Personen mit Bla
Name |
Ist AutorIn von |
wird erwähnt in |
---|---|---|
G. A. Blaauw |
Computer Architecture (1997) | |
Cora Blabusch |
Welche Schreibkompetenz? (2007) ![]() ![]() | Siehe Welche Schreibkompetenz? (2007) ![]() ![]() |
Alexis Black |
Education for the Age of AI (2024) ![]() | Siehe Education for the Age of AI (2024) ![]() |
Jason T. Black |
Exploring our Privilege (2019) ![]() ![]() | |
Michael Black |
Teaching AVR Assembly by Building an Arduino Arcade Machine (2019) ![]() ![]() | |
Michael David Black |
A full system x86 simulator for teaching computer organization (2011) ![]() ![]() Teaching computer architecture with a graphical PC simulator (2011) (erschienen in ITiCSE 2011) Experiences of Promoting Student Engagement Through Game-Enhanced Learning (2012) ![]() ![]() | |
Rebecca W. Black |
Design and evaluation of a computer science and engineering course for middle school girls (2010) ![]() ![]() | |
Roy Black |
A first-year experience report on a model for statewide deployment of CS principles courses (abstract only) (2014) (erschienen in SIGCSE 2014) | |
Simon Blackburn |
The Oxford Dictionary of Philosophy (1996) ![]() | Siehe The Oxford Dictionary of Philosophy (1996) ![]() |
Susan Blackmore |
The Meme Machine (1999) ![]() Consciousness (2005) | |
Alan F. Blackwell |
A Taxonomy of Diagram Taxonomies (1998) ![]() ![]() | Siehe A Taxonomy of Diagram Taxonomies (1998) ![]() ![]() |
Georg Blaha |
Internet-Technologie zur Unterstützung 'Offenen Lernens' in der Oberstufe (2000) | Siehe Internet-Technologie zur Unterstützung 'Offenen Lernens' in der Oberstufe (2000) |
Don Blaheta |
CS262 (2009) ![]() ![]() Unci (2015) ![]() ![]() A visual proof of amortised-linear resizable arrays (2009) (erschienen in ITiCSE 2009) Democracy in the classroom (2009) (erschienen in ITiCSE 2009) | |
Andrej Blaho |
Informatics in Primary School (2011) (erschienen in Informatics in Schools) Exploring Control in Early Computing Education (2018) ![]() ![]() | |
Ann M. Blair |
Too much to know (2010) ![]() | Siehe Too much to know (2010) ![]() |
Kristen P. Blair |
The ABCs of How We Learn (2016) ![]() | Siehe The ABCs of How We Learn (2016) ![]() |
Lynne Blair |
Using children's literature to introduce computing principles and concepts in primary schools (2019) ![]() ![]() | Siehe Using children's literature to introduce computing principles and concepts in primary schools (2019) ![]() ![]() |
Tony Blair |
Europe is falling behind (2005) | Siehe Europe is falling behind (2005) |
Robert J. Blake |
Brave New Digital Classroom (2008) ![]() | Siehe Brave New Digital Classroom (2008) ![]() |
Sally Blake |
Technology and Young Children (2011) ![]() | Siehe Technology and Young Children (2011) ![]() |
Gerold Blakowski |
Soziale Eingebundenheit als Schlüsselfaktor im E-Learning (2003) ![]() ![]() | Siehe Soziale Eingebundenheit als Schlüsselfaktor im E-Learning (2003) ![]() ![]() |
Roger Blamire |
The ICT Impact Report (2006) ![]() ![]() | Siehe The ICT Impact Report (2006) ![]() ![]() |
Berit Blanc |
KI@Bildung (2021) ![]() ![]() | Siehe KI@Bildung (2021) ![]() ![]() |
Lori Blanc |
On the retention of female computer science students (1996) ![]() ![]() | |
Jeremiah Blanchard |
Hybrid Environments (2017) ![]() ![]() | |
Philippe Blanchard |
Sprachliche Netzwerke (2008) | Siehe Sprachliche Netzwerke (2008) |
Sarah Blanchard |
Using Tracing and Sketching to Solve Programming Problems (2017) ![]() ![]() |
|
Bettina Blanck |
Erwägungsdidaktik und erwägungsorientiertes Lernen und Lehren im Netz (2011) ![]() ![]() | Siehe Erwägungsdidaktik und erwägungsorientiertes Lernen und Lehren im Netz (2011) ![]() ![]() |
José Miguel Blanco |
Integration of active methodologies with the reuse of shared online videos (2018) ![]() ![]() | Siehe Integration of active methodologies with the reuse of shared online videos (2018) ![]() ![]() |
