/ en / Traditional / help

Beats Biblionetz - Bücher

SIGCSE 1994

Proceedings of the 25th SIGCSE Technical Symposium on Computer Science Education, 1994, Phoenix, Arizona, USA, March 10-12, 1994
Robert Beck, Don Goelman ,

Teil der Symposium on Computer Science Education (SIGCSE)
Diese Seite wurde seit mehr als 8 Monaten inhaltlich nicht mehr aktualisiert. Unter Umständen ist sie nicht mehr aktuell.

iconKapitel  Unter den anklickbaren Kapiteln finden Sie Informationen über einzelne Teile des gewählten Werks.

  • Integrating «depth first» and «breadth first» models of computing curricula (Seite 6 - 10) (Russell L. Shackelford, Richard J. LeBlanc) (1994) local web 
  • New directions in the introductory computer science curriculum (Seite 11 - 15) (, ) (1994) local web 
  • Assessing the software process maturity of software engineering courses (Seite 16 - 20) (James S. Collofello, Manmahesh Kantipudi, Mark A. Kanko) (1994) local web 
  • Teaching a first course on data structures - a software engineering approach (Seite 21 - 25) (Rym Mili, Ali Mili) (1994) local web 
  • A repository that supports teaching and cooperation in the introductory AI course (Seite 36 - 40) (Giorgio P. Ingargiola, Nathan Hoskin, Robert M. Aiken, Rajeev V. Dubey, Judith D. Wilson, Mary-Angela Papalaskari, Margaret Christensen, Roger Webster) (1994) local web 
  • An object-oriented approach to algorithm visualization - easy, extensible, and dynamic (Seite 46 - 50) (, Brian Swander) (1994) local web 
  • The top 10 reasons why object-oriented programming can't be taught in CS 1 (Seite 51 - 55) (Rick Decker, Stuart Hirshfield) (1994) local web 
  • From animation to analysis in introductory computer science (Seite 61 - 65) (, , Harriet J. Fell) (1994) local web 
  • Using literate programming to teach good programming practices (Seite 66 - 70) (Stephen Shum, Curtis R. Cook) (1994) local web 
  • From specific problem instances to algorithms in the introductory course (Seite 71 - 75) (Lisa M. Levy Kortright) (1994) local web 
  • Instructional uses of demonstration disks (Seite 76 - 79) (William Myers) (1994) local web 
  • CSI closed lab vs. open lab experiment (Seite 80 - 82) (Mack Thweatt) (1994) local web 
  • Introducing computer concepts to novices by «practical» immersion (Seite 88 - 91) (John R. Rabung) (1994) local web 
  • Derivation of programs for freshmen (Seite 116 - 120) (Richard T. Denman, David A. Naumann, Walter Potter, Gary Richter) (1994) local web 
  • Towards an introductory formal programming course (Seite 121 - 125) (Kung-Kiu Lau, Vicky J. Bush, Pete J. Jinks) (1994) local web 
  • Finite state machine simulation in an introductory lab (Seite 126 - 130) (Ryan L. McFall, Herbert L. Dershem) (1994) local web 
  • A new perspective on teaching computer literacy (Seite 131 - 135) (, , Chuck Leska) (1994) local web 
  • Tutorial-based teaching of introductory programming classes (Seite 136 - 140) (Joseph L. Zachary) (1994) local web 
  • Teaching programming to liberal arts students - using loop invariants (Seite 141 - 144) (David M. Arnow) (1994) local web 
  • Computer science needs an insight-based curriculum (Seite 150 - 154) (Greg W. Scragg, , Hans Koomen) (1994) local web 
  • Computing laboratories and the small community college - defining the directed computing laboratory in the small college computing environment (Seite 160 - 163) (Robert L. Tureman Jr.) (1994) local web 
  • Concepts in the classroom, programming in the lab (Seite 164 - 168) (Robert Geitz) (1994) local web 
  • A software development process laboratory for CS1 and CS2 (Seite 169 - 173) (S. Ron Oliver, John Dalbey) (1994) local web 
