Personen mit Jac
Name |
Ist AutorIn von |
wird erwähnt in |
---|---|---|
Nathalie Jaccard |
DÉCODAGE C2Wahr (2023) | Siehe DÉCODAGE C2Wahr (2023) |
Mervyn Jack |
Evaluation of a Speech Interactive CALL System (2008) (erschienen in Handbook of Research on Computer-Enhanced Language Acquisition and Learning) | |
Michael Jäckel |
Social SoftwareWahr (2007) MedienwirkungenWahr (2011) Digitale Souveränität leben! (2017) Kann man die Mediengesellschaft des 21. Jahrhunderts schon sehen? (2012) | |
Stefanie Jäckel |
Motivierung im Informatikunterricht (2017) (erschienen in Informatische Bildung zum Verstehen und Gestalten der digitalen Welt) Schüler für Fachthemen interessieren und motivieren - Informatikunterricht im Fokus (2015) (erschienen in Informatik allgemeinbildend begreifen) | |
Altamese Jackenthal |
Effects of Screen Size, Screen Resolution, and Display Rate on Computer-Based Test Performance (2001) | Siehe Effects of Screen Size, Screen Resolution, and Display Rate on Computer-Based Test Performance (2001) |
Kenneth H. Jacker |
Tkined/scotty (1996) (erschienen in ITiCSE 1996) | |
Iver Jackewitz |
CommSy (2004) Einführung und Bereitstellung von CSCL-Systemen (2004) (erschienen in CSCL-Kompendium) Teaching Social Informatics as a Knowledge Project (2002) (erschienen in SEC III) Wissensprojekt (2002) Teaching Social Informatics as a Knowledge Project (2002) (erschienen in Informatics and the Digital Society) |
|
Nicholas Jackiw |
Concepts before coding (2019) Technology Design as Educational Research | |
Jana Jacková |
Learning for mastery in an introductory programming course (2008) (erschienen in ITiCSE 2008) | |
Paul M. Jackowitz |
Teaching writing and research skills in the computer science curriculum (1990) (erschienen in SIGCSE 1990) | |
B. X. Jackson |
Teaching Information Systems Management Skills (2000) (erschienen in Computer Science Education 2/2000) | |
David Jackson |
Grading student programs using ASSYST (1997) (erschienen in SIGCSE 1997) A mini-course on concurrency (1991) (erschienen in SIGCSE 1991) The use of animation to explain genetic algorithms (1997) (erschienen in SIGCSE 1997) A Graphical CAL Author Language (1992) (erschienen in ICCAL '92) Algorithm animation of neural networks (1996) (erschienen in ITiCSE 1996) | |
Debbie K. Jackson |
Effects of Teacher Training in a Computer Science Principles Curriculum on Teacher and Student Skills, Confidence, and Beliefs (2018) (erschienen in SIGCSE 2018) Ensuring Sustainability and Progression for Students Interested in Technology Careers (2023) (erschienen in WIPSCE '23) | |
Diana Jackson |
JAWAA (2003) (erschienen in SIGCSE 2003) | |
Don D. Jackson | Siehe Don D. Jackson | Siehe Don D. Jackson |
Gregory A. Jackson |
A CIO's Question: Will You Still Need Me When I'm 64? (2004) | Siehe A CIO's Question: Will You Still Need Me When I'm 64? (2004) |
Kristi Jackson |
Tools for Analyzing Qualitative Data (2014) | Siehe Tools for Analyzing Qualitative Data (2014) |
Max Jackson |
Reflections on Case Studies in Mobile Seamless Learning (2015) (erschienen in Seamless Learning in the Age of Mobile Connectivity) | |
Michael C. Jackson |
Systems ThinkingWahr (2003) Towards a System of Systems Methodologies (1984) | |
Michele H. Jackson |
An infrastructure for teaching skills for group decision making and problem solving in programming projects (2002) (erschienen in SIGCSE 2002) Defensive climate in the computer science classroom (2002) (erschienen in SIGCSE 2002) Defensive climate in the computer science classroom (2006) (erschienen in Koli Calling 2006) Student culture vs group work in computer science (2004) (erschienen in SIGCSE 2004) | |
