Personen mit Kin
Name |
Ist AutorIn von |
wird erwähnt in |
---|---|---|
Gary A. Kind |
Visual simulations of data structures during lecture (1987) (erschienen in SIGCSE 1987) | |
Katja Kinder |
Die Computer- und Internetnutzung in der Schule und in der Freizeit (2014) 7.2 Internetnutzung im Berufswahlprozess (2014) (erschienen in Schweiz First Findings) | |
Katharina Kinder-Kurlanda |
Privatheitsschutz durch Open Data und Trusted Third Parties (2019) | Siehe Privatheitsschutz durch Open Data und Trusted Third Parties (2019) |
Katharina Kindermann |
Digitale Rückmeldungen zu den Hausaufgaben (2023) | Siehe Digitale Rückmeldungen zu den Hausaufgaben (2023) |
Erwin Peter Kindler |
inform@ MSP/OSWahr (2006) | Siehe inform@ MSP/OSWahr (2006) |
M. Kindt | Siehe M. Kindt | Siehe M. Kindt |
Alison King |
Scripting collaborative learning processes (2007) | Siehe Scripting collaborative learning processes (2007) |
Beverly R. King |
Think Small! (2007) | Siehe Think Small! (2007) |
David King |
The effective use of a simple wiki to support collaborative learning activities (2009) | Siehe The effective use of a simple wiki to support collaborative learning activities (2009) |
Donna King |
“This is the Funniest Lesson” (2021) | Siehe “This is the Funniest Lesson” (2021) |
Heather King |
Applying the Lens of Science Capital to Understand Learner Engagement in Informal Maker Spaces (2020) | Siehe Applying the Lens of Science Capital to Understand Learner Engagement in Informal Maker Spaces (2020) |
James R. King |
Multimedia, Oral History, and Teacher Education (2010) (erschienen in Technoliteracy, Discourse And Social Practice) | |
Jason King |
Automating Software Engineering Best Practices Using an Open Source Continuous Integration Framework (Abstract Only) (2015) Developing Software Engineering Skills using Real Tools for Automated Grading (2018) (erschienen in SIGCSE 2018) | |
Jessica King |
Digitale Aufrüstung mit Pannen (2019) Lehrpersonen schreiben Franziska Teuscher (2019) So lange sind Schweizerinnen und Schweizer am Handy (2023) | |
John Leslie King |
Evolution and Organizational Information Systems (1984) | Siehe Evolution and Organizational Information Systems (1984) |
K. N. King |
Using personal robots in CS1 (2010) (erschienen in ITiCSE 2010) | |
Kenneth P. King |
Technology, Science Teaching, and LiteracyWahr (2001) | Siehe Technology, Science Teaching, and LiteracyWahr (2001) |
Mark King |
Educational Apps Ontology (2016) | Siehe Educational Apps Ontology (2016) |
Merle S. King |
Teaching advice and support for new and adjunct faculty (panel session) (2000) (erschienen in SIGCSE 2000) | |
Thomas King |
EDL-Editor (2007) (erschienen in DeLFI 2007) | |
Willis K. King |
Proposed information systems accreditation criteria (panel session) (2000) (erschienen in SIGCSE 2000) | |
JMC Joint Mathematical Council of the United Kingdom |
Digital technologies and mathematics education | Siehe Digital technologies and mathematics education |
Jeffrey H. Kingston |
Problem-Based Learning for Foundation Computer Science Courses (2000) (erschienen in Computer Science Education 2/2000) | |
Robert E. Kinicki |
Experiences with the Webware, interfaces and networking experimental laboratory (2000) (erschienen in SIGCSE 2000) | |
Andrew Kinley |
CS 1 closed laboratories = multimedia materials + human interaction (1999) (erschienen in ITiCSE 1999) | |
W. Kinnebrock |
Künstliches LebenWahr (1996) | Siehe Künstliches LebenWahr (1996) |
Linda Kinney |
An Encounter with Reggio EmiliaWahr (2007) | Siehe An Encounter with Reggio EmiliaWahr (2007) |
Marianne Kinnula |
Guidelines for Empowering Children to Make and Shape Digital Technology (2020) | Siehe Guidelines for Empowering Children to Make and Shape Digital Technology (2020) |
Päivi Kinnunen | Siehe Päivi Kinnunen | Siehe Päivi Kinnunen |
Yuko Kinoshita |
Using an Audio-Video Chat Program in Language Learning (2008) (erschienen in Handbook of Research on Computer-Enhanced Language Acquisition and Learning) | |
Kinshuk |
Authentic Learning Through Advances in TechnologiesWahr (2017) Multiple Perspectives on Problem Solving and Learning in the Digital AgeWahr (2010) The nature of an object-oriented program (2011) (erschienen in Computer Science Education 3/2011) Mobile Discussion Boards (2008) One-to-one technology-enhanced learning (2006) An Exploratory Study of the Relationship Between Learning Styles and Cognitive Traits (2006) (erschienen in Innovative Approaches for Learning and Knowledge Sharing) Adaptive Technologies (2014) |
|
Charles K. Kinzer |
The positive effects of explanation after CE in AVBL (2009) (erschienen in ITiCSE 2009) A Complexity-Grounded Model for the Emergence of Convergence in CSCL Groups (2010) | |
Daniel Kinzler |
WikiPics (2010) (erschienen in WikiSym 2010) | |
James Kiper |
Integrating software testing into programming courses (WISTPC 2014) (abstract only) (2014) (erschienen in SIGCSE 2014) | |
James D. Kiper |
Perspectives on assessment through teaching portfolios in computer science (1996) (erschienen in SIGCSE 1996) Themes and tapestries (1994) (erschienen in SIGCSE 1994) Abstraction, Design, and Theory in Computer Science (1995) (erschienen in Computer Science Education 1/1995) Language Choice for CS1 and CS2 (1996) (erschienen in Computer Science Education 1/1996) Undergraduate software engineering laboratories (1992) (erschienen in SIGCSE 1992) | |
Katherine Kipp |
Developmental PsychologyWahr | Siehe Developmental PsychologyWahr |
Falls Ihnen diese Seite gefallen hat
Webtechnisches
HTML-File: 20.04.2024
(c) beat.doebe.li 1996-2024 Dies ist eine Seite aus Beats Biblionetz (https://beat.doebe.li/bibliothek/)
Beats Biblionetz ist Teilnehmer des Partnerprogramms von Amazon Europe S.à.r.l.