Saul Blanco |
CAT's (2014) (erschienen in SIGCSE 2014) | |
Saúl A. Blanco |
Active Learning in a Discrete Mathematics Class (2018) ![]() ![]() | |
Constance G. Bland |
Using large projects in a computer science curriculum (panel session) (2000) ![]() ![]() Legos, Java and programming assignments for CS1 (2003) ![]() ![]() The Web and distance learning (1997) ![]() ![]() | |
Ann Blandford |
WOMBAT (1990) ![]() ![]() | |
Dick K. Blandford |
Five easy but effective assessment methods (2003) ![]() ![]() | |
Jennifer M. Blaney |
Examining the Relationship Between Introductory Computing Course Experiences, Self-Efficacy, and Belonging Among First-Generation College Women (2017) ![]() ![]() Broadening Participation in Computing (2019) ![]() ![]() | |
Douglas Blank |
Panel (2017) ![]() ![]() Uncommon Teaching Languages (2016) ![]() ![]() | |
Douglas S. Blank |
Deep Learning in the Classroom (2018) (erschienen in SIGCSE 2018) A music context for teaching introductory computing (2009) (erschienen in ITiCSE 2009) Personalizing CS1 with robots (2009) ![]() ![]() Variations on a theme (2010) ![]() ![]() | |
Glenn D. Blank |
Bringing the breadth of computer science to middle schools (2012) ![]() ![]() | |
Jennifer Blank |
Transformationsanspruch in Forschung und Bildung (2023) ![]() ![]() | Siehe Transformationsanspruch in Forschung und Bildung (2023) ![]() ![]() |
Julia Blank |
Mediengestützte Patientenfälle in der parodontologischen Ausbildung am Universitätsklinikum Freiburg (2014) ![]() ![]() | |
Reiner Blank |
Der MBTI (1992) Typisch Mensch (1999) | |
Jo Blannin |
Mobile Technologies Supporting Professional Learning Communities Within Pre-service Teacher STEM Education (2017) ![]() ![]() | Siehe Mobile Technologies Supporting Professional Learning Communities Within Pre-service Teacher STEM Education (2017) ![]() ![]() |
Juan-Manuel de Blas |
Automatic E-learning contents composition by using gap analysis techniques (2009) (erschienen in ITiCSE 2009) A multidisciplinary computer science master program (2008) (erschienen in ITiCSE 2008) | |
Alexander Blasberg |
Evaluation einer Statistiklehrveranstaltung mit dem JACK R-Modul (2017) ![]() ![]() Quantitative Methodenkompetenzen im Praxissemester in Lehramtsstudiengängen (2019) (erschienen in DELFI 2019) | |
Edith Blaschitz |
Zukunft des Lernens (2012) Offener Bildungsraum Hochschule (2008) ![]() ![]() Zwischen re-orientation und Kampf gegen Schmutz und Schund' (2008) ![]() ![]() |
|
Sonja Blaschke |
«Ohne Reply-Taste gibt es keinen Raum für Trolle» (2020) ![]() ![]() | Siehe «Ohne Reply-Taste gibt es keinen Raum für Trolle» (2020) ![]() ![]() |
Brianna Blaser |
Access to Computing Education for Students with Disabilities (2018) (erschienen in SIGCSE 2018) Universal Access to Computing Education (2015) | |
Carina Blaser |
«Soziale Medien bringen Jugendliche um wichtige Erfahrungen» (2023) ![]() ![]() | Siehe «Soziale Medien bringen Jugendliche um wichtige Erfahrungen» (2023) ![]() ![]() |
J. Blat |
Computer Assisted Assessment Patterns for Different Target Users (2011) ![]() ![]() The role of teachers in editing and authoring Units of Learning using IMS Learning Design (2005) ![]() ![]() | |
Inge Blatt |
Schreibprozesse im medialen Wandel (2004) Der Computer im Deutschunterricht der Grundschule (2001) ![]() | |
Birgit Blättel-Mink |
Kompendium der Innovationsforschung (2006) ![]() | Siehe Kompendium der Innovationsforschung (2006) ![]() |
Pascale Blatter |
«Lebenswelten sind auch Medienwelten» (2013) ![]() Fit für den Durchbruch (2013) ![]() | |
Jonas Blattgerste |
Project Heb@AR (2020) ![]() ![]() | Siehe Project Heb@AR (2020) ![]() ![]() |
Andreas Blättler |
Dis Connecting Media (2011) | Siehe Dis Connecting Media (2011) |
