Personen mit For
Name |
Ist AutorIn von |
wird erwähnt in |
---|---|---|
Elliott Forbes |
Including Embedded Systems in CS (2019) ![]() ![]() | |
Jeff Forbes |
Building Bridges for Data Science Education (2019) (erschienen in SIGCSE 2019) | |
Jeffrey Forbes |
Toward an Anti-Racist Theory of Computational Curricula (2019) (erschienen in SIGCSE 2019) My Digital Hand (2017) ![]() ![]() Using social networks to engage computer science students (abstract only) (2012) (erschienen in SIGCSE 2012) Five Slides About (2018) ![]() ![]() | |
Peter Forbrig |
Hochschuldidaktik der Informatik (2006) HDI 2014 - Gestalten von Übergängen (2014) ![]() ![]() HDI 2012 - Informatik für eine nachhaltige Zukunft (2012) ![]() ![]() Objektorientierung (2004) (erschienen in LOG IN 128/129/2004) Ein Modellbasierter Ansatz für den Entwurf von e-Learning Umgebungen (2004) ![]() ![]() Towards generic and flexible web services for e-assessment (2008) (erschienen in ITiCSE 2008) |
|
Mikel L. Forcada |
Learning Compiler Design as a Research Activity (1996) (erschienen in Computer Science Education 1/1996) | |
Paola Forcheri |
Promoting Teachers' Collaborative Re-use of Educational Materials (2006) (erschienen in Innovative Approaches for Learning and Knowledge Sharing) The Teller Simulator (1989) ![]() ![]() Formal Techniques in Higher Education (1992) ![]() ![]() A p2p Framework for Interacting with Learning Objects (2007) ![]() ![]() | |
Corey Ford |
Automated Analysis of Student Programmer Coding Behavior Patterns (Abstract Only) (2016) (erschienen in SIGCSE 2016) | |
Jerry Lee Ford |
Scratch Programming for Teens ![]() | Siehe Scratch Programming for Teens ![]() |
Kenneth M. Ford |
Robots in the AI Classroom (1996) (erschienen in Computer Science Education 2/1996) | |
Martin Ford | Siehe Martin Ford | Siehe Martin Ford |
Mary Jane Ford |
Exploring the Effectiveness of a Field Experience Program in a Pedagogical Laboratory (2008) (erschienen in Journal of Technology and Teacher Education Volume 16, Number 4) | |
Matthew A. Ford |
The role of gender in high school computer mediated communication (abstract) (1994) ![]() ![]() | |
Sam Ford |
Spreadable Media (2013) ![]() | Siehe Spreadable Media (2013) ![]() |
Vitaly Ford |
Capture the Flag Unplugged (2017) ![]() ![]() | |
Eileen Fordham |
Developing Computational Thinking Through Image Making and Constructionist Learning (2015) MIST, The Mathematical Image Synthesis Toolkit (2015) ![]() ![]() | |
Brendan Foreman |
Modeling the learning progressions of computational thinking of primary grade students (2013) ![]() ![]() | Siehe Modeling the learning progressions of computational thinking of primary grade students (2013) ![]() ![]() |
Joel Foreman |
Game Based Learning (2004) ![]() ![]() | Siehe Game Based Learning (2004) ![]() ![]() |
Helen Forgasz |
Digital Divas (2016) ![]() Evaluation framework underpinning the digital divas programme (2011) (erschienen in ITiCSE 2011) Creating digital divas (2010) (erschienen in ITiCSE 2010) | |
Nikolaus Forgó |
Urheber- und datenschutzrechtliche Fragen des Mobile Learning (2013) ![]() ![]() | Siehe Urheber- und datenschutzrechtliche Fragen des Mobile Learning (2013) ![]() ![]() |
Michal Forisek |
Metaphors and analogies for teaching algorithms (2012) ![]() ![]() The Difficulty of Programming Contests Increases (2010) ![]() ![]() Didactic Games for Teaching Information Theory (2010) ![]() ![]() | |
Alona Forkosh-Baruch |
EDUsummIT: Its origins and evolution (2023) ![]() Preparing Preservice Teachers to Transform Education with Information and Communication Technologies (2018) ![]() ![]() Innovative Pedagogical Practices Using Technology: The Curriculum Perspective (2009) ![]() ![]() New Literacies for the Knowledge Society (2009) ![]() ![]() | |
Renato Forlin |
Berufseignungsabklärung an der Pädagogischen Hochschule St. Gallen (2006) ![]() ![]() | |
