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Ist AutorIn von |
wird erwähnt in |
Gerd Antes |
«Das sieht eher nach Irrsinn aus» (2020)
«Vieles ist blankes Marketing» (2018)
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Gary Anthes |
Search Engine Agendas (2016)
| Siehe Search Engine Agendas (2016)
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Jacqueline Anthes |
Konzept eines Orientierungsrahmens für den Lernbereich Globale Entwicklung im Fach Informatik im Rahmen der Bildung für Nachhaltige Entwicklung (2023) (erschienen in Informatikunterricht zwischen Aktualität und Zeitlosigkeit)
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Adam Anthony |
Starting and sustaining an undergraduate research program in computer science (abstract only) (2013) (erschienen in SIGCSE 2013)
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Barbara M. Anthony |
Operations research (2012) (erschienen in SIGCSE 2012)
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Dale Anthony Carnegie |
An Agile Conversion Masters Degree Programme in Software Development (2018) (erschienen in SIGCSE 2018)
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Anna Anthropy |
Make Your Own Scratch Games! (2019)
| Siehe Make Your Own Scratch Games! (2019)
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Gabriella Anton |
Studio K (2014) (erschienen in SIGCSE 2014)
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Karl-Heinz Anton |
Mit List und Tücke argumentieren (1995)
| Siehe Mit List und Tücke argumentieren (1995)
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Pavlo D. Antonenko |
Implications of Neuroimaging for Educational Research (2014)
| Siehe Implications of Neuroimaging for Educational Research (2014)
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Conny H. Antoni |
Teamarbeit gestalten (2000)
| Siehe Teamarbeit gestalten (2000)
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Chiara Antonietti |
Why do some teachers teach media literacy while others do not?
Examining 21st century skills in BYOD schools (2024)
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Jose Antonio Delgado |
Personalized Links Recommendation Based on Data Mining in Adaptive Educational Hypermedia Systems (2007) (erschienen in Creating New Learning Experiences on a Global Scale)
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Angeliki Antoniou |
Computing in the physical world engages students (2018) (erschienen in Proceedings of the 13th Workshop in Primary and Secondary Computing Education, WiPSCE 2018, Potsdam, Germany, October 04-06, 2018.) Educational Robotics in the service of CSE (2016) (erschienen in Proceedings of the 11th Workshop in Primary and Secondary Computing Education (WiPSCE 2016))
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Peter K. Antonitsch |
Siehe Peter K. Antonitsch |
Siehe Peter K. Antonitsch |
Ioannis Antonoglou |
Mastering the game of Go without human knowledge (2017)
| Siehe Mastering the game of Go without human knowledge (2017)
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Ingo Antony |
Tablet-Klassen (2018)
| Siehe Tablet-Klassen (2018)
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Wolfgang Antritter |
Umrisse einer Pädagogik des 21. Jahrhunderts im Kontext der Digitalisierung (2022)
| Siehe Umrisse einer Pädagogik des 21. Jahrhunderts im Kontext der Digitalisierung (2022)
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Maria Antropova |
Eye tracking in computing education (2014)
| Siehe Eye tracking in computing education (2014)
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John Anvik |
Program Wars (2019) (erschienen in SIGCSE 2019)
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Saira Anwar |
Impact of Educational Technology-Based Learning Environment on Students' Achievement Goals, Motivational Constructs, and Engagement (2019) (erschienen in ICER 2019)
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Tehreem Anwar |
Exploring the Enacted Computing Curriculum in K-12 Schools in South Asia (2020) (erschienen in ICER 2020)
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The Anytime Anywhere Learning Foundation (AALF) |
21 Schritte (2014)
| Siehe 21 Schritte (2014)
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Philipp Anz |
Ransomware-Attacke auf Hochschule Luzern (2023)
| Siehe Ransomware-Attacke auf Hochschule Luzern (2023)
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Gregor Anželj |
Textbooks and Materials for Teaching Computer Science in Slovenia (2022)
| Siehe Textbooks and Materials for Teaching Computer Science in Slovenia (2022)
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Hiroyuki Aoki |
Proposal for Teaching Manufacturing and Control Programming Using Autonomous Mobile Robots with an Arm (2008) (erschienen in Informatics Education - Supporting Computational Thinking) Development of an Educational System to Control Robots for All Students (2008)
