Personen mit Phi
Name |
Ist AutorIn von |
wird erwähnt in |
---|---|---|
Carrie Anne Philbin |
Adventures in Raspberry Pi (2015) Impact of Generative AI on K-12 Students' Perceptions of Computing (2023) (erschienen in WIPSCE '23) | |
J. Philip East |
Pattern-based programming in initial instruction (seminar) (1997) (erschienen in SIGCSE 1997) Applying Software Design Methodology to Instructional Design (2004) (erschienen in Computer Science Education 4/2004) On models of and for teaching (2006) NCATE standards for preparation of secondary computer science teachers (2011) (erschienen in SIGCSE 2011) | |
Ethan Philip Hasson |
Going mobile with app inventor for android (2013) (erschienen in SIGCSE 2013) Introducing computer science to K-12 through a summer computing workshop for teachers (2011) (erschienen in SIGCSE 2011) | |
Anna Philipp |
Meet2Learn - Eine mobile Applikation zur Unterstützung von Lerngruppen (2013) (erschienen in DeLFI 2013) Einsatz einer mobilen Quiz-Applikation im Schulunterricht (2012) (erschienen in DeLFI 2012) Reflexionsunterstützung in Verbindung mit immersiven 3D-Lernumgebungen (2012) (erschienen in DeLFI 2012) | |
Maik Philipp |
Lesekompetenz bei multiplen Texten (2018) Lese- und Medienkompetenzen (2010) Leseförderung 4.0? (2020) | |
Ingeborg Philipper |
Biographie, Generation, Gender im Hinblick auf die Nutzung neuer Medien (2003) | Siehe Biographie, Generation, Gender im Hinblick auf die Nutzung neuer Medien (2003) |
Thomas J. Philleo |
Visualizing the Internet (1995) | Siehe Visualizing the Internet (1995) |
Margot Phillipps |
Professional associations in K-12 computer science (2010) (erschienen in ITiCSE 2010) | |
Andrew Phillips |
Using a Message Board as a Teaching Tool in an Introductory Cyber-Security Course (2015) Cybersecurity Program Accreditation (2019) (erschienen in SIGCSE 2019) | |
Andrew T. Phillips |
Undergraduate computational science and engineering programs and courses (2002) (erschienen in SIGCSE 2002) Implementing CC2001 (2003) (erschienen in SIGCSE 2003) Exploring security vulnerabilities by exploiting buffer overflow using the MIPS ISA (2003) (erschienen in SIGCSE 2003) Highlighting programming language issues using mixed language programming nn Maple and C (2004) (erschienen in SIGCSE 2004) | |
Michael Phillips |
Moving forward to new educational realities in the digital era (2023) | Siehe Moving forward to new educational realities in the digital era (2023) |
Reed Phillips |
Developing a highly interactive ebook for CS instruction (2013) (erschienen in SIGCSE 2013) | |
Robert Phillips |
The impact of instructor initiative on student learning (2009) (erschienen in SIGCSE 2009) Investigating the role of student motivation in computer science education through one-on-one tutoring (2009) (erschienen in Computer Science Education 2/2009) | |
Thomas M. Phillips |
Successfully integrating traditional and object-oriented approaches with Ada 95 (1996) (erschienen in SIGCSE 1996) | |
Mark Phillipson |
Wikis in the Classroom (2009) | Siehe Wikis in the Classroom (2009) |
George Philokyprou |
VIBDaST (1997) (erschienen in ITiCSE 1997) | |
Anne Philpott |
Understanding student performance on an algorithm simulation task (2009) (erschienen in SIGCSE 2009) Exploring programming assessment instruments (2011) | |
Michael Philpott |
The broadband home (2006) (erschienen in Emerging Technologies for Learning) | |
Vir V. Phoha |
An interactive dynamic model for integrating knowledge management methods and knowledge sharing technology in a traditional classroom (2001) (erschienen in SIGCSE 2001) | |