Luca Forlizzi |
Problem Solving Olympics: An Inclusive Education Model for Learning Informatics (2018) ![]() ![]() A Core Informatics Curriculum for Italian Compulsory Education (2018) ![]() ![]() | |
Franz X. Forman |
Algorithmenstrukturen (2004) (erschienen in Informatische Grundbildung 2) Verwaltung von Dateien (2004) (erschienen in Informatische Grundbildung 2) | |
George Forman |
Constructivism in the Computer Age (1988) ![]() The Hundred Languages of Children (1998) ![]() |
|
Anton K. Formann |
Linear Logistic Latent Class Analysis and the Rasch Model ![]() ![]() | |
Marc Alier Forment |
Towards Mobile Learning Applications Integration with Learning Management Systems (2009) ![]() ![]() | |
Hermann Forneck | Siehe Hermann Forneck | Siehe Hermann Forneck |
Richard Forno |
Incident Response (2001) ![]() | Siehe Incident Response (2001) ![]() |
Behrouz A. Forouzan |
Comparison of student success in Pascal and C-language curriculums (1996) ![]() ![]() | |
Esther Forrer |
Überfachliche Kompetenzen junger Erwachsener am Übergang zwischen Schule und Beruf (2005) ![]() Cool, kompetent und kein bisschen weise? (2005) ![]() «Die Eltern müssen loslassen lernen» (2022) ![]() ![]() Bologna als Chance (2010) ![]() The willingness of young Swiss to participate in continuing education and training (2002) | |
Sarah Forrer |
«Wir müssen lebenslanges Lernen selbst leben» (2024) ![]() | Siehe «Wir müssen lebenslanges Lernen selbst leben» (2024) ![]() |
Jay Forrester | Siehe Jay Forrester | Siehe Jay Forrester |
forsa Politik- & Sozialforschung GmbH |
Geld für Games – wenn Computerspiel zum Glücksspiel wird (2019) ![]() ![]() | Siehe Geld für Games – wenn Computerspiel zum Glücksspiel wird (2019) ![]() ![]() |
Annina Förschler |
Zur (ambivalenten) Wirkmächtigkeit datengetriebener Lernplattformen (2021) ![]() ![]() Positionspapier zur Weiterentwicklung der KMK-Strategie «Bildung in der digitalen Welt» (2021) ![]() ![]() | |
SRG Forschungsdienst |
Radio, Fernsehen und Kinder (1980) ![]() | Siehe Radio, Fernsehen und Kinder (1980) ![]() |
Forschungszentrum Öffentlichkeit und Gesellschaft (fög) |
Jahrbuch Qualität der Medien (2023) ![]() ![]() | Siehe Jahrbuch Qualität der Medien (2023) ![]() ![]() |
Stefan Forssander |
Developing CM3 (2002) ![]() ![]() | |
Jan Forsstrom |
An Integrated Digital Campus Delivers ROI and VOI (2007) ![]() ![]() | |
Leonie Forst |
Fragmente (post-) digitaler Lebenswelten (2022) ![]() ![]() | Siehe Fragmente (post-) digitaler Lebenswelten (2022) ![]() ![]() |
Alice Forster |
Das Gefahrenmoment in der Mädchenerziehung (2041) | Siehe Das Gefahrenmoment in der Mädchenerziehung (2041) |
Christof Forster |
Die Zahl der Intensivbetten ist jetzt tiefer als in der zweiten Welle (2021) ![]() ![]() | Siehe Die Zahl der Intensivbetten ist jetzt tiefer als in der zweiten Welle (2021) ![]() ![]() |
Martina Forster |
Autonomous Recovery from Programming Errors Made by Primary School Children (2018) ![]() ![]() | Siehe Autonomous Recovery from Programming Errors Made by Primary School Children (2018) ![]() ![]() |
Anna Förster |
Hands-on approach to teaching wireless sensor networks at the undergraduate level (2010) (erschienen in ITiCSE 2010) | |
Klaus-Tycho Förster |
Scratch im Geometrieunterricht (2015) ![]() Vom Flaggenalphabet zur Vorratsdatenspeicherung (2017) ![]() ![]() | |
Sabrina Förster |
Digitale Kompetenzmodelle für Lehrende auf dem Prüfstand (2022) ![]() | Siehe Digitale Kompetenzmodelle für Lehrende auf dem Prüfstand (2022) ![]() |
Christian Forsterleitner |
Freie Netze. Freies Wissen. (2007) ![]() ![]() | Siehe Freie Netze. Freies Wissen. (2007) ![]() ![]() |
Matthias Forster-Wäckerlin |
Lernen im digitalen Raum (2001) ![]() | Siehe Lernen im digitalen Raum (2001) ![]() |
Alexandra Forstner |