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Daan Apeldoorn |
KI in der Schule (2021)
| Siehe KI in der Schule (2021)
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Miriam Apffelstaedt |
Service Learning an Hochschulen: das Augsburger Modell (2011)
| Siehe Service Learning an Hochschulen: das Augsburger Modell (2011)
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Rudolf Apflauer |
Schule Online (2000)
| Siehe Schule Online (2000)
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Mikko Apiola |
Past, Present and Future of Computing Education Research (2023)
Creativity and intrinsic motivation in computer science education (2010) (erschienen in ITiCSE 2010) Pedagogy of 1 (2013) (erschienen in Koli Calling 2013) Building CS Research Capacity in sub-Saharan Africa by Implementing a Doctoral Training Program (2015) New perspectives on the pedagogy of programming in a developing country context (2012) (erschienen in Computer Science Education 3/2012)
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Mikko-Ville Apiola |
The Impact of Self-Theories to Academic Achievement and Soft Skills in Undergraduate CS Studies (2019) (erschienen in ITiCSE 2019)
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Gianluca Apollaro |
Making turing machines accessible to blind students (2012) (erschienen in SIGCSE 2012)
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Amy W. Apon |
Grid computing at the undergraduate level (2008) (erschienen in SIGCSE 2008)
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Katie Apone |
Bringing Grades K-5 to the Mainstream of Computer Science Education (2015)
| Siehe Bringing Grades K-5 to the Mainstream of Computer Science Education (2015)
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Hippokratis Apostolidis |
Anxiety Awareness in Education (2014) (erschienen in Research on e-Learning and ICT in Education)
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Nicolas Apostolopoulos |
Siehe Nicolas Apostolopoulos |
Siehe Nicolas Apostolopoulos |
Dimitra Apostolopoulou |
Theories of Learning in Math and Science Educational Software (2014) (erschienen in Research on e-Learning and ICT in Education)
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Arjun Appadurai |
Modernity at Large (1996)
| Siehe Modernity at Large (1996)
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Christine Appel |
Skype-Based Tandem Language Learning and Web 2.0 (2008) (erschienen in Handbook of Research on Web 2.0 and Second Language Learning)
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Florence Appel |
Proposed revisions to the social and professional knowledge area for CS2013 (abstract only) (2012) (erschienen in SIGCSE 2012) Computer science curriculum 2013 (2013) (erschienen in SIGCSE 2013)
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Frank Appel |
«Das haben wir längst hinter uns» (2017)
| Siehe «Das haben wir längst hinter uns» (2017)
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Markus Appel |
Siehe Markus Appel |
Siehe Markus Appel |
Sven Appel |
Immersive Räume zur Kreativitätsunterstützung (2024)
| Siehe Immersive Räume zur Kreativitätsunterstützung (2024)
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Tamara Appel |
In 25 Tagen in die digitale Welt (2021) (erschienen in Wie Corona die Hochschullehre verändert)
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Hans-Jürgen Appelrath |
Kostenpflichtiger Content in Lernportalen (2004)
| Siehe Kostenpflichtiger Content in Lernportalen (2004)
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Ralf Appelt |
Medien & Bildung (2011)
| Siehe Medien & Bildung (2011)
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Wolfgang Appelt |
BSCL- Basic Support for Collaborative Learning (2003) (erschienen in DeLFI 2003) Kollaborationsorientierte asynchrone Werkzeuge (2001)
Plattformen (2004) (erschienen in CSCL-Kompendium) Telekooperation in offenen sozialen Gruppen (1999) (erschienen in LOG IN 3/4 1999)
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Stephanie Appius |
Bericht Lehrmittel im Fachbereich Medien und Informatik (2021)
Weiterentwicklung der Qualifikation von Primarlehrpersonen (2021)
Lehrmittel - mehr als Schulbücher (2011)
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Apple |
iPhones Human Interface Guidelines (2008)
Apple Classrooms of Tomorrow - Today (2008)
iOS 5 Education (2012)
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Bryan Appleyard |
Why Microsoft and Intel tried to kill the XO $100 laptop (2008)
| Siehe Why Microsoft and Intel tried to kill the XO $100 laptop (2008)
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Anne Gates Applin |
Computing research methods multi-perspective digital library (2008) (erschienen in ITiCSE 2008) Status report of the SIGCSE committee on teaching computer science research methods (2007) Second language acquisition and CS1 (2001) (erschienen in SIGCSE 2001)