Hannah Blau |
FrenchPress Gives Students Automated Feedback on Java Program Flaws (2015) | |
Ina Blau |
Children's Participation Patterns in Online Communities (2009) ![]() ![]() | Siehe Children's Participation Patterns in Online Communities (2009) ![]() ![]() |
Katrin Blawat |
Sie haben ihr Ziel erreicht (2018) ![]() ![]() Schluss mit Tinte (2018) ![]() ![]() Die Kunst, zu vergessen (2017) ![]() ![]() Ich weiss genau, wie du dich fühlst (2019) ![]() ![]() | |
Todd Blayone |
Exploring cross-cultural digital competencies (2018) ![]() ![]() | Siehe Exploring cross-cultural digital competencies (2018) ![]() ![]() |
Uwe Blazey |
Ein Metriken basierter Ansatz für das Informationsmanagement von e-Learning Projekten (2005) ![]() ![]() | |
Jörg Blech |
Heillose Medizin (2005) Die Krankheitserfinder (2003) | |
Paula Bleckmann | Siehe Paula Bleckmann | Siehe Paula Bleckmann |
Peter Bleckmann |
Interaktive Lernobjekte in einem mobilen Einsatzumfeld (2005) ![]() ![]() | |
Ron Bleed |
The IT Leader as Alchemist (2006) ![]() ![]() | |
Wolf-Gideon Bleek |
Medienunterstütztes Lernen (2002) ![]() | Siehe Medienunterstütztes Lernen (2002) ![]() |
Ingo Blees |
Freie Bildungsmedien (OER) (2013) ![]() ![]() Edutags (2014) ![]() Unterricht gestalten mit digitalen Bildungsmedien (2014) ![]() |
|
Hannah Bleher |
Wissen und nicht wissen (2023) ![]() | Siehe Wissen und nicht wissen (2023) ![]() |
Holger Bleich |
Scheinwirklichkeiten (2023) ![]() ![]() Antitrust-Bollwerk (2024) ![]() ![]() Die Abmahn-Industrie (2009) ![]() Nicht greifbar (2009) ![]() Sturm in die Wolke (2012) ![]() ![]() Fotofallen (2012) ![]() Ableben 2.0 (2013) ![]() ![]() Digital Markets Act (2024) ![]() ![]() Aufgeweichtes Regelwerk (2024) ![]() ![]() FAQ: Digital Services Act (2024) ![]() ![]() Der ganz große Aufschlag (2021) ![]() ![]() Brüchiges Recht (2016) ![]() | |
A. L. Bleloch |
How to Model It (1994) ![]() | Siehe How to Model It (1994) ![]() |
Axel M. Blessing |
VideoClipQuests as an E-Learning Pattern (2011) ![]() ![]() | |
Nataly Bleuel |
Wir waren mal schlauer (2019) ![]() ![]() | Siehe Wir waren mal schlauer (2019) ![]() ![]() |
Jessica Blevins |
Muddy hill games (2011) (erschienen in ITiCSE 2011) | |
Gerhard Blickle |
Arbeits- und Organisationspsychologie (2008) ![]() | Siehe Arbeits- und Organisationspsychologie (2008) ![]() |
Joachim Bliemeister |
Informationstechnische Grundbildung in der Sekundarstufe I in den allgemeinbildenden Schulen des Landes Rheinland-Pfalz. (1986) (erschienen in Informatik-Grundbildung in Schule und Beruf) | |
Mathias Bliemeister |
Ansichten zur Kommentarkultur in Weblogs (2010) ![]() ![]() | Siehe Ansichten zur Kommentarkultur in Weblogs (2010) ![]() ![]() |
Susanna Bliggenstorfer |
«Wir pflegen zwei Welten» (2014) ![]() | Siehe «Wir pflegen zwei Welten» (2014) ![]() |
Sonja Blignaut |
Using Cognitive Edge Methods for Knowledge Creation and Collective SenseMaking (2007) (erschienen in Hands-on Knowledge Co-Creation and Sharing) | |
Paulo Blikstein |
Proceedings of Constructionism / FabLearn 2023 (2024) ![]() ![]() Maker Movement in Education: History and Prospects (2017) ![]() ![]() NetLogo (2013) (erschienen in SIGCSE 2013) Defining and Designing Computer Science Education in a K12 Public School District (2019) ![]() ![]() Computing Education (2019) ![]() | |
Alan S. Blinder |
Fear of Offshoring (2005) ![]() ![]() | Siehe Fear of Offshoring (2005) ![]() ![]() |
T. J. Bliss |
Open Educational Resources: A Review of the Literature (2014) ![]() ![]() | Siehe Open Educational Resources: A Review of the Literature (2014) ![]() ![]() |
Falls Ihnen diese Seite gefallen hat
Webtechnisches
HTML-File: 10.02.2025
(c) beat.doebe.li 1996-2025 Dies ist eine Seite aus Beats Biblionetz (https://beat.doebe.li/bibliothek/)