Nykia Jackson |
Integrating Tablet PC Technology into the Dimensions of Learning Pedagogical Framework (2006) | Siehe Integrating Tablet PC Technology into the Dimensions of Learning Pedagogical Framework (2006) |
Philip W. Jackson |
What Is Education?Wahr (2011) | Siehe What Is Education?Wahr (2011) |
Stoney Jackson |
Teaching with HFOSS to provide students with real world experience (2014) (erschienen in SIGCSE 2014) Impact of HFOSS on Education on Instructors (2019) (erschienen in ITiCSE 2019) Student Contributions to Humanitarian Free and Open Source Software (HFOSS) (Abstract Only) (2015) Teaching open source (software) (abstract only) (2014) (erschienen in SIGCSE 2014) Encouraging faculty & student involvement in humanitarian free and open source software (HFOSS)(abstract only) (2013) (erschienen in SIGCSE 2013) Impact of programming language on success in high school programming contests (abstract only) (2014) (erschienen in SIGCSE 2014) | |
Ursula Jackson |
Documentation standards in the undergraduate computer science curriculum (1996) (erschienen in SIGCSE 1996) Strategies for effective integration of software engineering concepts and techniques into the undergraduate computer science curriculum (1997) (erschienen in SIGCSE 1997) | |
Elin K. Jacob |
Classification and Categorization (2004) | Siehe Classification and Categorization (2004) |
Florian Jacob |
Grasping the Concept of Decentralized Systems for Instant Messaging (2022) | Siehe Grasping the Concept of Decentralized Systems for Instant Messaging (2022) |
Matthias Jacob |
Live-Manuskript (2010) (erschienen in DeLFI 2010) | |
Robert J.K. Jacob |
Designing Tangible Programming Languages for Classroom Use (2007) | Siehe Designing Tangible Programming Languages for Classroom Use (2007) |
Seibu Mary Jacob |
Mobile Technologies and its Impact (2008) | Siehe Mobile Technologies and its Impact (2008) |
Ria Jacobi |
Trend Report: Open Educational Resources 2012Wahr (2012) | Siehe Trend Report: Open Educational Resources 2012Wahr (2012) |
Heidi Hayes Jacobs |
Curriculum 21Wahr (2010) | Siehe Curriculum 21Wahr (2010) |
Jennifer Jacobs |
Opening the Black Box (2020) (erschienen in ICER 2020) | |
Joanne Jacobs |
Uses of BlogsWahr (2006) | Siehe Uses of BlogsWahr (2006) |
Mattis Jacobs |
Quantified Self - Schnittstelle zwischen Lifestyle und MedizinWahr (2018) | Siehe Quantified Self - Schnittstelle zwischen Lifestyle und MedizinWahr (2018) |
Stephen Jacobs |
RIT's new minor in free and open source software and free culture (abstract only) (2014) (erschienen in SIGCSE 2014) Steal This Courseware (2015) | |
Sven Jacobs |
Large Language Models (2023) (erschienen in Informatikunterricht zwischen Aktualität und Zeitlosigkeit) Semantik statt Syntax (2021) | |
Yasemin Jacobs |
Lehrkräfte in der digitalisierten Welt (2020) | Siehe Lehrkräfte in der digitalisierten Welt (2020) |
Yolanda Jacobs Reimer |
Taking studio-based learning online (abstract only) (2013) (erschienen in SIGCSE 2013) Teaching HCI Design With the Studio Approach (2003) (erschienen in Computer Science Education 3/2003) | |
Christian L. Jacobsen |
Towards concrete concurrency (2005) (erschienen in SIGCSE 2005) | |
Finn Jacobsen |
Moving freely while staying on track (2017) (erschienen in DeLFI 2017) | |
I. Jacobson |
The Unified Modeling Language User GuideFalsch (1996) The Unified Software Development ProcessFalsch (1999) |
|
Lenore Jacobson |
Pygmalion im UnterrichtFalsch (1976) |
|
