The World Is OpenHow Web Technology Is Revolutionizing Education
|
Diese Seite wurde seit 1 Jahr inhaltlich nicht mehr aktualisiert.
Unter Umständen ist sie nicht mehr aktuell.
Zusammenfassungen
Web-based technology has opened up education around the world to the point where anyone can learn anything from anyone else at any time. To help educators and others understand what's possible, Curt Bonk employs his groundbreaking "WE-ALL-LEARN" model to outline ten key technology and learning trends, demonstrating how technology has transformed educational opportunities for learners of every age in every corner of the globe. The book is filled with inspiring stories of ordinary learners as well as interviews with technology and education leaders that reveal the power of this new way of learning.
Von Klappentext im Buch The World Is Open (2009) Dieses Buch erwähnt ...
Begriffe KB IB clear | crowdsourcingcrowdsourcing , Lernenlearning , Turnitin , WebQuest |
Zitationsgraph
4 Erwähnungen
- Assessment and Teaching of 21st Century Skills (Patrick Griffin, Barry McGaw, Esther Care) (2011)
- 5. New Assessments and Environments for Knowledge Building (Marlene Scardamalia, John D. Bransford, Robert B. Kozma, Edys Quellmalz)
- Education and Technology - Key Issues and Debates (Neil Selwyn) (2011)
- The participatory web in the context of academic research - Landscapes of change and conflicts (Cristina Costa) (2013)
- The habitus of digital scholars (Cristina Costa) (2014)
Co-zitierte Bücher
Confronting the Challenges of Participatory Culture
Media Education for the 21st Century
(Henry Jenkins, Katie Clinton, Ravi Purushotma, Alice J. Robison, Margaret Weigel) (2006)Volltext dieses Dokuments
Bibliographisches
Beat und dieses Buch
Beat hat dieses Buch während seiner Zeit am Institut für Medien und Schule (IMS) ins Biblionetz aufgenommen. Beat besitzt kein physisches, aber ein digitales Exemplar. (das er aber aus Urheberrechtsgründen nicht einfach weitergeben darf). Aufgrund der wenigen Einträge im Biblionetz scheint er es nicht wirklich gelesen zu haben. Es gibt bisher auch nur wenige Objekte im Biblionetz, die dieses Werk zitieren.