  • Simulation in computer organization - a goals based study (Seite 178 - 182) (David Magagnosc) (1994) local web 
  • Reprogrammable hardware for educational purposes (Seite 183 - 187) (Michael Gschwind) (1994) local web 
  • ICONIC programming in BACCII vs. textual programming - which is a better learning environment? (Seite 188 - 192) (Ben A. Calloni, Donald J. Bagert) (1994) local web 
  • A framework for CS1 and CS2 laboratories (Seite 198 - 202) (William A. Waller) (1994) local web 
  • Dynamic programming for pennies a day (Seite 213 - 217) (Patrick Heck) (1994) local web 
  • Integrating mathematics and programming into a three tiered model for computer science education (Seite 223 - 227) (, Edward Conjura) (1994) local web 
  • Intractability - a geometric representation (Seite 228 - 232) (Sami Khuri) (1994) local web 
  • A software engineering «frosting» on a traditional CS-1 course (Seite 233 - 237) () (1994) local web 
  • Self-reference is an illustrative essential (Seite 238 - 242) () (1994) local web 
  • Attracting (& keeping) the best and the brightest - an entry-level course for experienced introductory students (Seite 243 - 247) () (1994) local web 
  • Developing writing skills in computer science students (Seite 268 - 270) (Marguerite Hafen) (1994) local web 
  • Teaching C++ to high school students (Seite 286 - 289) (David Finkel, Chet Hooker, Scott Salvidio, Mark Sullivan, Christopher Thomas 0002) (1994) local web 
  • Teaching EBNF first in CS 1 (Seite 300 - 303) () (1994) local web 
  • Collaborative learning in an introductory computer science course (Seite 304 - 308) (Roberta Evans Sabin, Edward P. Sabin) (1994) local web 
  • Peer learning in an introductory computer science course (Seite 309 - 313) (Craig E. Wills, David Finkel, Michael A. Gennert, Matthew O. Ward) (1994) local web 
  • Reciprocal peer reviews (Seite 314 - 318) (Sarah L. Sullivan) (1994) local web 
  • Engaging students and teaching modern concepts - literate, situated, object-oriented programming (Seite 329 - 333) (Glenn Meter, Philip Miller) (1994) local web 
  • Understanding the bottom-up SLR parser (Seite 339 - 343) (Sami Khuri, Jason Williams) (1994) local web 
  • The development of a multi-processor personal computer in a senior computer design laboratory (Seite 349 - 352) (Constantine Katsinis) (1994) local web 
  • Introducing parallel processing concepts using the MASPAR MP-1 computer (Seite 353 - 356) (R. James Duckworth) (1994) local web 
  • NSF supported projects - parallel computation as an integrated component in the undergraduate curriculum in computer science (Seite 357 - 361) (David J. John) (1994) local web 
  • The creation and use of scoring standards (rubrics) - experiences with the advanced placement computer science exam (abstract) (Seite 362 - 363) (Joe Kmoch, Mark Stehlik) (1994) local web 
  • New models for the CS1 course - what are they and are they leading to the same place? (Seite 364 - 365) (, Robert D. Cupper, Stuart Hirshfield, Walter Potter, Richard M. Salter) (1994) local web 
  • Using graphical presentation techniques in closed laboratory exercises (abstract) (Seite 366 - 366) (, Harriet J. Fell, , Johannes A. G. M. Koomen, Carol W. Wilson) (1994) local web 
  • Too few women! Too few minorities! What can we do? (abstract) (Seite 367 - 368) (Louise E. Moses, Rachell D. Isles, Frances Grundy, Danielle R. Bernstein, Valerie A. Clarke, G. Joy Teague) (1994) local web 
  • Describing the CS forest to undergraduates (abstract) (Seite 369 - 370) (, , James Bradley, Tom Whaley) (1994) local web 
  • Opportunities in international teacher exchanges (abstract) (Seite 372 - 372) (Dale Shaffer, George J. Davis, Keith Jolly, Martyn Roberts, Miriam Roy) (1994) local web 