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Carmela Aprea |
Instruktionsdesign und Unterrichtsplanung (2019)
Instruktionale Qualität von grafischen Darstellungen in Lehrmitteln (2010)
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Abdelhak Aqqal |
The Macro Design as an Own Task in WBT Production (2007) (erschienen in Creating New Learning Experiences on a Global Scale)
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Yvette M. Aqui |
Putting the pieces together (2007) (erschienen in International Journal of Computer-Supported Collaborative Learning, Volume 2)
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Thomas von Aquin |
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Sousan Arafeh |
Writing, Technology and Teens (2008)
| Siehe Writing, Technology and Teens (2008)
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Cecilia R. Aragon |
A Tale of Two Online Communities (2009)
| Siehe A Tale of Two Online Communities (2009)
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Diana Aragon |
A Tale of Two Online Communities (2009)
| Siehe A Tale of Two Online Communities (2009)
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Dordaneh Arangeh |
ICT-Strategie an der ETH Zürich (2008)
| Siehe ICT-Strategie an der ETH Zürich (2008)
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Eduardo Aranha |
An Approach to Generate Virtual Tutors for Game Programming Classes (2019) (erschienen in SIGCSE 2019)
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Catarina Liane Araújo |
Primary School Students’ Choices in Writing Opinion Essays (2017)
| Siehe Primary School Students’ Choices in Writing Opinion Essays (2017)
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Alex A. Aravind |
MiniOS (2015)
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Farhad Arbab |
Computing and Interaction (2006)
| Siehe Computing and Interaction (2006)
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Ursula Arbeiter |
Computer machen dick, dumm und gewalttätig? (2007)
| Siehe Computer machen dick, dumm und gewalttätig? (2007)
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Arbeitsgruppe e-Education der SATW |
Siehe Arbeitsgruppe e-Education der SATW |
Siehe Arbeitsgruppe e-Education der SATW |
Arbeitsgruppe e-Society der SATW |
Siehe Arbeitsgruppe e-Society der SATW |
Siehe Arbeitsgruppe e-Society der SATW |
Arbeitsgruppe für medienpädagogische Fragen der NW-EDK |
Leitideen der Medienpädagogik (1993)
| Siehe Leitideen der Medienpädagogik (1993)
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OCG Arbeitskreis Kommunikationstechnologie |
Informations- und Kommunikationstechnologie in der Bildung (2013)
| Siehe Informations- und Kommunikationstechnologie in der Bildung (2013)
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AfH Arbeitsstelle für Hochschuldidaktik |
Siehe AfH Arbeitsstelle für Hochschuldidaktik |
Siehe AfH Arbeitsstelle für Hochschuldidaktik |
Catherine Arber |
«Die Klassenzimmer öffnen sich» (2018)
| Siehe «Die Klassenzimmer öffnen sich» (2018)
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Nichole Arbino |
2022 EDUCAUSE Horizon Report (2022)
| Siehe 2022 EDUCAUSE Horizon Report (2022)
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David T. Arbour |
First experiences with a classroom recording system (2009) (erschienen in ITiCSE 2009) Evaluation of automatic classroom capture for computer science education (2010) (erschienen in ITiCSE 2010)
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Clark B. Archer |
A Monte Carlo comparison of the binary and interpolation search algorithms (1987) (erschienen in SIGCSE 1987) The effective integration of software engineering principles throughout the undergraduate computer science curriculum (abstract) (1995) (erschienen in SIGCSE 1995)
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Karin Archer |
Examining the impact of off-task multi-tasking with technology on real-time classroom learning (2011)
| Siehe Examining the impact of off-task multi-tasking with technology on real-time classroom learning (2011)
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Walter Archer |
A framework for analysing critical thinking in computer conferences (2001)
| Siehe A framework for analysing critical thinking in computer conferences (2001)
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James K. Archibald |
A course in real-time embedded software (2007) (erschienen in Computer Science Education 2/2007)
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Juan M. Arco |
Quality of service over Ethernet for telelearning applications (1999) (erschienen in ITiCSE 1999)
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Oscar Ardaiz |
Wikideas and creativity connector (2008) (erschienen in WikiSym 2008)
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Mark A. Ardis |
Using peer review in teaching computing (2005) (erschienen in SIGCSE 2005)
