group efficiency during computer-supported collaborative learning: A matter of triangulation, The impact of functional roles on perceived group efficiency and dropout during CSCL in distance education |
Zeitleiste
CoautorInnen
Paul A. Kirschner, Bernd Martens, Rob L. Martens
Zitationsnetz
Begriffswolke von Jan-Willem Strijbos
Zitationsgraph
12 Erwähnungen
- COLLAGE - A collaborative Learning Design editor based on patterns (Davinia Hernández-Leo, Eloy D. Villasclaras-Fernández, Juan I. Asensio-Pérez, Yannis Dimitriadis, Iván M. Jorrín-Abellán, Inés Ruiz-Requies, Bartolomé Rubia-Avi)
- The Effect of Roles on Computer-Supported Collaborative Learning (Jan-Willem Strijbos) (2004)
- 1. General introduction
- 4. Content analysis: What are they talking about?
- 5. The impact of functional roles on perceived group efficiency and dropout during CSCL in distance education
- 6. The effect of functional roles on perceived group efficiency during computer-supported collaborative learning: A matter of triangulation
- 7. Functional versus spontaneous roles during CSCL
- Computational Representation of Collaborative Learning Flow Patterns using IMS Learning Design (Davinia Hernández-Leo, Juan I. Asensio-Pérez, Yannis Dimitriadis) (2005)
- Ten steps to complex learning - A Systematic Approach to Four-Component Instructional Design (Jeroen van Merriënboer, Paul A. Kirschner) (2007)
- CSCL 2009 (2009)
- Tatiana: an environment to support the CSCL analysis process (Gregory Dyke, Kristine Lund, Jean-Jacques Girardot)
- Research on e-Learning and ICT in Education (Athanassios Jimoyiannis) (2012)
- Research on e-Learning and ICT in Education - Technological, Pedagogical and Instructional Perspectives (Charalampos Karagiannidis, Panagiotis Politis, Ilias Karasavvidis) (2014)
- 10. Effectiveness of Wiki-Based Learning in Higher Education (Panagiota Altanopoulou, Christos Katsanos, Nikolaos Tselios) (2014)
Volltexte
What we know about CSCL and implementing it in higher education: Gesamtes Buch als Volltext (: , 3157 kByte) | |
The Effect of Roles on Computer-Supported Collaborative Learning: Gesamtes Buch als Volltext (: , 1153 kByte; : Link unterbrochen? Letzte Überprüfung: 2020-11-28 Letzte erfolgreiche Überprüfung: 2019-11-28) | |
The Effect of Roles on Computer-Supported Collaborative Learning: Gesamtes Buch als Volltext (: , 1153 kByte; : Link unterbrochen? Letzte Überprüfung: 2021-03-21 Letzte erfolgreiche Überprüfung: 2020-01-11) | |
Group-based learning: Artikel als Volltext (: , 153 kByte) |