  • Themes and tapestries - a diversity of approaches to computer science for liberal arts students (Seite 374 - 375) (David Arnow, , James D. Kiper, Robert Workman, Paula A. Whitlock, Brent Auernheimer, John E. Rager) (1994) local web 
  • An industry perspective on computer science accreditation (abstract) (Seite 379 - 380) (, J. Dennis Bjornson, Dennis J. Frailey, Jeanette Horan, Gerald H. Thomas) (1994) local web 
  • Automated grading assistance for student programs (Seite 381 - 382) (, Terry Scott, Peter Isaacson, Kenneth A. Reek) (1994) local web 
  • Teaching Ada by the book - the pedagogy of Ada in CS1 (Seite 385 - 386) (John W. McCormick, Fintan Culwin, Nicholas J. DeLillo, Michael B. Feldman, , Walter J. Savitch) (1994) local web 
  • Multimedia across the disciplines (Seite 387 - 388) (Steven Epstein, Marla Fischer, Forouzan Golshani, Catherine Ricardo) (1994) local web 
  • Organizational issues in teaching project-oriented software engineering courses (abstract) (Seite 392 - 393) (, Evans J. Adams, Donald Gotterbarn, Linda M. Northrop, , Stuart H. Zweben) (1994) local web 
  • Object-oriented programming (abstract) - how to "scale up" CS 1 (Seite 396 - 396) (Stuart Hirshfield, , , Karen Donnelly, David Levine, Mark McGinn) (1994) local web 
  • Handling interpersonal issues for student team projects (Seite 397 - 398) (Thomas J. Scott, Ralph B. Bisland Jr., Lee H. Tichenor, James H. Cross II) (1994) local web 
  • Teaching parallel computing on a message-passing architecture (abstract) (Seite 399 - 399) (Chris Nevison) (1994) local web 
  • The future of programming instruction (abstract) (Seite 400 - 400) (Philip Miller, , Andrea A. diSessa, , Michael Eisenberg, , , ) (1994) local web 
  • Assessment in computer science (abstract) (Seite 401 - 402) (James Caristi, , Bill Marion, A. Joe Turner) (1994) local web 
  • Class testing the breadth-first curriculum - summary results for courses I-IV (abstract) (Seite 405 - 406) (Keith Barker, Andrew P. Bernat, Robert D. Cupper, Charles Kelemen, ) (1994) local web 
  • A scalable approach to integrating object oriented programming into the undergraduate liberal arts curriculum (abstract) (Seite 407 - 407) (David Hastings) (1994) local web 
  • An environment for CS integrating hypertext, program design and language facilities (abstract) (Seite 407 - 407) (Wendy A. Lawrence-Fowler, Richard H. Fowler) (1994) local web 
  • A practical approach for teaching reuse in a data structures course using Ada (abstract) (Seite 407 - 407) (Akhtar Lodgher, Hisham Al-Haddad) (1994) local web 
  • A target tracking system applied to swimming rats - an interdisciplinary project in computer science and psychology (abstract) (Seite 408 - 408) (Jim Green, Stacey B. Zaremba) (1994) local web 
  • Computer science lecture room demonstration experiment in event counting (abstract) (Seite 408 - 408) (David K. Walker, Hamid Chahryar, James W. Moore, David S. Tucker) (1994) local web 
  • Using profiling to analyze algorithms (abstract) (Seite 409 - 409) (Daniel E. Nohl) (1994) local web 
  • A resource for research in computer science education - the CSedRes toolbox (abstract) (Seite 409 - 409) (, Cheng-Chih Wu, Debra Burton) (1994) local web 
  • Analysis of personal mail attributes in a computer mediated communication environment (abstract) (Seite 410 - 410) (Marc W. Brooks, John R. Chang, Ryan C. Horner, David W. Brown) (1994) local web 
  • The role of gender in high school computer mediated communication (abstract) (Seite 410 - 410) (Matthew A. Ford, Elise N. Cassidente, J. Suzanne Rothrock, David W. Brown, Daniel Miller) (1994) local web 