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Gerald Ardito |
Open Education Resources, Massive Open Online Courses, and Online Platforms for Distance and Flexible Learning (2018)
| Siehe Open Education Resources, Massive Open Online Courses, and Online Platforms for Distance and Flexible Learning (2018)
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Giuseppe Ardrizzo |
New Episthemologies in a Changing Media Environment (2008) (erschienen in Digital Literacy)
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Shaljan Areepattamannil |
STEAM Education (2019)
| Siehe STEAM Education (2019)
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Alexandra Aregger |
Lerndefizit wegen geschlossener Schulen? Fehlanzeige (2023)
Ist Teilzeitarbeit wirklich das Schmarotzertum der Privilegierten? (2023)
In 30 Minuten zum falschen Zertifikat (2022)
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Kurt Aregger |
Weiterbildung von Lehrpersonen zu Schulischen Heilpädagogen (1995) (erschienen in Lehrerbildung für die Heil-/Sonderpädagogik: Schulische Heilpädagogik) Berufsbildung für die Lehrerweiterbildung (1992) (erschienen in Perspektiven der Lehrerbildung: Eine aktuelle Bestandesaufnahme)
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Urs Aregger |
Medien- und ICT-Empfehlungen (2016)
ICT an der Volksschule (2004)
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Hannah Arendt |
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Franz Arenhövel |
Computereinsatz im differenzierten Sprachunterricht der Grundschule (1996)
| Siehe Computereinsatz im differenzierten Sprachunterricht der Grundschule (1996)
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Markus Arens |
E-Learning in der beruflichen Bildung (2012)
Die empirische Erfassung von Medienkompetenz mit Hilfe einer triangulativen Kombination qualitativer und quantitativer Forschungsmethoden (2010)
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Diane Aretz |
Lernen mit immersiver Virtual Reality (2020)
| Siehe Lernen mit immersiver Virtual Reality (2020)
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Miguel Arevalillo-Herráez |
Serious Games for Health and Safety Training (2012)
| Siehe Serious Games for Health and Safety Training (2012)
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Andrea Arežina |
Im Fall von Panik – lesen Sie diesen Beitrag (2020)
| Siehe Im Fall von Panik – lesen Sie diesen Beitrag (2020)
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J. M. Arfman |
Project Athena (1992)
| Siehe Project Athena (1992)
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Marco Arguedas |
Concept Maps (2005)
| Siehe Concept Maps (2005)
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Rodolfo Argueta |
Laptop Initiatives: Summary of Research Across Six States (2011)
| Siehe Laptop Initiatives: Summary of Research Across Six States (2011)
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Dan Ariely |
Siehe Dan Ariely |
Siehe Dan Ariely |
Robert Ariew |
Second Language Reading in Hypertext Environments (2008) (erschienen in Handbook of Research on Computer-Enhanced Language Acquisition and Learning)
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Taeko Ariga |
Can We Use Swift as a First Language to Teach Programming to Non-majors? (2019) (erschienen in ICER 2019) Communication Education Program - Collaborative project with elderly persons by creating digital storybooks - (2018)
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Heike Aring-Waldmann |
Das Medikament hilft nicht, es schadet eher (2004) (erschienen in Das Innere Team in Aktion)
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Leonid Leiva Ariosa |
Luftbrücke für Daten
| Siehe Luftbrücke für Daten
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Aristipp |
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Aristoteles |
Siehe Aristoteles |
Siehe Aristoteles |
Chulakorn Aritajati |
A Socio-Cognitive Analysis of Summer Camp Outcomes and Experiences (2015)
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Christopher Ariza |
A model for piloting pathways for computational thinking in a general education curriculum (2011) (erschienen in SIGCSE 2011)
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Eetu Arkko |
Enhancing Understanding of Data Traces and Profiling Among K-9 Students Through an Interactive Classroom Game (2024) (erschienen in WIPSCE '24) Teaching K-12 students about the impact and mechanics of social media (2024) (erschienen in WIPSCE '24)
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Clarissa Sabrina Arlinghaus |
BYTE Challenge - from competition to STEM platform (2022) (erschienen in WiPSCE '22)
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Sebastian Arlt |
Use and future of wiki systems in veterinary education?
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Wolfgang Arlt |
Siehe Wolfgang Arlt |
Siehe Wolfgang Arlt |