M. J. Jacobson |
Knowledge representation, content specification, and the development of skill in situation-specific knowledge assembly (1991) Cognitive flexibility theory (1988) |
|
Michael J. Jacobson |
Failures and Successes in Collaborative Inquiry (2009) Learning the physics of electricity (2011) (erschienen in International Journal of Computer-Supported Collaborative Learning, Volume 6) | |
Adam Jacot de Boinod |
The Meaning of TingoFalsch (2005) | |
Charlotte Jacquemart |
Riesiger Bedarf an Weiterbildung der Lehrer (2017) | Siehe Riesiger Bedarf an Weiterbildung der Lehrer (2017) |
Philippe Jacquet |
Analytic Pattern MatchingWahr (2015) | Siehe Analytic Pattern MatchingWahr (2015) |
Laura Knight Jadczyk |
9/11Wahr | Siehe 9/11Wahr |
Tanja Jadin | Siehe Tanja Jadin | Siehe Tanja Jadin |
Raynald Jadoul |
Dynamische Mathematik und computergestützte Tests: GeoGebra in TAO (2018) | Siehe Dynamische Mathematik und computergestützte Tests: GeoGebra in TAO (2018) |
Matt Jadud |
Including HCI and user experience (UX) methodologies in computing curriculum (abstract only) (2013) (erschienen in SIGCSE 2013) Toward an Anti-Racist Theory of Computational Curricula (2019) (erschienen in SIGCSE 2019) Including HCI and user experience (UX) methodologies in computing curricula (abstract only) (2014) (erschienen in SIGCSE 2014) | |
Matthew C. Jadud | Siehe Matthew C. Jadud | Siehe Matthew C. Jadud |
Monika Jaeckel |
Mit dem Computer den Sprung in die Selbständigkeit (1990) | Siehe Mit dem Computer den Sprung in die Selbständigkeit (1990) |
Ed Jaeger |
knowIT, a semantic informatics knowledge management system (2009) (erschienen in WikiSym 2009) | |
Lars Jaeger |
Die NaturwissenschaftenWahr (2015) | Siehe Die NaturwissenschaftenWahr (2015) |
Till Jaeger |
Geistiges Eigentum: Schutzrecht oder Ausbeutungstitel?Wahr (2008) Anarchisches Inselvolk (2003) | |
Ali Jafari |
Managing Courses, Defining Learning (2006) | Siehe Managing Courses, Defining Learning (2006) |
Swathi Jagannath |
Towards a taxonomy of errors in HTML and CSS (2013) | Siehe Towards a taxonomy of errors in HTML and CSS (2013) |
Kathrin Jäger |
Your Lesson, Your Way, Your Success (2020) Objektorientierte Programmierung - Kompetenzerwerb im Mastery Model des Inverted Classroom (2020) | |
Kirsten Jäger |
Potenziale digitaler Lehre und digitaler Kooperations- und Unterstützungsangebote zur Förderung der Theorie-Praxis-Verzahnung in der Lehrer*innenbildung (2020) (erschienen in Digitale Innovationen und Kompetenzen in der Lehramtsausbildung) | |
Patricia Jäger |
Der Einfluss der didaktischen Gestaltung auf die Akzeptanz und Nutzung von moodle in der Hochschullehre (2014) (erschienen in Lernräume gestalten - Bildungskontexte vielfältig denken) | |
Géraldine Jäggi |
Lehrpersonen müssen kreativer werden in der Aufgabenstellung (2023) | Siehe Lehrpersonen müssen kreativer werden in der Aufgabenstellung (2023) |
Susanne Jäggi |
Jugendliche und Internet (2001) (erschienen in Das Internet und die Schule) | |
Therese Jäggi |
Monopol Multicheck (2018) | Siehe Monopol Multicheck (2018) |
Walter Jäggi |
In der Industrie liegt Potenzial brach (2019) Im Äther wird es immer enger (2012) «Jedes Kind muss programmieren lernen» (2013) «Die Anfänge der Informatik liegen bereits im Dunkeln» (2013) Kann man ohne Computer lernen? (2005) Fahrt ins Blaue (2017) | |
Jadwiga Jagiela |
The KOALA team competition for middle schools in algorithmic puzzle-like problem solving (2014) (erschienen in WiPSCE 2014) | |
Maggie Jaglo |
Hardwarefreaks und Kellerkinder (2013) | Siehe Hardwarefreaks und Kellerkinder (2013) |