iconDieser Konferenz-Band erwähnt ...

iconDieser Konferenz-Band erwähnt vermutlich nicht ... Eine statistisch erstelle Liste von nicht erwähnten (oder zumindest nicht erfassten) Begriffen, die aufgrund der erwähnten Begriffe eine hohe Wahrscheinlichkeit aufweisen, erwähnt zu werden.

iconTagcloud

iconZitationsgraph

Diese Grafik ist nur im SVG-Format verfügbar. Dieses Format wird vom verwendeteten Browser offenbar nicht unterstützt.

Diese Grafik fensterfüllend anzeigen (SVG)

iconErwähnungen  Dies ist eine nach Erscheinungsjahr geordnete Liste aller im Biblionetz vorhandenen Werke, die das ausgewählte Thema behandeln.

iconVolltext dieses Dokuments

Auf dem WWW New directions in the introductory computer science curriculum: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 703 kByte; WWW: Link OK 2020-11-28)
Auf dem WWW Teaching a first course on data structures: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 526 kByte; WWW: Link OK 2020-11-28)
Auf dem WWW A repository that supports teaching and cooperation in the introductory AI course: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 631 kByte; WWW: Link OK 2020-11-28)
Auf dem WWW The top 10 reasons why object-oriented programming can't be taught in CS 1: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 492 kByte; WWW: Link OK 2020-11-28)
Auf dem WWW Instructional uses of demonstration disks: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 366 kByte; WWW: Link OK 2020-11-28)
Auf dem WWW Towards an introductory formal programming course: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 444 kByte; WWW: Link OK 2020-11-28)
Auf dem WWW Finite state machine simulation in an introductory lab: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 435 kByte; WWW: Link OK 2020-11-28)
Auf dem WWW Teaching programming to liberal arts students: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 414 kByte; WWW: Link OK 2020-11-28)
Auf dem WWW Computer science needs an insight-based curriculum: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 741 kByte; WWW: Link OK 2020-11-28)
Auf dem WWW ICONIC programming in BACCII vs. textual programming: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 586 kByte; WWW: Link OK 2020-11-28)
Auf dem WWW Developing writing skills in computer science students: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 313 kByte; WWW: Link OK 2020-11-28)
Auf dem WWW Peer learning in an introductory computer science course: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 499 kByte; WWW: Link OK 2020-11-28)
Auf dem WWW Reciprocal peer reviews: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 442 kByte; WWW: Link OK 2020-11-28)
Auf dem WWW The development of a multi-processor personal computer in a senior computer design laboratory: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 440 kByte; WWW: Link OK 2020-11-28)
Auf dem WWW NSF supported projects: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 468 kByte; WWW: Link OK 2020-11-28)
Auf dem WWW The creation and use of scoring standards (rubrics): Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 87 kByte; WWW: Link OK 2020-11-28)
Auf dem WWW Using graphical presentation techniques in closed laboratory exercises (abstract): Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 53 kByte; WWW: Link OK 2020-11-28)
Auf dem WWW Too few women! Too few minorities! What can we do? (abstract): Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 116 kByte; WWW: Link OK 2020-11-28)
Auf dem WWW Themes and tapestries: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 172 kByte; WWW: Link OK 2020-11-28)
Auf dem WWW Automated grading assistance for student programs: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 194 kByte; WWW: Link OK 2020-11-28)
Auf dem WWW Multimedia across the disciplines: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 107 kByte; WWW: Link OK 2020-11-28)
Auf dem WWW Teaching parallel computing on a message-passing architecture (abstract): Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 76 kByte; WWW: Link OK 2020-11-28)
