International Journal of Interactive Mobile Technologies (iJIM)Vol 2, No 1 (2008)
|
![]() |

Kapitel 
- Mobile Discussion Boards - An Analysis on Mobile Collaboration (Kathryn Mac Callum, Kinshuk)
- Mobile Technologies and its Impact - An Analysis in Higher Education Context (Seibu Mary Jacob, Biju Issac)
- A Context-Aware Approach for Modeling Bijective Adaptations between Context and Activity in a Mobile and Collaborative learning (Jihene Malek, Mona Laroussi, Alain Derycke, Henda Ben Ghezala)
- Impact on Social Change - Benefits and Barriers to School Culture and the Integration of M-Technology (Karen E. Smith, Orest Cap)
- The Importance of the Learner’s Environmental Context in the Design of M-Learning Products (David Guralnick)
- Mobile Service Providers and M-learning in Nigeria - Mobile Service Providers and M-learning in
Nigeria: (Lukman Ibraheem Diso)
Diese Zeitschrift erwähnt ...
![]() Personen KB IB clear | William Bobrowsky , Michael Curtis , Thomas Friedman , Kathleen Luchini , Jakob Nielsen , Donald A. Norman , Chris Quintana , E. M Rogers , Gilly Salmon , Elliot Soloway , Etienne Wenger | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() Begriffe KB IB clear | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() Bücher |
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() Texte |
|
Diese Zeitschrift erwähnt vermutlich nicht ... 
![]() Nicht erwähnte Begriffe | Bildung, formal learning, Handyverbot in der Schule, iPhone, Kinder, LehrerIn, Palm Pilot, pico map, Projektschule Goldau, Unterricht |
Tagcloud
Zitationsgraph
Zitationsgraph (Beta-Test mit vis.js)
Volltext dieses Dokuments
![]() | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Anderswo suchen 
Beat und diese Zeitschrift
Beat hat diese Zeitschrift während seiner Zeit am Institut für Medien und Schule (IMS) ins Biblionetz aufgenommen. Beat besitzt weder ein physisches noch ein digitales Exemplar. Es gibt bisher nur wenige Objekte im Biblionetz, die dieses Werk zitieren.