Der didaktische Raum von INTUITEL (2014) ![]() ![]() Pathway recommendation based on a pedagogical ontology and its implementation in moodle (2014) ![]() ![]() Personalized web learning by joining OER (2014) ![]() ![]() | |
Carol Forsyth |
Operation ARIES! (2012) ![]() ![]() | Siehe Operation ARIES! (2012) ![]() ![]() |
D. R. Forsyth |
Group dynamics | |
George E. Forsythe |
Automatic Grading Programs (1965) ![]() | |
Andrea Forte | Siehe Andrea Forte | Siehe Andrea Forte |
Albrecht Fortenbacher |
Lehren mit Learning Analytics (2014) ![]() ![]() Mahara und Facebook als Instrumente der Portfolioarbeit und des Self-Assessments (2011) ![]() Ein generisches Datenmodell für Learning Analytics Autoren (2014) ![]() ![]() Code of Practice for Sensor-Based Learning (2019) ![]() Sensor Based Adaptive Learning - Lessons Learned (2019) ![]() Überprüfung von Lernpfaden mit Learning Analytics (2014) ![]() ![]() Learning Analytics und Visualisierung mit dem LeMo-Tool (2013) ![]() ![]() | |
Renata Pontin de Mattos Fortes |
Using screen readers to reinforce web accessibility education (2007) (erschienen in ITiCSE 2007) | |
Richard Fortmüller |
Akademisierung der Arbeitswelt - Eine Analyse der Positionierung der Hochschulbildung im Berufsbildungskontext (2017) ![]() ![]() | Siehe Akademisierung der Arbeitswelt - Eine Analyse der Positionierung der Hochschulbildung im Berufsbildungskontext (2017) ![]() ![]() |
Christian Förtsch |
Digitaler Wandel des Schulunterrichts durch professionelle Lerngemeinschaften (2022) ![]() ![]() | |
Matthias Förtsch |
Diktatur des Datenschutzes (2018) ![]() ![]() | Siehe Diktatur des Datenschutzes (2018) ![]() ![]() |
Blaz Fortuna |
Exploratory Analysis of the Social Network of Researchers in Inductive Logic Programming (2009) | Siehe Exploratory Analysis of the Social Network of Researchers in Inductive Logic Programming (2009) |
L. Fortunati |
Everyday Innovators (2006) Italy: stereotypes, true and false (2002) (erschienen in Perpetual Contact) | |
Forum Bildung | Siehe Forum Bildung | Siehe Forum Bildung |
Elena Forzani |
New Literacies: Curricular Implications (2018) ![]() ![]() | Siehe New Literacies: Curricular Implications (2018) ![]() ![]() |
Wellesley R. Foshay |
Cousins but Not Twins (2014) ![]() ![]() | Siehe Cousins but Not Twins (2014) ![]() ![]() |
Catherine Twomey Fosnot | Siehe Catherine Twomey Fosnot | Siehe Catherine Twomey Fosnot |
Davide Fossati |
Incorporating Analogies and Worked Out Examples as Pedagogical Strategies in a Computer Science Tutoring System (2016) ![]() ![]() | |
Anke Fossgreen |
«Verliebtsein ist ein positiver Stress» (2023) ![]() ![]() Schnupfen, Grippe oder Corona? (2021) ![]() ![]() Die Forscher sind beunruhigt (2021) ![]() ![]() Das Smartphone ist nicht für Kinder gemacht (2017) ![]() ![]() Was man über die Impfstoffe weiss (2020) ![]() ![]() | |
Timothy V. Fossum |
Events not equal to GUIs (2004) ![]() ![]() Retaining women in CS with accessible role models (1998) ![]() ![]() Women catch up (2006) ![]() ![]() PLCC (2014) ![]() ![]() Exploring NSF funding opportunities (2008) ![]() ![]() Teacher responses to student gender differences (2007) (erschienen in ITiCSE 2007) | |
Aroutis Foster |
Assessing Learning Games for School Content (2012) ![]() ![]() Informal Learning and Augmented Reality: A Review of the Literature (2018) ![]() ![]() Examining Students´ Cultural Identity and Player Styles Through Avatar Drawings in a Game-Based Classroom (2012) ![]() ![]() | |
Derek Foster |
Toward Developing a Cloud Computing Model Curriculum (2019) ![]() ![]() | |
Greg G. Foster |
Content Exposure of Slide Show Presentations for Selective Download and Annotation via Mobile Devices (2005) ![]() ![]() | Siehe Content Exposure of Slide Show Presentations for Selective Download and Annotation via Mobile Devices (2005) ![]() ![]() |
Ian Foster |