Stella Photiou |
Integrating Blogs in Primary Education (2014) | Siehe Integrating Blogs in Primary Education (2014) |
Sam Phu Manh Tran |
Evaluations of target tracking in wireless sensor networks (2006) | |
Dan B. Phung |
A distance learning approach to teaching eXtreme programming (2008) (erschienen in ITiCSE 2008) | |
Ammy Jiranida Phuwanartnurak |
Understanding information sharing in software development through Wiki log analysis (2009) (erschienen in WikiSym 2009) | |
PHZ Schwyz | ||
Jean Piaget | Siehe Jean Piaget | Siehe Jean Piaget |
Chris Piallat |
Der Wert der Digitalisierung (2021) | Siehe Der Wert der Digitalisierung (2021) |
Steven T. Piantadosi |
Modern language models refute Chomsky’s approach to language (2023) | Siehe Modern language models refute Chomsky’s approach to language (2023) |
Claus Pias | Siehe Claus Pias | Siehe Claus Pias |
Stefan Piasecki |
Lernen im realen und im „Scheinraum“ (2014) (erschienen in Lernräume gestalten - Bildungskontexte vielfältig denken) | |
Justus H. Piater |
Planning readings (2009) (erschienen in Computer Science Education 3/2009) | |
Massimo Piattelli-Palmarini |
Language and Learning (1980) | Siehe Language and Learning (1980) |
Mario Piattini |
Toward a definition of the competences for global requirements elicitation (2008) (erschienen in ITiCSE 2008) | |
Nelli Piattoeva |
Objectivity as standardization in data-scientific education policy, technology and governance (2019) | Siehe Objectivity as standardization in data-scientific education policy, technology and governance (2019) |
Tina Piazzi |
Die Form der Unruhe (2010) Die Form der Unruhe (2009) Warum Twitter ein sicherer Ort ist (2011) #PaulWatzlawick reloaded (2018) | |
Rosalind Picard |
Affective Computing (1997) | Siehe Affective Computing (1997) |
Lourdes Picareta |
Smartphone statt Lehrbuch (2011) | Siehe Smartphone statt Lehrbuch (2011) |
François Piccand |
Auslegeordnung zur Weiterentwicklung der gymnasialen Maturität (2019) | Siehe Auslegeordnung zur Weiterentwicklung der gymnasialen Maturität (2019) |
Anthony G. Picciano |
Data-Driven Decision Making in the K-12 Classroom (2014) | Siehe Data-Driven Decision Making in the K-12 Classroom (2014) |
Alain Pichard |
«Warum sollte man die Namen der Hauptstädte nicht auswendig lernen?» (2021) | Siehe «Warum sollte man die Namen der Hauptstädte nicht auswendig lernen?» (2021) |
Mauro Pichiliani |
Towards Incremental Separation of Surmountable and Insurmountable Programming Difficulties (2015) | |
Karin Pichler |
Technologiegestützte Echtzeit-Interaktion in Massenvorlesungen im Hörsaal (2014) (erschienen in Lernräume gestalten - Bildungskontexte vielfältig denken) | |
Markus Pichler |
It’s a Match! (2016) (erschienen in Digitale Medien: Zusammenarbeit in der Bildung) | |
Michael M. Pickard |
Camps on a shoestring (2011) (erschienen in SIGCSE 2011) | |
Lori McWilliam Pickert |
Project-Based Homeschooling (2012) | Siehe Project-Based Homeschooling (2012) |
Shaun Pickford |
Experimental evaluation of BeadLoom game (2011) (erschienen in ITiCSE 2011) | |
David Pickup |
Tablets for Teaching and Learning (2015) | Siehe Tablets for Teaching and Learning (2015) |
Arnold Picot |
Trust in IT (2011) Weblogs (2005) | |
Irene Picton |
The Impact of Ebooks on the Reading Motivation and Reading Skills of Children and Young People (2015) | |
Helen Pidd |
«Punishment by statistics» (2020) |
Falls Ihnen diese Seite gefallen hat
Webtechnisches
HTML-File: 20.12.2024
(c) beat.doebe.li 1996-2024 Dies ist eine Seite aus Beats Biblionetz (https://beat.doebe.li/bibliothek/)