Heather Jagman |
Not just where to klickWahr (2015) | Siehe Not just where to klickWahr (2015) |
jan jagodzinski |
A Meditation on the Post-digital and Post-internet Condition (2021) | Siehe A Meditation on the Post-digital and Post-internet Condition (2021) |
Thomas Jahn |
Intendierte Lerneffekte (2007) | Siehe Intendierte Lerneffekte (2007) |
Stefan Jähnichen |
Zehn Gründe Informatik zu studieren (2011) (erschienen in Informatik in Bildung und Beruf) | |
Holger Jahnke |
Geographische Bildungsforschung (2015) (erschienen in Bildungsmedien und Vermittlungswissen) | |
Isa Jahnke | Siehe Isa Jahnke | Siehe Isa Jahnke |
Thomas Jahnke |
Die Illusion der Statistiker (2012) | Siehe Die Illusion der Statistiker (2012) |
Tanja Jahnz |
Lernen mit Neuen Medien und Informationstechnologien in Schulen der Stadtgemeinde BremenWahr (2003) | Siehe Lernen mit Neuen Medien und Informationstechnologien in Schulen der Stadtgemeinde BremenWahr (2003) |
Arturo Jaime Elizondo |
Impact of Part-Time CS Engineering Internships on Workload (2019) (erschienen in ITiCSE 2019) | |
Jhilmil Jain |
Bringing J2ME industry practice into the classroom (2004) (erschienen in SIGCSE 2004) | |
Lakhmi C. Jain |
Serious Games and Edutainment ApplicationsWahr (2012) | Siehe Serious Games and Edutainment ApplicationsWahr (2012) |
Nikunj Jain |
Taking Advantage of Scale by Analyzing Frequent Constructed-Response, Code Tracing Wrong Answers (2017) (erschienen in ICER 2017) | |
Shruti Jain |
Identifying Learning Trajectories in Self-Directed Programming (2019) | Siehe Identifying Learning Trajectories in Self-Directed Programming (2019) |
Joseph JáJá |
NSF/IEEE-TCPP curriculum initiative on parallel and distributed computing (2011) (erschienen in SIGCSE 2011) | |
Cheryl Jakab |
How Interactives Can Change Learnability of Science Concepts for Young Children – Re-positioning Them as Learners ‘Who Can and Did’ (2017) | Siehe How Interactives Can Change Learnability of Science Concepts for Young Children – Re-positioning Them as Learners ‘Who Can and Did’ (2017) |
Peter Jaklin |
MedienbereitstellungFalsch (2012) SESAM öffne dich (2006) (erschienen in Auf dem Weg zu Standards?) | |
Hans-Ulrich Jakob |
Achtung Gschäftlimacher (2005) | Siehe Achtung Gschäftlimacher (2005) |
Patrick Jakob |
Virtuelle Architekturen und Schulorte (2009) | Siehe Virtuelle Architekturen und Schulorte (2009) |
Valentina Jakobi |
Feedback Annotation Service für Multimedia eLectures (2008) (erschienen in DeLFI 2008) | |
Eva-Maria Jakobs |
Schlüsselkompetenz SchreibenFalsch (1999) | |
Markus Jakobsson |
The Death of the InternetWahr (2012) | Siehe The Death of the InternetWahr (2012) |
Jörg Jakoby |
CrePes - Warum und wie Schüler ab 8 Jahren Programmieren lernen sollten (2008) | Siehe CrePes - Warum und wie Schüler ab 8 Jahren Programmieren lernen sollten (2008) |
Christian Jakubetz |
Computer machen dumm und das Leben endet tödlich (2012) | |
Paul J. Jalics |
A Profile of Undergraduate Computer Science Curricula (1995) (erschienen in Computer Science Education 2/1995) | |
Masita Jalil |
Evaluating the effectiveness of a pattern application support tool for novices (2010) (erschienen in ITiCSE 2010) | |
Ghinwa Jalloul |
Links (2000) (erschienen in Computer Science Education 1/2000) |
Falls Ihnen diese Seite gefallen hat
Webtechnisches
HTML-File: 20.04.2024
(c) beat.doebe.li 1996-2024 Dies ist eine Seite aus Beats Biblionetz (https://beat.doebe.li/bibliothek/)
Beats Biblionetz ist Teilnehmer des Partnerprogramms von Amazon Europe S.à.r.l.