How Computation Changes Research (2011) ![]() | Siehe How Computation Changes Research (2011) ![]() |
James A. Foster |
(In)Formal Methods (1995) (erschienen in Computer Science Education 1/1995) | |
Louis A. Foster |
Making files real with a virtual disk (1991) ![]() ![]() | |
Marilyn Foster |
Get high school students hooked on science with a challenge (1992) ![]() ![]() | |
R. N. Foster |
Innovation (1986) ![]() ![]() | Siehe Innovation (1986) ![]() ![]() |
Stephen R. Foster | ||
Michael Fothe | Siehe Michael Fothe | Siehe Michael Fothe |
John Fothergill |
Profcasting (2007) ![]() ![]() | Siehe Profcasting (2007) ![]() ![]() |
Michel Foucault | Siehe Michel Foucault | Siehe Michel Foucault |
Eric Fouh |
OpenDSA (2012) (erschienen in SIGCSE 2012) Experience: Learner Analytics Data Quality for an eTextbook System ![]() ![]() Pass Rates in STEM Disciplines Including Computing (2019) ![]() ![]() OpenDSA (2013) (erschienen in SIGCSE 2013) Visualizing Algorithm Analysis Topics (Abstract Only) (2016) (erschienen in SIGCSE 2016) | |
ICDL Foundation |
ICDL Computing (2017) ![]() ECDL Module Computing (2017) ![]() ![]() | |
Raspberry Pi Foundation |
Understanding computing education (2021) ![]() ![]() | Siehe Understanding computing education (2021) ![]() ![]() |
The Heritage Foundation |
Mandate for Leadership (2023) | Siehe Mandate for Leadership (2023) |
Renée Fountain |
Conceptual Enhancement Via Textual Plurality (2007) ![]() Wiki Pedagogy (2007) ![]() ![]() | |
Ghislain Fourny |
INFORMATIK - Daten verwalten, schützen und auswerten (2022) | Siehe INFORMATIK - Daten verwalten, schützen und auswerten (2022) |
Elodie Fourquet |
Algorithmic Thinking (2015) | |
Andrew Fovargue |
The use of animation to explain genetic algorithms (1997) ![]() ![]() | |
Lynne Fowler |
CASE Tools (2001) ![]() ![]() | |
Megan Fowler |
BeginToReason (2018) (erschienen in SIGCSE 2018) | |
Richard H. Fowler |
An environment for CS integrating hypertext, program design and language facilities (abstract) (1994) ![]() ![]() | |
Julaine Fowlin |
Inking Pedagogy (2016) ![]() ![]() | Siehe Inking Pedagogy (2016) ![]() ![]() |
Armando Fox |
SPOCs (2015) ![]() ![]() Taking Advantage of Scale by Analyzing Frequent Constructed-Response, Code Tracing Wrong Answers (2017) ![]() ![]() | |
Bob Fox |
Mobile Learning Design (2016) ![]() | Siehe Mobile Learning Design (2016) ![]() |
Christopher J. Fox |
Integration of mathematical topics in CS1 and CS2 (panel) (1998) ![]() ![]() | |
Edward A. Fox |
Report on the NSF major educational funding initiative for a National Science, Technology, Engineering, and Mathematics Education Digital Library (NSD (2003) ![]() ![]() How educators find educational resources online (2011) (erschienen in ITiCSE 2011) Defining multimedia courses within a computer science education (panel) (1997) ![]() ![]() Computing in context (abstract only) (2013) (erschienen in SIGCSE 2013) | |
Kenneth Fox |
Raspberry HadooPI (2015) | |
Nicole Fox |
Exploring Gender Diversity in CS at a Large Public R1 Research University (2017) ![]() ![]() | |
Pamela Fox |
Rediscovering the Passion, Beauty, Joy, and Awe (2016) ![]() ![]() | |
Robert Fox | Siehe Robert Fox | Siehe Robert Fox |
Samantha Fox |
Digital Environments (2017) ![]() ![]() | Siehe Digital Environments (2017) ![]() ![]() |
Susannah Fox |
The Future of the Internet (2005) ![]() Bloggers (2006) ![]() | |
Eric Foxley |
The automatic assessment of Z specifications (1997) ![]() ![]() | |
Wendy Fox-Turnbull |
Teaching and Learning in Technology: Section Introduction (2017) ![]() ![]() Classroom Interaction in Technology Education (2017) ![]() ![]() | |
Lakisha Foy |
Ethnocomputing and Computational Thinking (2021) |
Falls Ihnen diese Seite gefallen hat
Webtechnisches
HTML-File: 10.02.2025
(c) beat.doebe.li 1996-2025 Dies ist eine Seite aus Beats Biblionetz (https://beat.doebe.li/bibliothek/)