Auf dem WWW Assessment in computer science (abstract): Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 125 kByte; WWW: Link OK 2020-11-28)
Auf dem WWW A practical approach for teaching reuse in a data structures course using Ada (abstract): Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 57 kByte; WWW: Link OK 2020-11-28)
Auf dem WWW Computer science lecture room demonstration experiment in event counting (abstract): Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 54 kByte; WWW: Link OK 2020-11-28)
Auf dem WWW Using profiling to analyze algorithms (abstract): Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 59 kByte; WWW: Link OK 2020-11-28)
Auf dem WWW Analysis of personal mail attributes in a computer mediated communication environment (abstract): Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 54 kByte; WWW: Link OK 2020-11-28)
Auf dem WWW The role of gender in high school computer mediated communication (abstract): Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 53 kByte; WWW: Link OK 2020-11-28)
Auf dem WWW A software development process laboratory for CS1 and CS2: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 567 kByte; WWW: Link OK 2020-11-28)
Auf dem WWW Opportunities in international teacher exchanges (abstract): Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 59 kByte; WWW: Link OK 2020-11-28)
Auf dem WWW An object-oriented approach to algorithm visualization - easy, extensible, and dynamic: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 499 kByte; WWW: Link OK )
Auf dem WWW From specific problem instances to algorithms in the introductory course: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 554 kByte; WWW: Link OK )
Auf dem WWW An industry perspective on computer science accreditation (abstract): Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 116 kByte; WWW: Link OK )
Auf dem WWW Integrating "depth first" and "breadth first" models of computing curricula: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 837 kByte; WWW: Link tot Link unterbrochen? Letzte Überprüfung: 2020-11-28 Letzte erfolgreiche Überprüfung: 2020-08-28)
Auf dem WWW Assessing the software process maturity of software engineering courses: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 552 kByte; WWW: Link tot Link unterbrochen? Letzte Überprüfung: 2020-11-28 Letzte erfolgreiche Überprüfung: 2020-06-28)
Auf dem WWW From animation to analysis in introductory computer science: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 551 kByte; WWW: Link tot Link unterbrochen? Letzte Überprüfung: 2020-11-28 Letzte erfolgreiche Überprüfung: 2020-08-11)
Auf dem WWW Using literate programming to teach good programming practices: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 521 kByte; WWW: Link tot Link unterbrochen? Letzte Überprüfung: 2020-11-28 Letzte erfolgreiche Überprüfung: 2020-06-28)
Auf dem WWW CSI closed lab vs. open lab experiment: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 279 kByte; WWW: Link tot Link unterbrochen? Letzte Überprüfung: 2020-11-28 Letzte erfolgreiche Überprüfung: 2020-08-28)
Auf dem WWW Introducing computer concepts to novices by "practical" immersion: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 392 kByte; WWW: Link tot Link unterbrochen? Letzte Überprüfung: 2020-11-28 Letzte erfolgreiche Überprüfung: 2020-10-28)
Auf dem WWW Derivation of programs for freshmen: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 351 kByte; WWW: Link tot Link unterbrochen? Letzte Überprüfung: 2020-11-28 Letzte erfolgreiche Überprüfung: 2020-10-28)
Auf dem WWW A new perspective on teaching computer literacy: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 430 kByte; WWW: Link tot Link unterbrochen? Letzte Überprüfung: 2020-11-28 Letzte erfolgreiche Überprüfung: 2020-10-28)
Auf dem WWW Tutorial-based teaching of introductory programming classes: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 583 kByte; WWW: Link tot Link unterbrochen? Letzte Überprüfung: 2020-11-28 Letzte erfolgreiche Überprüfung: 2020-08-11)
Auf dem WWW Computing laboratories and the small community college: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 454 kByte; WWW: Link tot Link unterbrochen? Letzte Überprüfung: 2020-11-28 Letzte erfolgreiche Überprüfung: 2020-08-11)
Auf dem WWW Concepts in the classroom, programming in the lab: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 466 kByte; WWW: Link tot Link unterbrochen? Letzte Überprüfung: 2020-11-28 Letzte erfolgreiche Überprüfung: 2020-07-28)
Auf dem WWW Simulation in computer organization: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 410 kByte; WWW: Link tot Link unterbrochen? Letzte Überprüfung: 2020-11-28 Letzte erfolgreiche Überprüfung: 2020-10-28)
Auf dem WWW Reprogrammable hardware for educational purposes: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 440 kByte; WWW: Link tot Link unterbrochen? Letzte Überprüfung: 2020-11-28 Letzte erfolgreiche Überprüfung: 2020-08-28)
Auf dem WWW A framework for CS1 and CS2 laboratories: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 665 kByte; WWW: Link tot Link unterbrochen? Letzte Überprüfung: 2020-11-28 Letzte erfolgreiche Überprüfung: 2020-08-28)
Auf dem WWW Dynamic programming for pennies a day: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 343 kByte; WWW: Link tot Link unterbrochen? Letzte Überprüfung: 2020-11-28 Letzte erfolgreiche Überprüfung: 2020-08-28)
Auf dem WWW Integrating mathematics and programming into a three tiered model for computer science education: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 681 kByte; WWW: Link tot Link unterbrochen? Letzte Überprüfung: 2020-11-28 Letzte erfolgreiche Überprüfung: 2020-10-28)
Auf dem WWW Intractability: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 378 kByte; WWW: Link tot Link unterbrochen? Letzte Überprüfung: 2020-11-28 Letzte erfolgreiche Überprüfung: 2020-10-28)
Auf dem WWW A software engineering "frosting" on a traditional CS-1 course: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 476 kByte; WWW: Link tot Link unterbrochen? Letzte Überprüfung: 2020-11-28 Letzte erfolgreiche Überprüfung: 2020-08-11)
Auf dem WWW Self-reference is an illustrative essential: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 506 kByte; WWW: Link tot Link unterbrochen? Letzte Überprüfung: 2020-11-28 Letzte erfolgreiche Überprüfung: 2020-08-28)
Auf dem WWW Teaching C++ to high school students: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 310 kByte; WWW: Link tot Link unterbrochen? Letzte Überprüfung: 2020-11-28 Letzte erfolgreiche Überprüfung: 2020-07-28)
Auf dem WWW Teaching EBNF first in CS 1: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 376 kByte; WWW: Link tot Link unterbrochen? Letzte Überprüfung: 2020-11-28 Letzte erfolgreiche Überprüfung: 2020-10-28)
Auf dem WWW Collaborative learning in an introductory computer science course: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 449 kByte; WWW: Link tot Link unterbrochen? Letzte Überprüfung: 2020-11-28 Letzte erfolgreiche Überprüfung: 2020-08-28)
Auf dem WWW Engaging students and teaching modern concepts: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 547 kByte; WWW: Link tot Link unterbrochen? Letzte Überprüfung: 2020-11-28 Letzte erfolgreiche Überprüfung: 2020-08-11)
Auf dem WWW Understanding the bottom-up SLR parser: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 489 kByte; WWW: Link tot Link unterbrochen? Letzte Überprüfung: 2020-11-28 Letzte erfolgreiche Überprüfung: 2020-08-28)
Auf dem WWW Introducing parallel processing concepts using the MASPAR MP-1 computer: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 417 kByte; WWW: Link tot Link unterbrochen? Letzte Überprüfung: 2020-11-28 Letzte erfolgreiche Überprüfung: 2020-08-11)
Auf dem WWW New models for the CS1 course: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 202 kByte; WWW: Link tot Link unterbrochen? Letzte Überprüfung: 2020-11-28 Letzte erfolgreiche Überprüfung: 2020-08-28)
Auf dem WWW Describing the CS forest to undergraduates (abstract): Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 193 kByte; WWW: Link tot Link unterbrochen? Letzte Überprüfung: 2020-11-28 Letzte erfolgreiche Überprüfung: 2020-10-28)
Auf dem WWW Teaching Ada by the book: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 154 kByte; WWW: Link tot Link unterbrochen? Letzte Überprüfung: 2020-11-28 Letzte erfolgreiche Überprüfung: 2020-08-11)
Auf dem WWW Organizational issues in teaching project-oriented software engineering courses (abstract): Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 92 kByte; WWW: Link tot Link unterbrochen? Letzte Überprüfung: 2020-11-28 Letzte erfolgreiche Überprüfung: 2020-10-28)
Auf dem WWW Handling interpersonal issues for student team projects: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 195 kByte; WWW: Link tot Link unterbrochen? Letzte Überprüfung: 2020-11-28 Letzte erfolgreiche Überprüfung: 2020-10-28)
Auf dem WWW The future of programming instruction (abstract): Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 87 kByte; WWW: Link tot Link unterbrochen? Letzte Überprüfung: 2020-11-28 Letzte erfolgreiche Überprüfung: 2020-08-11)
Auf dem WWW Class testing the breadth-first curriculum: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 210 kByte; WWW: Link tot Link unterbrochen? Letzte Überprüfung: 2020-11-28 Letzte erfolgreiche Überprüfung: 2020-08-28)
Auf dem WWW An environment for CS integrating hypertext, program design and language facilities (abstract): Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 433 kByte; WWW: Link tot Link unterbrochen? Letzte Überprüfung: 2020-11-28 Letzte erfolgreiche Überprüfung: 2020-10-28)
Auf dem WWW A scalable approach to integrating object oriented programming into the undergraduate liberal arts curriculum (abstract): Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 53 kByte; WWW: Link tot Link unterbrochen? Letzte Überprüfung: 2020-11-28 Letzte erfolgreiche Überprüfung: 2020-08-28)
Auf dem WWW A target tracking system applied to swimming rats: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 54 kByte; WWW: Link tot Link unterbrochen? Letzte Überprüfung: 2020-11-28 Letzte erfolgreiche Überprüfung: 2020-08-11)
Auf dem WWW Attracting (& keeping) the best and the brightest: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 537 kByte; WWW: Link tot Link unterbrochen? Letzte Überprüfung: 2020-11-28 Letzte erfolgreiche Überprüfung: 2020-10-28)
Auf dem WWW Object-oriented programming (abstract): Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 60 kByte; WWW: Link tot Link unterbrochen? Letzte Überprüfung: 2020-11-28 Letzte erfolgreiche Überprüfung: 2020-10-28)
Auf dem WWW A resource for research in computer science education: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 53 kByte; WWW: Link tot Link unterbrochen? Letzte Überprüfung: 2020-11-28 Letzte erfolgreiche Überprüfung: 2020-10-28)

iconBibliographisches Hier finden Sie Angaben um das gewählte Werk zu kaufen oder in einer Bibliothek auszuleihen.

Titel   Format Bez. Aufl. Jahr ISBN          
Proceedings of the 25th SIGCSE Technical Symposium on Computer Science Education, 1994, Phoenix, Arizona, USA, March 10-12, 1994 D - - 1 1994 0897916468 Swissbib Worldcat Bestellen bei Amazon.de

iconBeat und diese Konferenz-Proceedings

Beat hat diese Konferenz-Proceedings während seiner Zeit am Institut für Medien und Schule (IMS) ins Biblionetz aufgenommen. Beat besitzt weder ein physisches noch ein digitales Exemplar. Aufgrund der vielen Verknüpfungen im Biblionetz scheint er sich intensiver damit befasst zu haben. Es gibt bisher nur wenige Objekte im Biblionetz, die dieses Werk zitieren.

iconBiblionetz-History Dies ist eine graphische Darstellung, wann wie viele Verweise von und zu diesem Objekt ins Biblionetz eingetragen wurden und wie oft die Seite abgerufen wurde.